Zoek gevonden 290 resultaten

par bob_isat
01/08/08, 19:36
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Hernieuwbare olie door Jean Laigret
antwoorden: 176
views: 160096

Super interessant!

is dat een overheidsinstelling deze info zal grijpen?

PS (in de beschrijving van het artikel zou het "moerasgas" moeten zijn denk ik, en nee, "echtgenoten gas", onze vrouwen zullen het begrepen hebben ...)
par bob_isat
20/02/08, 23:10
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life
antwoorden: 63
views: 37731

Ah, ik ben blij te zien dat we dezelfde mening hebben: we doen heel interessante dingen in de laboratoria. In het bijzonder in deze: http://labo.univ-poitiers.fr/lea/PAGES-200-La_R...-Equipe_5.html#02+ waar we de verbetering van de verbranding door de lading injectie ...
par bob_isat
19/02/08, 22:27
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life
antwoorden: 63
views: 37731

Wat triest, ik dacht dat dit debat interessant zou worden. PS: bieden je leraren iets om de elektrificatie van waterdamp uit te leggen? Wat betreft het verband tussen electrisatie van waterdamp en vermindering van het verbruik, is mij al verteld "patenten zijn nietig" Ik im ...
par bob_isat
19/02/08, 21:56
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life
antwoorden: 63
views: 37731

Hallo Capt Maloche,

De QED wordt niet genoemd in de LEA Poitiers (de verklaring voor elektrificatie) lijkt mij.

Aan de andere kant heb ik enige tijd geleden een artikel gelezen in een populair tijdschrift dat sprak over het ioniseren van de luchtlaag rond een vliegtuig om de luchtweerstand te verminderen ...
par bob_isat
19/02/08, 21:36
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life
antwoorden: 63
views: 37731

Bedankt voor de links op arXiv. Dus als ik je volg, zijn S en V Super en is QED erg licht. Maar bieden je leraren iets om de elektrificatie van waterdamp uit te leggen? Voor het verband tussen elektrisering van waterdamp en vermindering van het verbruik is mij al verteld "de patenten ...
par bob_isat
18/02/08, 19:46
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life
antwoorden: 63
views: 37731

Ik weet dat je het SV-artikel haatte, maar het blijkt dat ik nog nooit een post heb gezien met een betere reputatie dan SV en die je recensies ondersteunt. ze mengden EGR en waterdoping, ontweken het hart van mijn doc (verband tussen elektrisering en vermindering van het verbruik) en kozen ervoor om onnouscachetout te citeren ...
par bob_isat
18/02/08, 19:35
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life
antwoorden: 63
views: 37731

De uitleg door QED werd vermeld in het originele artikel, in een doos. Traditioneel verstrekt SV niet de adressen van documenten waarvan zij denken dat de lezers ze waarschijnlijk niet zelf kunnen bepalen of ze serieus zijn of niet. Ze gaven niet eens de URL van ...
par bob_isat
12/02/08, 21:14
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life
antwoorden: 63
views: 37731

Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life

Hallo allemaal, Om dit onderwerp begrijpelijk te maken vertegenwoordig ik mezelf, ik ben de auteur van "geloofwaardige uitleg over waterdoping" om hier te zien: https://www.econologie.com/ionisation-vapeur-eau/ het artikel gepubliceerd in Science et vie in november 2007 (zie onze korte analyse over ...

Zoek Geavanceerd zoeken