Uw mening geven over een Econo Boutique?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...

Bent u voorstander van de aanwezigheid van een winkel over econologie?

Ja, het is een uitstekend idee en dat zou het eindelijk mogelijk maken om over te gaan naar de ecologische "praktijk"!
4
21%
Ja en het zou een goede manier zijn om de site te promoten en kan uit zijn financiële keuken zijn, Christophe.
8
42%
Ja, op voorwaarde dat de site niet commercieel wordt.
6
32%
Nee, het zou de altruïstische aard van de site verstoren en ik zou de aankoop niet komen en / of boycotten.
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 19
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

par nonoLeRobot » 17/10/06, 16:15

Het is niet gemakkelijk voor Christophe om zijn producten te kiezen, ik had ook zorgen over de oorsprong, maar het is duidelijk dat het niet gemakkelijk is om Europese T-shirts te vinden, en helaas nog minder Frans.

In ieder geval Christophe, ik vind het echt, echt niet cool dat je daar censuur voor hebt gebruikt :onheil: :onheil: (het moet alleen worden gereserveerd voor racisme en aanzetten tot haat!!!)! Bovendien heeft hij gelijk als hij de vraag stelt, want in tegenstelling tot wat ik dacht, is het niet gemakkelijk te weten (oké, gemakkelijk te raden).

Hoe dan ook, ik hoop dat je niet te gemakkelijk censuur gebruikt, want voor iemand die schreeuwt tegen lobbyen en zo, is het helemaal niet cool. Bovendien moet eraan worden herinnerd dat het probleem met het Chinese product niet de kwaliteit is, inderdaad, nu zijn ze erg sterk, zelfs qua ontwerp, maar transport en werk in slechte omstandigheden.
:frons:


Welnu, nadat ik heb gezegd waar ik niet blij mee ben, kan ik nog steeds zeggen dat ik weet dat het niet gemakkelijk is, dat je een publiek hebt dat in wezen op zoek is naar besparingen, dat zelfs als het niet perfect is, ik elders niet beter weet, vooral omdat je net begint, moet je beginnen. Trouwens, Duitse producten, Marseillezepen en Aziatische saponine, maar er is geen keus... zijn naar mijn mening hele goede dingen :D zo goed, ik moedig je aan, maar goed, blijf cool!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 82-gasten