Uw mening geven over een Econo Boutique?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...

Bent u voorstander van de aanwezigheid van een winkel over econologie?

Ja, het is een uitstekend idee en dat zou het eindelijk mogelijk maken om over te gaan naar de ecologische "praktijk"!
4
21%
Ja en het zou een goede manier zijn om de site te promoten en kan uit zijn financiële keuken zijn, Christophe.
8
42%
Ja, op voorwaarde dat de site niet commercieel wordt.
6
32%
Nee, het zou de altruïstische aard van de site verstoren en ik zou de aankoop niet komen en / of boycotten.
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 19
Lampeseco
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 01/04/06, 20:32
Plaats: Parijs

par Lampeseco » 03/04/06, 09:05

Hallo,
Dat is een goed idee!
Ik ben een distributeur van verlichtingsapparatuur, ik verkoop alle eco-, compacte fluorescentie- of LED-lampen.
Ik zou graag mijn producten hier met aanzienlijke kortingen willen kunnen distribueren aan mensen die geregistreerd zijn op econologie.com en uiteraard met een commissie voor de webmaster van de site.
Ik heb innovatieve producten zoals 85W=425W fluorescentielampen en GU10 fluorescentielampen om halogenen te vervangen...

Ga naar mijn website om direct contact met mij op te nemen!

Tot binnenkort
Christophe
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 16/10/06, 15:29

hello,
Ik heb zojuist mijn eerste bestelling geplaatst en kom daarom reageren op de enquête. Ik had graag twee vakjes willen aanvinken (in dit geval de eerste twee).
De winkel is in ieder geval erg vriendelijk, de opmerkingen zijn echt informatief over de keuzes.
Bravo voor C&C.
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8

par botten » 16/10/06, 20:40

Ik kan het nog steeds niet geloven!!!

Ik werd puur en alleen gecensureerd door onze lieve moderator omdat ik vroeg waar de LED-lampen werden gemaakt... en als antwoord trok Christophe mijn bericht in en stuurde me een heel bitter bericht! : Cry:

Zouden we op een forum van de KGB

Het is waar dat zaken zaken blijven en dat als je zegt dat de lampen in China zijn gemaakt, er anti-reclame ontstaat! En ik heb de indruk dat er op dit moment alles aan wordt gedaan om ons aan te moedigen om op econologie te kopen!

Ik ben teleurgesteld door deze reactie.

Ik hoop echter dat dit bericht niet gecensureerd zal worden... ook!
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 16/10/06, 22:05

Je boodschap, heel zacht, was er alleen maar (zoals ik het presenteerde) om ons te breken ...je reactie bewees het alleen maar...

Zelfs als dit betekent dat je een product uit Azië moet kopen, zolang het maar milieuvriendelijk en van kwaliteit is...dat is de keuze die we hebben gemaakt...Hoe dan ook, als je slimmer bent, zoek dan LED-producten voor ons die niet uit Azië komen. ..

En dan verplicht niets je om deze lampen te kopen gezien de naam die we nooit verborgen hebben gehouden dat ze geïmporteerd zijn...

Tot slot rekenen wij op uw bestelling Franse ambachtelijke zepen, dus...

ps: aangezien we bij de KGB zijn, zullen we transparant zijn, hier is mijn privéantwoord...

bones schreef:Kan ik weten waar de LED-lampen worden gemaakt?
(let op de onschuldige toon...)

Volgens u ? Lees het merk en je zult een idee hebben...in Azië waarschijnlijk...

Zonder een grapje, dit soort vragen (valstrik) begint ons serieus de lucht in te zuigen... de noten komen ook uit India... daarom moeten we ze niet kopen en de grote industriële bedrijven blijven steunen?

Maar het is beslist beter om een ​​klassieke lamp op batterijen te kopen, die daar toch ook geproduceerd zal worden...
Dernière édition par Christophe de 16 / 10 / 06, 22: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28

par professeur31 » 16/10/06, 22:29

Ik geloof eigenlijk dat we niet veel keuze hebben als het gaat om de herkomst van onze producten en, als Christophe dat zou kunnen, er zeker van kunnen zijn dat alles in de winkel puur FRANS of op zijn minst Europees zou zijn.
Hoe en aan wie kunnen we vandaag de dag een product van gelijke kwaliteit en tegen een prijs verkopen die soms het dubbele is van die van een Chinees of Indiaas product en toch een kleine winstgevendheid voor het bedrijf garanderen?
Persoonlijk weet ik niet hoe ik het moet doen, maar misschien hebben sommige mensen de oplossing!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 16/10/06, 22:37

Perfect, bedankt voor het ontwikkelen van Prof :)

Ik zou er ook aan willen toevoegen dat over het algemeen de eerste mensen die roepen "het is Aziatisch" ook de eersten zijn die naar de prijs kijken... Je moet weten hoe je consistent moet zijn...

Bovendien zijn de LED-producten van de winkel van zeer hoge kwaliteit (topklasse, weinig Chinoiserie-producten hebben een garantie van 3 jaar, lijkt mij...) en hebben ze een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, met verpakking en instructies in het Frans!

Maar je kunt altijd de eerste prijs dynamolampen kopen voor 1€ bij Lidl... maar daar krijg je ECHTE Chinezen...
0 x
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8

par botten » 17/10/06, 08:47

Waarom zoveel geweld in je reactie Christophe?

Mijn vraag had geen bijbedoeling... Ik denk dat het gewoon goed zou zijn om te weten waar de producten die in de winkel worden verkocht, worden gemaakt!

Dergelijke reacties lopen het risico klanten af ​​te wijzen!
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 17/10/06, 09:44

bones schreef:Mijn vraag had geen bijbedoeling... Ik denk dat het gewoon goed zou zijn om te weten waar de producten die in de winkel worden verkocht, worden gemaakt!


Je bent niet eerlijk tegen jezelf!

Je hebt openbaar gepost op de forum om één reden: fuck up... ik heb tenminste de moed om het toe te geven!! Anders had je privé contact met ons opgenomen... zoals veel mensen doen die niet weten wat ze moeten doen (zoals: "T-shirt van eerlijke handel, maar in ieder geval zelfs die van eerlijke handel zou ik niet kopen")...

Dit verklaart mijn "snelle" houding, grenzend aan agressief, omdat we veel van dit soort opmerkingen hebben... Hoe weten we of het niet van de concurrentie komt alleen maar om onze tijd (en geloofwaardigheid) te verspillen? Alsjeblieft... jij weet alles en ik heb niet veel tijd om aan "jouw zaak" te besteden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2

par rezut » 17/10/06, 13:52

hallo allemaal

dit is geen mening die ik geef (al gedaan) maar een verzoek om een ​​product
Zou het mogelijk zijn om één of meerdere aluinstenen aan de winkel toe te voegen?
het zou voor ons een goede zaak zijn en zou deze steen introduceren bij degenen die hem nog niet kennen (vervangt onder andere deodorant en stopt kleine scheerwondjes)
0 x
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8

par botten » 17/10/06, 13:55

Ik blijf doorgaan met het bekendmaken van de oorsprong van ALLE producten die door econologie worden verkocht.

Ik ben nog niet in het minst agressief geweest in mijn opmerkingen, terwijl u op het punt staat mij te beledigen in uw antwoorden.

Hoe weten we of het niet voortkomt uit concurrentie, alleen maar om onze tijd te verspillen?


Je hebt het al over concurrentie! Dit toont het bereikte niveau in uw milieuvriendelijke onderneming.

Ik heb niet veel tijd meer om aan "uw zaak" te besteden...

Tot slot: ik ben geen zaak, maar ik was gewoon een teleurgestelde potentiële klant die niets zal kopen op deze site die wegglijdt.

PS: Ik volg deze site al enkele jaren, ik vind hem nog steeds erg interessant en ik zal hem zeker blijven volgen.
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten