Zoek gevonden 12 resultaten

par olivcody
01/01/19, 14:13
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2
antwoorden: 3700
views: 383937

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2

Ik volg deze thread en ik wil niet debatteren over de woorden die worden gebruikt om te spelen wie gelijk heeft. Ik had de video van FGERVAIS gezien zonder kritische opmerkingen te hebben gelezen of gezien en mijn persoonlijke conclusie aan het einde was dat we aan het begin van de jaren 2020 komen in de fase van ...
par olivcody
23/11/18, 21:16
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: 100 85% bio-ethanol E205 in carbu
antwoorden: 307
views: 279465

Re: 100% SuperEthanol E85 in 205 carburateur

Welnu, het is terwijl ik door dit onderwerp heenga dat spreekt over het aanpassen van de naalden en naalden van de carbu, ik vraag me af hoe ik het moet aanpassen aan de injectie
par olivcody
22/11/18, 20:59
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: 100 85% bio-ethanol E205 in carbu
antwoorden: 307
views: 279465

Re: 100% SuperEthanol E85 in 205 carburateur

Ik heb een 106 96 phase2-injectie, maar ik heb gelezen dat je de carbidefase 1 kunt plaatsen.
zou deze verandering toelaten om met ethanol te rollen?
par olivcody
02/04/18, 10:56
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Zelfbouw van een "familie" methaniser
antwoorden: 9
views: 65426

Re: Zelfbouw van een "gezins" methaniser

hallo allemaal, ik zoek dit bericht op om te voorkomen dat ik er nog een maak. mijn project is min of meer hetzelfde: gas leveren aan een fornuis voor mijn zomerkeuken. na mijn eerste onderzoek, aangezien de temperatuur in de tank ongeveer 37 ° moet zijn, denk ik aan een eenvoudige montage die geen ...
par olivcody
28/03/18, 14:00
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Combinatie van zonne-energie gecombineerd
antwoorden: 0
views: 3252

Combinatie van zonne-energie gecombineerd

hallo, parallel aan de installatie van een boilerkachel zou ik graag warm water willen gebruiken om twee radiatoren en de douche te verwarmen via een zonnetank. wat past het beste bij deze installatie? -de kachel verwarmt het water van de radiatoren + een spiraal van de ballon in de winter -de collector ...
par olivcody
28/03/18, 10:33
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Installeer de houtkachel van Poujoulat zelf
antwoorden: 0
views: 3128

Installeer de houtkachel van Poujoulat zelf

Hallo allemaal, ik zou graag een houtgestookte ketelkachel in mijn huis willen installeren, maar gezien de weinige professionals die dit type installatie aanbieden en de offertes voor een onbetaalbare prijs, denk ik erover om het alleen te doen. het huis: gelijkvloers, gipskartonplafond op 2m50, dakhelling van 30%, dak ...
par olivcody
21/02/18, 09:34
Forum : Renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ...
onderwerp: Globaal project in een nieuw "milieuvriendelijk" huis
antwoorden: 2
views: 5734

Re: Globaal project in een nieuw "milieuvriendelijk" huis

hier zijn de eerste elementen van de ontwikkeling van mijn project: de grond https://i62.servimg.com/u/f62/19/52/22/77/terrai10.jpg de installatie van de verwarming door middel van een boiler. Ik wil maximaal 2 radiatoren van stroom voorzien en er voor de zomer een zonnecollector op aansluiten. https: //i62.servimg.com/u/f62/19/52/22/77/poele ...
par olivcody
18/02/18, 15:14
Forum : Renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ...
onderwerp: Globaal project in een nieuw "milieuvriendelijk" huis
antwoorden: 2
views: 5734

Globaal project in een nieuw "milieuvriendelijk" huis

Hallo allemaal, ik ben al heel lang ingeschreven maar ik heb niet de mogelijkheid gehad om een ​​uitgebreid woonproject uit te voeren. presentatie: ik rond de aankoop van een huis in aquitaine (libournais) af en ik heb de financiële mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen. vandaag heb ik 80m² + 2 ...
par olivcody
13/05/10, 15:27
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: dieselmotor microlight slinger
antwoorden: 94
views: 74761

Wauw, ik dacht niet dat ik zoveel aandacht zou krijgen. Bedankt voor je antwoorden, ik voel me gesteund (niet zoals mijn vrouw ...) om samen te vatten, dus het is mogelijk om de slimme motor te zetten. We vergeten de olie maar voor het reductiemiddel denk ik dat een kleintje om 4800 naar 2800 tpm te verminderen voldoende is. Voor ...
par olivcody
11/05/10, 23:02
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: dieselmotor microlight slinger
antwoorden: 94
views: 74761

Re: Dieselmotor op slinger ulm

brom: 70kg + het onmisbare verloopstuk (4800tr is veel te snel) het is zwaar ... Een ultralicht pendel is een sleepval en werkt alleen goed met weinig kracht als het licht blijft (afhankelijk van de goed principe van Henri Mignet), als het zwaar is, is er kracht nodig om een ​​juiste stijging te hebben ...

Zoek Geavanceerd zoeken