Zoek gevonden 16 resultaten

par Louis4sun
17/01/11, 12:51
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Elektrische auto: macht, autonomie, consumptie?
antwoorden: 283
views: 91490

... een licht elektrisch voertuig van 5-600 kg en met goede aerodynamica zou voor mij niet meer dan 10 kW (13-14 pk) nodig hebben om 100 km/u te bereiken op een vlakke ondergrond. Bij niveau (om een ​​kruissnelheid te behouden) is het benodigde vermogen niet zo hoog en speelt de massa geen rol...
par Louis4sun
09/01/11, 23:45
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Ervaar de elektrische auto
antwoorden: 321
views: 211145

Eco Marathon (s) 2011

Hallo In 2011 zal de IUT Ville d'Avray deelnemen aan de uitdagingen ** EducEco (volledig elektrisch en op zonne-energie) ** Shell Eco Marathon (volledig elektrisch, op 17 ingeschreven auto's) zie de site http://shell-eco-iut- va .voila.net/index.html (in het bijzonder The News) Persoonlijk neem ik actief deel aan de woorden...
par Louis4sun
10/07/10, 02:01
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: De huidige top in elektrische vliegtuigen (toerisme, zaken en andere)
antwoorden: 154
views: 88962

ePPG

Hallo Tijdens de Mondial Paramotor 2010 in Basse Ham.. De elektrische paramotor van Parawatt maakte verschillende vluchten, waaronder een vlucht van 42 minuten met zijn standaard 13S LiPo 40 Ah-pakket (ongeveer 14 kg) en dit op de vlakte zonder enige thermische... gewoon een goede zuinige piloot. De overige vluchten, met een iets oudere piloot...
par Louis4sun
14/06/10, 10:01
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: De huidige top in elektrische vliegtuigen (toerisme, zaken en andere)
antwoorden: 154
views: 88962

We laten alleen elektromotoren zien (al meer dan een eeuw in ontwikkeling) en elektrische regelaars (werken al sinds de opkomst van de vermogenselektronica), maar waar zijn de batterijen? Want dat is de schuld van elektrische voortstuwing...Ah ja, er is een mini-kerncentrale...
par Louis4sun
14/06/10, 00:02
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Zonne-elektrische driewieler tandem
antwoorden: 13
views: 37556

Dag
Sinds 2009 is er een race van zonne-trikes
het is bij Solar Event, Le Bourget-du-Lac, Technopole
Het is een tweezitter op zonne-energie die in 2010 won
Louis
par Louis4sun
24/05/10, 22:17
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Ervaar de elektrische auto
antwoorden: 321
views: 211145

Ik maak deel uit van het IUT Ville d'Avray Premier-team in de proto-elektrische categorie. Louis Gefeliciteerd met je overwinning. :D Je was minder tevreden met je zonne-proto... :frown: Heb je de oorzaak van het probleem geanalyseerd. :?: Ja slechte geometrie van de sturende achteras Trend...
par Louis4sun
24/05/10, 10:49
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Ervaar de elektrische auto
antwoorden: 321
views: 211145

La Joliverie won in verbrandingsmotor met 3196.3 km/liter SP95 Het grootste deel van de concurrenten rijdt rond de 900 km/liter Louis Ik vraag me al jaren af ​​wat de pkoi (technologie, besturing...?) is van de suprematie van de middelbare school in kwestie ! Als iemand aanwijzingen heeft? Anders +1 zijn er weinig overeenkomsten...
par Louis4sun
24/05/10, 01:06
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Ervaar de elektrische auto
antwoorden: 321
views: 211145

8) Hallo Louis4sun, jij maakte deel uit van de concurrenten of de organisatie. :?: Zoals ik hierboven al zei, was ik aanwezig bij de uitdaging binnen het technisch centrum (vertrekmanagement). :D Het weer is niet gunstig geweest voor zonnevoertuigen, maar dat doet niets af aan de interesse van deze m...
par Louis4sun
23/05/10, 00:29
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Ervaar de elektrische auto
antwoorden: 321
views: 211145

Oh nee, eigenlijk was de 4896 km/l (equivalentie) voor de brandstofcelversie! De thermische versie haalde 2964 km/l, of ongeveer 3.37 Wh/km. Goedenavond Educ Eco 2010 in Nogaro La Joliverie won in verbrandingsmotor met 3196.3 km/liter SP95. De meerderheid van de concurrenten rijdt rond de 900 km/liter...

Zoek Geavanceerd zoeken