Zoek gevonden 19 resultaten

par dap35
14/10/22, 17:38
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Zonne-omvormer op generator of op accu-omvormer?
antwoorden: 400
views: 33289

Re: Zonne-omvormer op generator of op accu-omvormer?

Hallo, geïnteresseerd in het onderwerp, ook al is het me niet gelukt om de hele thread te lezen. Wat de SOLAX FIT betreft, ik begrijp het niet echt: als ik hem parallel zet met mijn huidige omvormer, hoe weet hij dan of ik produceer of niet? Ik heb een totale verkoopinstallatie. Ik zou willen overwegen...
par dap35
21/06/21, 17:34
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Windenergie: voor of tegen de wind?
antwoorden: 1206
views: 438365

Re: Wind: voor of tegen de wind?

Ik ben gisteren 10 keer door Beauce op de A4 gekomen....Het is waar dat in deze uitgestrekte vlaktes...Ze een zekere charme hebben, deze gesubsidieerde fans... Hallo. Om een ​​windproject van dichtbij te volgen, burger, dat doe ik niet begrijp deze term subsidiefan. Elektriciteit zou worden gekocht voor 7c/KWh,...
par dap35
10/02/21, 10:19
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: PV: de Belgische prosumentenbelasting is een financiële en politieke zwendel?
antwoorden: 75
views: 24478

Re: Fotovoltaïsch: de Belgische prosumentenbelasting is een financiële en politieke zwendel!

Hallo Mijn standpunt als producent van 3kW-installaties: 6kW-verbruiksabonnement Ik betaal als consument voor infrastructuur. Ik zie niet in waarom ik een tweede keer zou betalen voor dezelfde infrastructuur als een producent. Het zijn dezelfde kabels, het gebruik van zonne-energie is lokaal, ik betaal alleen voor...
par dap35
04/12/19, 10:08
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Maak houtpellets
antwoorden: 47
views: 63549

Re: Je houtpellets maken

Hallo, ik ben ook erg geïnteresseerd. Ik denk erover om er op een dag mee aan de slag te gaan, wetende dat er meerdere onder ons zijn die nogal wat malen en pellets consumeren. Het lijkt mij heel duidelijk voor het pelletgedeelte, maar zou je meer informatie willen hebben over de vereisten aan de maalzijde: Momenteel heb ik een grote klassieke molen. I ...
par dap35
28/11/18, 17:14
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Windenergie: voor of tegen de wind?
antwoorden: 1206
views: 438365

Re: Wind: voor of tegen de wind?

Vanuit mijn standpunt moeten we niet generaliseren en voorzichtig zijn met het communiceren van niet-geverifieerde cijfers. Aan de andere kant zijn alle investeerders buitenlanders. Er zijn burgerwindprojecten, waarbij we ons zelfs kunnen groeperen via "krekels" om investeerders bij elkaar te brengen...
par dap35
31/07/15, 09:25
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Bossige plant snelgroeiende tegen het hoofd gezien?
antwoorden: 47
views: 31185

Hallo. Thuis, om een ​​gat van hetzelfde type te dichten, gebruik ik riet dat ik elk jaar tot ongeveer 1 tot 1,5 meter hoog trim. Hiermee krijg je na 2-3 jaar een vrij grote bal uit een eenvoudige rieten tak. Je kunt zelfs profiteren van de geoogste takken om manden te maken ;o) Aan de andere kant...
par dap35
12/01/15, 16:17
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Probleem kroonluchter halogeen vervanger LED door g4
antwoorden: 38
views: 40955

Dag

Ik ben geïnteresseerd in de manipulatie van de PC voeding: Moet de simulatie van de aanwezigheid van het moederbord?

dank u

hengelen
par dap35
10/02/14, 11:44
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: 5 tips om banken te kwetsen!
antwoorden: 3
views: 6115

Wat mij betreft betekent het bedrag aan maandelijkse opnames dat er niet veel meer over is om contant op te nemen. -> Dus oké, een cent is een cent!!! Niet tegen, er is een verschil tussen contant betalen of betalen met een creditcard voor de bank: in het geval van de CB, zolang het niet wordt uitgegeven, ...
par dap35
07/02/14, 15:41
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Regenwater: mijn ervaring 14m3-familie 5-mensen
antwoorden: 38
views: 41570

Hallo Mijn feedback over het onderwerp in de regio Bretagne Een plastic tank van 7500 liter voor het huis (nog eens 1000 liter voor de tuin) Ik heb gewoon een voorfilter (voor het zwembad) plus een filter bij de inlaat van de tank en een laatste op de zeef (op een vlotter). Ik ben momenteel het toilet aan het voeden...
par dap35
17/09/13, 12:14
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Windenergie: voor of tegen de wind?
antwoorden: 1206
views: 438365

en hoeveel is de gemiddelde windsnelheid???? ongeveer Het onderzoek is aan de gang, is het op een heuvelrug of in de vlakte???? Op een heuvelrug wordt de vrijstelling van de oude beroepsbelasting niet betaald en blijft er gewoon de compensatie voor de grond van de eigenaar niet slecht....voor de gemeente en wat voor kruimels dan ook...

Zoek Geavanceerd zoeken