Zoek gevonden 5365 resultaten

par Exnihiloest
06/02/24, 16:02
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Ecofascisme
antwoorden: 0
views: 641

Ecofascisme

  Dit werpt licht op de nationalistische excessen die we op dit gebied zien floreren forum. De groenbruine. De ecologie van extreemrechts in Frankrijk ⋅ "Als de National Rally nauwelijks geïnteresseerd is in ecologie, anders dan door electoralisme, hebben verschillende individuen en structuren van extreemrechts in het hart...
par Exnihiloest
06/02/24, 15:35
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

... Uiteindelijk zijn jij en Pedro twee kleine klootzakken die het (staats)terrorisme steunen... en die dan lessen komen leren aan degenen die zij (ten onrechte) als fascisten beschouwen... ...Jij bent als veel idioten, want jullie zijn fascisten, en het eerste punt is zeker de oorzaak van het tweede. ...verschil...
par Exnihiloest
05/02/24, 19:26
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

Vertel me het Niets, je braakt nog steeds je pedante en Pavloviaanse dialectiek uit, ik geef het je voor onderweg. Je hebt er toch niet op geantwoord... Tussen wat ik schrijf en de domme en lasterlijke interpretaties die jij ervan maakt, ligt een wereld van verschil. Mijn dialectiek is alleen pedant in de ogen van de zelfbewuste...
par Exnihiloest
05/02/24, 19:09
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

over de voortgang van het onderzoek naar een terreurdaad op Nord Stream?[/size] Dit epifenomeen is onbelangrijk vergeleken met al het andere. :roll: Klopt. Het maakt deel uit van hun bevooroordeelde selecties waarmee zijn kliek ons ​​elke dag voedt. Talloze onbeduidendheid die in hun gedachten...
par Exnihiloest
05/02/24, 18:50
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

  En waarom zijn ze zo? Omdat zij hoogstwaarschijnlijk de samenleving als geheel de schuld geven van de middelmatigheid van hun echte leven, waarvoor zij de enigen zijn die verantwoordelijk zijn. Omdat ze hun verantwoordelijkheid niet kunnen nemen, moeten ze de Oekraïners aanvallen! Maar kijk eens, min...
par Exnihiloest
05/02/24, 18:41
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

Frankrijk reageerde zo snel op de dood van twee Fransen in Oekraïne, eervolle ‘humanitaire’ correspondenten. :cheesy: https://fr.sputniknews... "sputnique", het Mekka van pro-poutine-referenties :roll: . Spoetnique voorzag hen van stront op een stok en zei tegen hen: "Dit ...
par Exnihiloest
05/02/24, 18:25
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

Omdat je denkt dat we Poutine nodig hebben om onze mening te vormen over de manipulaties van het Westen? Je bent nog dommer dan ik dacht... :lol: :lol: :lol: :lol: ... Jouw "meningen" zijn niet het resultaat van reflectie, maar van de bevooroordeelde oprispingen van desinformatie en... .
par Exnihiloest
05/02/24, 10:21
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

...[/i] https://www.econologie.com/forums/download/file.php?id=30680 ... Dit bevestigt wat ik zei: "Ze durven het minder over de Joden te zeggen, zoals ze deden in de tijd van Pétain, maar gelukkig voor hen vandaag hebben ze hun nieuwe zondebokken gevonden , de Oekraïners...
par Exnihiloest
04/02/24, 23:09
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9849
views: 630502

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

... ps: Todd, nog een vuile complottheoreticus betaald door Poetin? :mrgreen: Waarschijnlijk https://fr.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Todd Ik bevestig het. Ik hoorde hem verschillende keren op tv, duidelijk Russofiel en Germanofoob. Ik begrijp dat extreemrechts dit op prijs stelt. Zeker als je de reacties leest...
par Exnihiloest
29/01/24, 22:34
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17068
views: 3603801

Re: [een andere] Humor

Een beetje sneeuw en alles is verlamd.... Getekend: Mickael Shumacher :lol: Ik protesteer tegen deze anti-gehandicapte, uh anti-andere mensen, beschimping. “Het anti-covid-vaccin zal ons allemaal doden” Getekend: Les Bogdanoff “Pas op voor opzichtigheid” Gilbert Montagné “Te veel spelen...

Zoek Geavanceerd zoeken