Zoek gevonden 106 resultaten

par dhaulagiri
09/01/17, 23:46
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Tips voor de isolatie dunne kruipen
antwoorden: 8
views: 12371

Re: Tips voor kruipende dunne isolatie

Ik begrijp niet hoe je hoogte wint, terwijl je isolatie gaat toevoegen ??? Het is heel eenvoudig: de basis van de nokgording is 2,02 m vanaf de grond. Maar de dikte van deze gording is 25 cm, die van de spanten is 8 cm en ik zal slechts 16 cm isolatie + de BA13 plaatsen. Mijn uitsplitsing ...
par dhaulagiri
09/01/17, 11:15
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Tips voor de isolatie dunne kruipen
antwoorden: 8
views: 12371

Re: Tips voor kruipende dunne isolatie

Hallo, ik ben blij dat je me antwoordde, want ik ken je pragmatisme en je gezond verstand sinds onze eindeloze debatten over boilers en hun instellingen een paar jaar geleden. Voor het reflecterende scherm zal dit niet mogelijk zijn: we zouden het moeten uitzoeken. Ik had het moeten doen toen ik ref ...
par dhaulagiri
07/01/17, 14:47
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Tips voor de isolatie dunne kruipen
antwoorden: 8
views: 12371

Tips voor de isolatie dunne kruipen

Hallo, ik kom je om advies vragen, want ik heb moeite met het kiezen van de juiste isolatie om de verbouwde zolder van mijn huis te renoveren. Locatie: de Gard, hoogte 125m, een stukje in het achterland. Heet in de zomer, relatief koud in de winter maar redelijk beschermd tegen de noordenwind. Mijn huis: waarschijnlijk ...
par dhaulagiri
01/09/15, 16:32
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vraag advies aan voor de ECS-oplossing, met name de voorbereiding
antwoorden: 2
views: 4148

Vraag advies aan voor de ECS-oplossing, met name de voorbereiding

Hallo allemaal, Het is een tijdje geleden dat ik hier terugkwam forum, gebrek aan tijd. Het renoveren van een huis is een tijdrovend avontuur! 5 jaar geleden kocht ik een huis met een gasboiler en centrale verwarming. Ik heb meteen een cv-ketel laten plaatsen ...
par dhaulagiri
11/03/12, 22:58
Forum : Renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ...
onderwerp: Dakrenovatie en zolderisolatie
antwoorden: 1
views: 9084

Dakrenovatie en zolderisolatie

Goedenavond, ik begin binnenkort met veel werk en ben op zoek naar advies. Binnen een week hebben we de omslag helemaal opnieuw gedaan: we hebben met name een HPV-film geplaatst, want die was er niet. De woning heeft verschillende te onderscheiden dakvolumes:> een waar het raamwerk zichtbaar is: de garage; > een met daken ...
par dhaulagiri
24/02/12, 07:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Time tracking operatie op de ketel OKOFEN
antwoorden: 1659
views: 726843

Hallo allemaal, Met het gevoel dat het middenseizoen nadert, wil ik graag met jullie de laatste moeilijkheid delen die ik niet kan overwinnen: die van de operationele limiettemperaturen in comfort en verminderde omstandigheden. Als ik er niet in slaag ze op te lossen, is dat, denk ik, omdat ik het principe niet goed begreep ...
par dhaulagiri
19/02/12, 19:55
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Time tracking operatie op de ketel OKOFEN
antwoorden: 1659
views: 726843

Persoonlijk voelde ik me niet van streek. Het is gewoon pijnlijk om de hoeveelheid van ons geklets te moeten rechtvaardigen. Dit is simpel als je dat wilt: een eerste instelling en dan "spelen" met de knop van de kamerthermostaat. Ik doe mee met Did om te praten over "tuning" ...
par dhaulagiri
18/02/12, 21:23
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Time tracking operatie op de ketel OKOFEN
antwoorden: 1659
views: 726843

5) Ik ben er zeker van dat als je er een beetje naar kijkt, er net zo lang een draad aan die en die auto zit - die en die BMW misschien zelfs, die de gekken leuk vinden om te perfectioneren. Willekeurig, voor het juiste midden: forums op Windows. Ik wed (en ik heb bijna een kans van 4 op 5 om gelijk te hebben) dat hij weet ...
par dhaulagiri
18/02/12, 21:09
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Time tracking operatie op de ketel OKOFEN
antwoorden: 1659
views: 726843

Ook al ben ik "redelijk zeker van mezelf" wat betreft bevoegdheden, ik word altijd een beetje gek als ik adviseer, zonder het huis te hebben gezien, de installatie, vermogens die lager zijn dan die ter plaatse worden aanbevolen door een "professional". . Dus hier ben ik opgetogen. Met de temperaturen ...
par dhaulagiri
18/02/12, 20:54
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Time tracking operatie op de ketel OKOFEN
antwoorden: 1659
views: 726843

Ik moest sinds oktober 4 ton spenderen ... en toch minstens 2 maanden stoken, zie 3! we wonen niet op dezelfde plek !! Kun je je rondingen delen? Ja, natuurlijk, maar wie anders dan ik zou het kunnen gebruiken, aangezien mijn rondingen overeenkomen met mijn huis? Daar heb ik ze niet in gedachten ......

Zoek Geavanceerd zoeken