Zoek gevonden 2491 resultaten

par Forhorse
22/04/24, 19:39
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 53
views: 832

Re: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?

des voitures électriques peu fiables, presque irréparables avec une autonomie ridicule, T'as vraiment de supers pouvoir de divination pour savoir ce qu'il en sera dans 10-15 ans. Tu aurais pas les bon numéro du prochain tirage Euromillion par hasard ? contrairement aux bonnes vieilles thermiques qu...
par Forhorse
22/04/24, 08:17
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?
antwoorden: 10
views: 341

Re: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichting?

A noter que le texte de loi n'oblige en rien à ce que le thermostat soit "connecté"
la seule obligation c'est qu'il soit programmable. L'esprit de la loi étant de t'inciter à programmer une réduction de la température pendant les périodes d'absence.
par Forhorse
22/04/24, 08:13
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Elke dag elektrisch rijden
antwoorden: 532
views: 47497

Re: Elke dag elektrisch rijden

Faut pas non plus oublier l'effet de loupe : sur 1000 trajets qui se passent sans aucun problème et 1 qui se passe mal, on parlera de celui qui se passe mal. (et encore, c'est en écartant la mauvaise fois du "reporter" qui ayant un avis biaisé d'avance, fais tout pour que ça se passe mal :...
par Forhorse
22/04/24, 08:06
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 213
views: 6986

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Christophe schreef:Ik schat op basis van deze foto dat er daadwerkelijk tussen de 450 en 550 dennenbomen staan


Wat hebben deze arme bomen met je gedaan om zo te eindigen?
par Forhorse
22/04/24, 08:02
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 53
views: 832

Re: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?

et aussi tout simplement parce que poser plus de 30 k€ sur une voiture élimine plus de la moitié de la population du "jeu". Toujours le même argument bidon... même à 10k€ ça serait trop cher pour tout une partie de la population. (Et puis bon, tu as regardé le prix d'une Clio ou d'un Kang...
par Forhorse
29/03/24, 08:07
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 213
views: 6986

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Christophe schreef:Vraag het maar aan Musk, hij verbruikt niet meer kW(h) dan zijn vrachtwagens...zelfs minder per dag!


O ja, nog veel meer!
Op deze machines zijn alle functies hydraulisch, inclusief de voorwaartse beweging, en de hydrauliek is ongelooflijk efficiënt!
hij verbruikt gemakkelijk 300 liter diesel per dag (8 uur).
par Forhorse
27/03/24, 22:46
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 213
views: 6986

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Christophe schreef:
Ik weet niet zeker of Stihl net zo goed is in elektrisch als in thermisch... : Cheesy:


Ik weet het ook niet zeker, maar ik heb het over een MSA220, geen speelgoed.
par Forhorse
26/03/24, 22:02
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 213
views: 6986

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Ook al is het veel duurder, persoonlijk heb ik geïnvesteerd in een Stihl MSA220, je kunt er serieus mee werken. In geval van een probleem (dit is mij nog nooit overkomen) is er een echte after-sales service en zijn er reserveonderdelen verkrijgbaar. Hetzelfde geldt voor het “verbruiksartikel” (ketting en geleider). Je playskool-dingen...
par Forhorse
23/03/24, 08:47
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Elke dag elektrisch rijden
antwoorden: 532
views: 47497

Re: Elke dag elektrisch rijden

Het is gewoon een seriehybride in plaats van een parallelle hybride op de meeste (maar niet alle) modellen die vandaag de dag worden aangeboden.
Ik geloof dat de Nissan epowers serie-hybrides zijn.
Er was ook de BMW i3-rex
par Forhorse
21/03/24, 22:42
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Ik heb mijn Merlijnhout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!
antwoorden: 34
views: 1869

Re: Ik heb mijn Merlin-hout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!

Bij een composiet handvat is het niet het handvat dat aangepast moet worden, maar de merlin kop (vandaar de dremel)
het houdt vast omdat het conisch is.

Zoek Geavanceerd zoeken