Zoek gevonden 14 resultaten

par GMAC
11/11/07, 17:40
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen
antwoorden: 132
views: 445429

Bedankt voor deze geschiedenis van de VMC. Net als het huis op 20 is het voorzien van polystyreen binnenisolatie en holle bakstenen voor de buitenzijde. Zelfs als het niet geweldig is, denk ik dat er een manier is om "niet al te catastrofale" resultaten te behalen met dit type isolatie. Wat ...
par GMAC
11/11/07, 16:28
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen
antwoorden: 132
views: 445429

Dank u voor uw opmerkingen die u!

In dit geval zal ik me aan een Hygro A. met monden die verder gaan. Ik hoop ook een beetje lawaaierig model te vinden (ik waarschijnlijk vast aan lijnen aan trillingen doorgegeven te beperken.)

Het zal mijn werk volgend weekend denk ik ^^
par GMAC
11/11/07, 14:05
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen
antwoorden: 132
views: 445429

VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen

Daar heb je het, nog een stof tot nadenken die ik op dit moment heb. Is de CMV echt essentieel in een huis ??? Sommige huizen zijn ermee uitgerust, andere niet ... Vaak hebben heel oude huizen ze niet en toch is dat niet belet dat ze comfortabel en gezond zijn. Actueel ...
par GMAC
11/11/07, 13:54
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179506

Het is duidelijk ... ook al zijn er waarschijnlijk ook andere beperkingen.

Maar hey, kan archi in staat zijn om te maken, en dan moet er iets nieuws ...
par GMAC
11/11/07, 08:34
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179506

Ik weet niet of ik het mis heb, maar techno bestaat al meer dan 20 jaar, toch? We moeten waarschijnlijk een beetje perspectief hebben op het onderhoud van de warmtepomp, het vervangen van de wisselaars, enz. Ik denk niet dat een warmtepomp op dezelfde manier is ontworpen als een eenvoudige koelkastcompressor. Het is zoiets als ...
par GMAC
08/11/07, 19:51
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179506

Ja, mijn voorbeeld is misschien niet representatief ... maar het is grotendeels geen geïsoleerd geval in de hoek.

Wat mij betreft, ik woon ongeveer 60m de tafel ... heeft niet verhinderd dat de buurman vervolgens een pseudo geothermische energie op hem en zijn 300m² bijnaam olympisch zwembad te verwarmen.
par GMAC
08/11/07, 18:48
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179506

Uh ... is het mogelijk om hen naar hun elektriciteitsrekening te vragen, zoals u weet? Ik ben benieuwd naar de realiteit in vergelijking met de "theorie" ... Het zou goed zijn om een ​​soort gemiddelde vast te stellen (kwhe / m².an effectief) ... ik weet het antwoord voor een van hen . Hij vertelde me ...
par GMAC
08/11/07, 17:06
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179506

Ja, met het belastingkrediet kunt u de installatiekosten kunstmatig verlagen. sommige bekenden zijn uitgerust en hun installatie kostte hen ongeveer € 15, - aftrekpost voor een nieuwe woning van 000 m² (grondwateropvang). De meeste mensen zijn niet van plan om een ​​deal te sluiten ...
par GMAC
08/11/07, 16:48
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179506

eindelijk in gebruik genomen, het is niet helemaal hetzelfde. Alleen over het gebruikscomfort gesproken: Warmtepomp: geen klus aan hout, geen asverwijdering, geen opslag van hout… Mogelijkheid tot "verfrissing" in de zomer. Ik begrijp de PAC-keuze volledig, vooral als het land ...
par GMAC
08/11/07, 16:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Isolatie, waar te beginnen?
antwoorden: 15
views: 14459

het huis doorverkopen om een ​​nieuw te bouwen ... Er is slechts een klein probleempje, het is de € -factor. Mijn financiën zijn niet uitbreidbaar ... kant ‘cold spots’. Het huis staat erg bloot aan de wind ... Ik zal volgend jaar een haag planten om mezelf een beetje te beschermen, maar de hoge delen ...

Zoek Geavanceerd zoeken