Zoek gevonden 18 resultaten

par pinkfloyd30
30/01/08, 15:21
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: 100% Water Engine (weer)
antwoorden: 62
views: 39925

Sorry, ik had meer details moeten geven in mijn laatste antwoord. Dus hier hebben we de plannen voor het maken en installeren van het proces op een klassieke benzinemotor. Dus ja, door dieper te kijken, kwam ik uiteindelijk uit op het document dat naar spiritofmaat (???) was gestuurd, wat d ...
par pinkfloyd30
30/01/08, 15:04
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: 100% Water Engine (weer)
antwoorden: 62
views: 39925

Hallo, ik heb deze documenten ook op internet gevonden. Er waren inderdaad dezelfde schema's maar ook een hele uitleg in het Engels. Het is niet zo ingewikkeld als het pure Tesla-patent, maar het "lijkt" uiteindelijk erg compleet voor jou om te beoordelen. Ik heb ze in pdf op mijn pc staan. Oost ...
par pinkfloyd30
13/11/05, 11:11
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantonemotor in Zuidoost-regio
antwoorden: 19
views: 27963

Hallo, ik woon in het zuidoosten (precies naast uzès) Ik zit ook in TL en ik hoop dit verdomde baccalaureaat aan het einde van het jaar te behalen, zodra dat is gebeurd, ben ik van plan mijn R21 te pantoniseren, ik zou het geweldig vinden om alleen de oorzaak te kunnen aanvoeren: HOE ???
par pinkfloyd30
12/11/05, 19:37
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181103

euuuuuuuh ok, ik heb nog steeds een vraag hoewel het onderwerp in mijn afwezigheid is afgedreven, maar als een brandstof een bubbler kan vervangen, leg me dan uit waarom mensen de moeite nemen om het te stellen ???
par pinkfloyd30
06/11/05, 15:08
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181103

oké oké, zou het installeren van een bubbler het brandstofverbruik niet nog meer verminderen?? (door te compenseren met water) Aan de andere kant zag ik dat zodra de gassen in de reactor "geplasmaificeerd" waren, ze rechtstreeks naar de inlaat van het luchtfilter werden gestuurd (toch?) maar dus bij li...
par pinkfloyd30
08/10/05, 14:23
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181103

Hallo, ik zou graag een kleine samenvatting willen maken, maar ik heb nog steeds en altijd advies nodig. Dus (corrigeer me als ik het mis heb) Het belangrijkste verschil tussen waterdoping en een volledige pantone-carb op een r 21 is dat er op een pantone een bubbler zit, toch?? Als ik in de...
par pinkfloyd30
03/09/05, 20:49
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: 103 groen
antwoorden: 3
views: 4911

correct ik heb ze al gelezen, maar er is altijd een manier om te tweaken (het is een 103, DE 103: DE MYTHE), je kunt altijd een pijp gebruiken met een zeer kleine olie-inlaat die je zou kunnen reguleren dankzij hetzelfde principe als de 5O heeft vakjes maar door aan het ding te draaien (wat de olie opzuigt...
par pinkfloyd30
03/09/05, 20:35
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: 103 groen
antwoorden: 3
views: 4911

Ik wil er ook op wijzen dat de snelheid voor mij niet uitmaakt en ik schat dat 60 km/u in de wind midden in de afdaling voor mij meer dan genoeg zou zijn.
par pinkfloyd30
03/09/05, 20:34
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: 103 groen
antwoorden: 3
views: 4911

Hallo. In een laatste bericht kon ik Christophe lezen die aan iemand uitlegde dat mensen die denken dat ze alleen met water kunnen rijden, alleen maar kunnen dromen. Ofwel, in dit geval zal ik een korte en eenvoudige vraag formuleren: ik wil een Pantone-reactor op een bromfiets aanpassen om het MEESTE te doen...
par pinkfloyd30
03/09/05, 20:22
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: hoeveel moeten we schoonrollen
antwoorden: 0
views: 5276

MAAR JA ZIE!! LATEN WE STOPPEN MET RIJDEN MET TANK ALS TOPMOTOR!!! LATEN WE ONZE GROTE MOTOREN IN DE VUILNIS GOOIEN!!! WAT IS HET VOORDEEL VAN SNELHEID ALS HET OVER 50 JAAR DROOG IS??? NORMAAL RIJDEN MAAR SCHOON RIJDEN!!! STOP MET HET KOPEN VAN NIEUWE AUTO'S EN WIJZIG ZE BIJ ...

Zoek Geavanceerd zoeken