Zoek gevonden 944 resultaten

par denis
08/07/19, 15:09
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Hulp bij het dopen van water mijn motor
antwoorden: 6
views: 8874

Re: Hulp bij het dopen van water van mijn motor

hallo, voor elke mechanische wijziging zijn er geen zorgen, we hebben het recht op een tolerantie om het vermogen legaal met 10% te verhogen, voor de rest de mijnen moeten we een eenvoudige informatie en acceptatie door de verzekeraar vergeten door het apparaat te presenteren van strippen is genoeg, de hele ...
par denis
08/07/19, 15:00
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Doping met water en presentatie
antwoorden: 6
views: 8959

Re: Doping met water en presentatie

hallo voor mij, je redactie neemt al niet de warmte in de buis, de reactor met luchtspleet van 1mm moet intern zijn, je hebt al een goed resultaat ... . , zie alle ervaringen van André, op dezelfde motor geloof ik
par denis
07/07/19, 18:19
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC nuttig of niet
antwoorden: 2
views: 8875

Re: VMC nuttig of niet

de Canadese bron is een goede oplossing, niet te verliezen, als het huis ademt, niet waterdicht is om te stomen, is het minder nodig om de lucht te vernieuwen, een minimum van qmm!
par denis
19/02/18, 19:27
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1287532

Opnieuw:

Wetende dat Toyota een verbruik van 1 kg H2 per 100 km oproept, geeft dit: 7.93 / 1.5 of ongeveer het budgettaire equivalent van een voertuig dat 5.3 liter benzine per 100 km zou verbruiken tegen 1.50 € per liter ... J ' voegt eraan toe dat een kg H2 met 33kWh energie, tegen 7.93 € per kg, 7.93 / 33 = 0.24 € / k ...
par denis
14/11/15, 07:07
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Paris aanslagen van november 13 ... waar gaan we heen?
antwoorden: 366
views: 81426

wanneer de voorbijganger en toeschouwer het doelwit zijn, geëxecuteerd, stelt niemand de vraag: nooit is het beleid gericht !! , maar raketten zijn zelfbediening ... en de internationale politiek wordt door hen goed gevoerd! Het is onvermijdelijk dat de aanvallers de sponsors niet neerschieten! , min ...
par denis
03/08/13, 07:49
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Thermosiphon hout zonne-energie (DHW en buffer)
antwoorden: 20
views: 18947

door oplichters aandacht voor het gebruik van dit water! (Legionella) bent u beperkt in temperatuur tot + een groot volume + is nog steeds riskant. daar dacht. . Thy panel / opslag rapport is niet goed denk ik.
par denis
01/08/13, 07:49
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Marcel Violet
antwoorden: 40
views: 38126

. Op het laatste moment werd alles opgeschort, omdat dat grote problemen opleverde van een teveel aan ouderen en pensionering (dit doet me denken aan een recent iets). Niet vals! Kom naar het ziekenhuis met prostaatkanker als je ouder bent dan 80, je zult zien wat voor therapie ze ...
par denis
31/07/13, 15:51
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Thermosiphon hout zonne-energie (DHW en buffer)
antwoorden: 20
views: 18947

Ik denk dat je een probleem hebt met de m3 reserve / m2 sensor ratio, te veel capaciteit is schadelijk voor het systeem; Ik had dat gepland voor mijn strohok, maar het wordt uitgesteld tot later; als je 25/30 m2 sensor hebt, heb je warm water! , of 6 m2 voor 400 l, eindelijk wordt het met het oog gezien, ik heb het niet gedaan ...
par denis
31/07/13, 08:06
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Marcel Violet
antwoorden: 40
views: 38126

interessant onderwerp, ik heb geen tijd, vooral jammer dat het "live" gaat, omdat het maar al te vaak beter is om complexe rekenformules en theoretische diagrammen te gebruiken die nutteloos zijn! : D de wetenschapper houdt ervan de hersenen te masturberen, het is meer geruststellend dan het onbekende en de ...
par denis
07/06/13, 07:00
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Druk op om modder bakstenen, plannen en maken +
antwoorden: 4
views: 26807

Ik heb een vriend die dit heeft gekocht om zijn biologische huis te maken, hij moet het nu verkopen, in het centrum isere, ik vraag hem hoeveel alles, en of hij alles heeft afgemaakt. omdat het soms niet de moeite waard is om ch ... te vervaardigen gezien de prijs van het schroot, gereedschap .. het is zwaar en dat mijn ...

Zoek Geavanceerd zoeken