Zoek gevonden 67 resultaten

par AVEVA
10/07/11, 19:27
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vergelijkende Tabel van de isolatie
antwoorden: 134
views: 480665

isolatie

Huis gebouwd in 1977, geïsoleerd volgens elektrische normen met glaswol. Na 34 jaar is de glaswol niet verpakt op zolder (rollen van 8cm/d.x2) noch verticaal (halfharde panelen 8cm/d.) Elektriciteitsverbruik is stabiel (23000kW/jaar) all inclusive voor 160m2 woonoppervlak ruimte. M...
par AVEVA
01/01/11, 22:28
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: DPE: twijfels over de resultaten? Scam, oplichters ...
antwoorden: 63
views: 94633

ECD

Bedankt voor uw antwoorden, Zoals ik in de "post" aangaf, keek de diagnosticus serieus en ik zal bekwaam toevoegen. Ik heb het gecontroleerd voordat ik een bestelling bij hem plaatste, hij is goed goedgekeurd door het certificatie-instituut Icert. A priori trek ik zijn eigen werk niet in twijfel, maar de &qu...
par AVEVA
01/01/11, 18:45
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: DPE: twijfels over de resultaten? Scam, oplichters ...
antwoorden: 63
views: 94633

ECD

1 jaar geen post! Betekent dit dat alles goed gaat op dit gebied? Ik heb zojuist een diagnose laten uitvoeren door een professionele houder van het certificaat van bekwaamheid, het duurde 2 1/2 uur om de verklaringen te maken die bedoeld waren om voor de verkoop vast te stellen: - de APB - het meetcertificaat &...
par AVEVA
29/11/09, 18:29
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Bouw van een elektrische pocketfiets
antwoorden: 19
views: 15241

zak fiets!!

is het een zakfiets die je wilt bouwen of dit:

http://www.avem.fr/actualite-motos-elec ... -1056.html ?

Nou daar is het...
par AVEVA
27/11/09, 13:55
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Bouw van een elektrische pocketfiets
antwoorden: 19
views: 15241

zakfiets

Ga naar cycloboost en hou ons op de hoogte van de resultaten!

Succes
par AVEVA
27/11/09, 13:37
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Verwarming en ontkalken elektrische boilers?
antwoorden: 84
views: 43367

kalkaanslag in de boiler

Het geval waarin u meer € kunt uitgeven, is als u door de vermindering van de capaciteit van de boiler (volume ingenomen door kalk) geen warm water meer heeft en het "dagtarief" omschakelt om het te hebben (toevallig ik) Want zoals in een vorige post gezegd wordt, kan tandsteen verminderen...
par AVEVA
23/11/09, 12:15
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: elektrische paarden getrokken tow !!!
antwoorden: 521
views: 305504

PAARDRIJVENDE HEFBOOM

“Het is grappig wat je zegt, Grelinette, omdat ik, het technische aspect van je project, het niet erg ingewikkeld vind. » dirk pitt Absoluut Grelinette! AVEVA verwijst u naar deze site: http://www.cycloboost.com/product.php?id_product=12 Technische problemen? geen! Als AVEVA zegt: Maar naar mijn mening...
par AVEVA
22/11/09, 13:34
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: elektrische paarden getrokken tow !!!
antwoorden: 521
views: 305504

PAARDRIJVENDE HEFBOOM

Door paarden getrokken voertuig Het technische aspect lijkt op de goede weg te zijn om opgelost te worden, het moet gezegd dat je de juiste hebt gevonden forum om technische problemen op te lossen. Maar naar mijn mening heb je het commerciële en wetgevende aspect enorm onderschat! Je leeft in een rechtsstaat waar alles wat niet...
par AVEVA
23/04/09, 18:20
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: New warmteregeling 2005 (RT2005)
antwoorden: 41
views: 46323

In feite is het verbruik niet de Pb, ook al is het het totale verbruik. Ik moet zeggen dat het appartement. is in Antibes georiënteerd Oost-Zuid-Oost. Mijn zorg (oconologisch) is de verspilling van energie om een ​​ventilator te laten draaien die zo zuigt dat verschillende mede-eigenaren de ventilatieopeningen hebben geblokkeerd...
par AVEVA
23/04/09, 15:04
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: New warmteregeling 2005 (RT2005)
antwoorden: 41
views: 46323

Dank u voor uw snelle antwoorden, en hier zijn enkele details: 17 mei 2007 OFFICIEEL JOURNAAL VAN DE FRANSE REPUBLIEK Tekst 31 van 309 . . Decreten, besluiten, circulaires ALGEMENE TEKSTEN MINISTERIE VAN WERKGELEGENHEID, SOCIALE SAMENHANG EN HUISVESTING Besluit van 3 mei 2007 betreffende de thermische...

Zoek Geavanceerd zoeken