Zoek gevonden 221 resultaten

par yves35
10/06/22, 23:23
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3637572

Re: [een andere] Humor

bonsoir,

ABC2019 schreef:
PS: eigenlijk is het gerst.


je bedoelde: boeman : Cheesy:

yves
par yves35
29/05/22, 23:20
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: La Potager du Sloth: de samenvatting
antwoorden: 14
views: 38186

Re: Le Potager du Sloth: de samenvatting

goedenavond, Dit is allemaal erg interessant, maar ik zou graag de meest recente thread willen vinden terwijl je landt, je hebt de laatste ontwikkelingen niet gevolgd. Dus om het simpel te houden was de rode draad daar: https://www.econologie.com/forums/landbouw/de-potager-du-paresseux-tuinieren-meer-dan-biologisch-zonder-...
par yves35
27/04/22, 06:54
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4008017

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

hello,

Milano schrijft:Hallo,

Is er dit seizoen nog tijd om hooi uit te rollen op de grond waarvan ik zojuist het gras zo kort mogelijk heb gemaaid om er een moestuin van te maken?


vraag deed
https://potagers.forumactif.com/

yves
par yves35
25/03/22, 04:32
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4008017

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

hallo, ik zal dit zeker verlaten forum misselijk worden en openlijk pro-facho - zie Christophe's openlijke propaganda voor Zemmour; Ik wil op mijn 69ste geen medewerker worden! Christophe heeft het recht een neo-facho te zijn, een verbitterde oude man, hij heeft het recht beschadigde neuronen te hebben...
par yves35
27/02/22, 00:28
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: EDF/fotovoltaïsche schaal
antwoorden: 13
views: 6592

Re: EDF/fotovoltaïsche schakelaar

goedenavond, en vermijd zo een grote overdruk mogelijk als gevolg van een EDF-breuk ... En wat ik vreesde, natuurlijk, gebeurde gisteren ... op een normale zonne-installatie is er een expansievat dat er is om te absorberen het volledige volume gecreëerd door oververhitting...
par yves35
22/02/22, 19:12
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?
antwoorden: 1828
views: 250345

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

bonsoir,
GuyGadeboisLeRetour schreef:
VetusLignum schreef:

We zouden dus TWEE* menselijke hacks in hetzelfde virus hebben. Kom op, wie kan dat geloven, afgezien van gogo's? : Roll:



ik hou niet van mij... forumijverige ecologielezers???

yves
par yves35
23/01/22, 05:45
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: #UnionDesDroites2022: gaat Eric Zemmour de presidentsverkiezingen winnen?
antwoorden: 1107
views: 92492

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential

hallo, #UnionDesDroites2022 Wanneer pseudo-linkse of pseudo-rechtse kandidaten worstelen om hun kandidaat te vinden, brengt Eric Zemmour, de apolitieke, de historicus, de schrijver, de polemist, de antisemitische jood, de racistische Berber de kandidaten van de echte soevereinist samen juist... degenen die hebben...
par yves35
11/11/21, 02:32
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Kunnen we de ecologische transitie maken zonder kernenergie?
antwoorden: 109
views: 17588

Re: Kunnen we de ecologische transitie maken zonder kernenergie?

hallo, ik wist niet dat kernenergie gewoon onderdeel was van een optie van het energietransitieplan ... aangezien het een mijnbouwenergie is, dus fossiel en uitputbaar ... niet helemaal fossiel: cheesy: fossiele brandstoffen (kolen, oliegas) resultaat van de ontbinding van planten en ...
par yves35
11/11/21, 02:26
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: De leeftijd van de Low-Tech - Philippe Bihouix
antwoorden: 99
views: 23496

Re: The Age of Low-Tech - Philippe Bihouix

hallo, is "moderne landbouw een ramp geweest? In India of in Frankrijk? Als we kijken naar de evolutie van de levensverwachting bij de geboorte (die ook een weerspiegeling is van voedsel ...) in India: https://donnees.banquemondiale. org/indicator/SP.DYN.LE00.IN?locations=IN het varieert van 4 ...
par yves35
10/11/21, 04:05
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: De leeftijd van de Low-Tech - Philippe Bihouix
antwoorden: 99
views: 23496

Re: The Age of Low-Tech - Philippe Bihouix

hallo, Deze ongelukkige boeren staan ​​onderaan de "voedselketen" van de economie en moeten daarom de predatie doorstaan ​​van alle "carnivoren" die zich boven hen bevinden. Het kwaad dat hen overweldigt, is daarom talrijk, aangezien ze de inzet zijn van een commerciële logica ...

Zoek Geavanceerd zoeken