Zoek gevonden 6 resultaten

par Coraly
20/07/06, 09:34
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche zonne-energie: zonne-trackers of trackers
antwoorden: 101
views: 162360

tracker

Hallo, Allereerst bedankt voor uw antwoorden. Ik wilde de fabrikanten aangeven die ik voor de industriële trackers had gevonden, zodat anderen dan ik er geen moeite mee zouden hebben. Dus als fabrikant: http://www.lorentzpumps.com/fr/produits/suiveur_solaire/active400 http://www.degerenergie.de/webseite_eng...
par Coraly
12/07/06, 17:53
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche zonne-energie: zonne-trackers of trackers
antwoorden: 101
views: 162360

zac schreef:welkom

tape op zonnebloem systeem.

@+


Het werkt niet, maar toch bedankt.

Bedankt allemaal voor jullie info. Het is mij eindelijk gelukt om contact op te nemen met twee distributeurs en ik zou vrij snel prijzen moeten hebben.

A bientôt.
par Coraly
12/07/06, 17:47
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche zonne-energie: zonne-trackers of trackers
antwoorden: 101
views: 162360

Een Google-zoekopdracht met solartracker levert veel meer respons op dan met solartracker. Heb je het geprobeerd ? Precies het is sinds gisteren keskegdis maar ze luistert niet koraalachtig naar mij: (ik had het liever Tracer of Solar Tracker genoemd maar hey...) Maar als ik luister en daarom contact opneem met Solargie....
par Coraly
12/07/06, 11:42
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche zonne-energie: zonne-trackers of trackers
antwoorden: 101
views: 162360

fabrikanten

Zijn er mensen die dat zouden weten fabrikanten van solar trackers? Ik bel fabrikanten en installateurs van fotovoltaïsche panelen, zij kennen het systeem niet of weten het niet eens.

Merci.
par Coraly
10/07/06, 14:41
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche zonne-energie: zonne-trackers of trackers
antwoorden: 101
views: 162360

Solar trackers

Eigenlijk ben ik niet op zoek naar uitleg over de trackers, maar zoek ik naar mensen die ze hebben geïnstalleerd en die mij hun mening kunnen geven over het onderhoud, de werkelijke effectiviteit. Ik werk aan een project waarbij we ons afvragen of het niet interessanter zou zijn om...
par Coraly
10/07/06, 11:53
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche zonne-energie: zonne-trackers of trackers
antwoorden: 101
views: 162360

Fotovoltaïsche zonne-energie: zonne-trackers of trackers

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die solar trackers hebben geïnstalleerd en die mij hun mening kunnen geven: feedback.

Het is een systeem waarmee fotovoltaïsche panelen zich kunnen oriënteren naar de zon.

Heel erg bedankt.

Zoek Geavanceerd zoeken