Zoek gevonden 5 resultaten

par Fabre Frederic
03/03/08, 22:58
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Watergedoteerde tractoren: één ok, één ok en één breuk
antwoorden: 10
views: 12908

De dampen van de adem halen of niet?

Vanavond heb ik de bubbler op mijn Renault-tractor verbeterd, ik heb een luchtdiffusor in de bubbler geplaatst met gaten met een diameter van 6. Maak de isolatie van de bubbler compleet. Mijn zwaargewicht monteur-vriend kwam en adviseerde mij, net als Andre, om de gassen niet uit de bubbler te halen, we zullen een gastemperatuur hebben van 50 tot 60°C bij...
par Fabre Frederic
02/03/08, 19:40
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Watergedoteerde tractoren: één ok, één ok en één breuk
antwoorden: 10
views: 12908

antwoord op andre

Ik heb er goed aan gedaan om op je reactie te wachten voor de lasnaden. Ik zal de stang repareren, ik weet tenminste zeker dat hij niet beweegt. Ik heb u geen antwoord gegeven over de reactoruitlaattemperatuur op de defecte montage van de Renault-tractor (geel), sterker nog, ik heb absoluut geen idee. Ik isoleerde de bubbler en de...
par Fabre Frederic
01/03/08, 20:24
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Watergedoteerde tractoren: één ok, één ok en één breuk
antwoorden: 10
views: 12908

een andere pantone maken

Ik laat je de toekomstige elementen zien van de toekomstige montage die op een 188 massey zal worden gemonteerd Kenmerken van de montage: -2 reactoren (ik kan er geen 4 plaatsen vanwege ruimtegebrek in de uitlaatpijp) - lengte van de staven 27 cm manetisch geïsoleerd - de stangensteun (zie foto's) op een messing staaf...
par Fabre Frederic
28/02/08, 23:03
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Watergedoteerde tractoren: één ok, één ok en één breuk
antwoorden: 10
views: 12908

pantone: verbeteringen en tests

https://www.econologie.com/fichiers/partager/1204582798b8JdgE.JPG https://www.econologie.com/fichiers/partager/1204582816tJb2Ub.JPG J vous envoi la photo du 188 pantoné avec un réacteur ce week end j m attaque a faire le meme montage sur un autre 188 (j en ai deux avec le meme bulleur tout pareil m...
par Fabre Frederic
27/02/08, 00:31
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Watergedoteerde tractoren: één ok, één ok en één breuk
antwoorden: 10
views: 12908

Watergedoteerde tractoren: één ok, één ok en één breuk

Goedenavond, ik heb twee motoren met panton gemonteerd, de eerste die ik 3 maanden geleden heb geprobeerd op een 188 massey van 70 pk met een 21/16 buitenbuisreactor en een 14 mm staaf, deze "geïsoleerd" van de buitenbuis door een koperen centreer- en bubbler verwarmd door de uitlaatgassen met een thermometer...

Zoek Geavanceerd zoeken