Wassen met keramiek: wondermiddel voor chemicaliën?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 20:09

Obamot schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:ouh ik voel dat er sommigen zijn die hun roeping van sherlock holmes hebben gemist

Je bent ook niet slim om zoveel sporen achter te laten, ik weet wie je bent, waar je woont, waar je werkt ... en nog veel meer ... maar ik zal niks zeggen. Ik heb zelfs je foto waarop we kunnen zien dat zelfs je glimlach niet eerlijk is ... : Mrgreen:

Hij beweert dat hij niet langer in Grenoble Toto (uh sorry) Titi is. we kunnen het proberen, ik heb zijn nummers : Cheesy:
XX : Cheesy::

maar serieus jongens, je bent daar te bang, je gaat een arme kerel die er niets mee te maken heeft niet kwaad maken? :schok:
kijk toch uit, intimidatie op het net komt steeds minder voor...
https://callalawyer.fr/particulier/droi ... ent-moral/
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 20:16

Obamot schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:ouh ik voel dat er sommigen zijn die hun roeping van sherlock holmes hebben gemist

Je bent ook niet slim om zoveel sporen achter te laten, ik weet wie je bent, waar je woont, waar je werkt ... en nog veel meer ... maar ik zal niks zeggen. Ik heb zelfs je foto waarop we kunnen zien dat zelfs je glimlach niet eerlijk is ... : Mrgreen:

Hij doet alsof hij er niet meer is...********************

ENERC schreef:Probeer de volgende keer toch een beetje meer ruimte te geven aan je accounts, tijd om je te laten vergeten ^^

En dezelfde manie voor meerdere bijnamen ... : Wink:


U bent gerapporteerd aan de moderatie voor een poging om uw identiteit Obamot bekend te maken

https://www.legavox.fr/blog/maitre-hadd ... s-7937.htm

het feit dat men zich de identiteit van een derde toe-eigent of een of meer gegevens van welke aard dan ook gebruikt die hem in staat stellen hem te identificeren met het doel zijn gemoedsrust of die van anderen te verstoren of zijn eer of achting aan te tasten, wordt bestraft met een jaar gevangenisstraf en een boete van € 15.


En als de moderators deze berichten zichtbaar laten, zouden ze bij een klacht medeplichtig worden.

Bewerken door Remundo: ik ben niet op de hoogte. Aan de andere kant valt mij altijd de modderige sfeer op als ABC spreekt
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par Obamot » 05/02/21, 20:21

Hup daar... : Arrowd: Om uw identiteit bekend te maken, zou ik het al moeten weten! En jij was het die dat zei, niet ik. : Arrowd:

ABC2019 schreef:pdr ... waar haal je vandaan dat ik een baas heb in Grenoble jij? bel wie je wilt, als je jezelf belachelijk wilt maken met een man die ik niet ken, kan het me niet schelen!
We hebben allemaal opgemerkt dat u niet in Grenoble was en dat u niet bent wie u beweert niet te zijn. :D Daarmee heb je bewijs en een sterk motief Beeld

Aan de andere kant richtte Izentrop hem rechtstreeks en specifiek op professor Raoult … En bij verschillende gelegenheden.
U bedoelt dat de wettelijke bepalingen die u aanhaalt op hem en op de persoon van toepassing zijn Forum? : Wink:
Dernière édition par Obamot de 05 / 02 / 21, 20: 33, 1 keer bewerkt.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 20:23

Obamot schreef:Om uw identiteit bekend te maken, zou ik het al moeten weten!


of ik het nu ben of niet, je hebt genoeg persoonlijke informatie gepost om iemand te identificeren, dat alleen is illegaal.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par Obamot » 05/02/21, 20:36

Maar nee, ik heb het bewerkt, ik geloof je... Je bent niet waar je niet bent : Cheesy: En je bent niet wie je niet bent : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Hoe verwacht je dat we daar iemand mee vinden? : Cheesy:

Ik kon geen persoonlijke info plaatsen van iemand die ik nog nooit heb gezien, nog nooit heb gesproken, wiens adres of naam ik niet weet, en die mij ook niet kent... Noem het maar"persoonl " :?

Achteraf, als iemand persoonlijke informatie over hem lekt (ik weet absoluut niet dat dat van jou komt, ik heb niet geprobeerd erachter te komen, huh...), maar het is erg onvoorzichtig en het betreft de exclusief geïnteresseerden. Houd er rekening mee dat als dit uw geval was en u iets opzettelijk en schijnbaar willens en wetens hebt onthuld: u dit deed onder uw eigen verantwoordelijkheid en niet die van iemand anders.
Dernière édition par Obamot de 05 / 02 / 21, 20: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par GuyGadeboisTheBack » 05/02/21, 20:48

Ik zei dat ik niets zou zeggen, ik blijf bij wat ik zei en zeg niets meer. (Mooie zin, niet?) : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 20:55

Je maakt een grapje, je hebt helemaal niets bewerkt Obamot!!!!

Obamot schreef:Hij beweert dat hij niet meer op **** ***** (uh sorry) ***** is. We kunnen het proberen, ik heb zijn nummers : Cheesy:
04 **** en ****** : Cheesy:

het duurt 15 seconden om de pagina van een man te vinden met de informatie die je geeft, of ik het nu ben of niet, je brengt iemands vrede in gevaar en het is illegaal, en als de moderators het zichtbaar laten, worden ze medeplichtigen.

Ik heb een screenshot gemaakt voor de goede orde, voor het geval het zuur wordt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par Obamot » 05/02/21, 21:03

Sorry maar dat is netjes, simpelweg omdat er geen correlatie kan zijn tussen dingen die niets met elkaar te maken hebben (en je zei het zelf).

Nou, ik begrijp het niet, je zegt:
- "Bel als je wilt"

Dus je geeft het "ok" om te bellen ... Dat in de rechtbank, hoe zeg je dat, zelfs de politie al plezier zal hebben : Cheesy:
Ik weet het niet, ik heb deze nummers aan geluk gegeven.

Maar zoals je sterk ontkende, ik denk dat je niet aan de lijn zou zijn, ik geloof je. :)

Wat de stad betreft, ik had net zo goed "Toulon" of "Toulouse" kunnen zeggen : Arrowd:

ABC2019 schreef:nou ja 01 voor Universiteit van Toulouse III je zou nog steeds achterdochtig kunnen zijn : Mrgreen:
Als je iets te maken hebt met “Toulouse”? Welnu, ik weet verdomme helemaal niets, mijn vriend!

Maar het gaat allemaal om jou, niemand anders :) Ik begrijp niet wat je bedoelt ? Je doet daar aan laster!
Dernière édition par Obamot de 05 / 02 / 21, 21: 19, 1 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 21:16

blijf dom spelen als je wilt, ik hoop dat het niet verder gaat en dat je jezelf niet hoeft uit te leggen in de rechtbank...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par Obamot » 05/02/21, 22:00

Maar het is dat hij mij bedreigt de klootzak... : Cheesy: Stop eerst met je laster, je buitensporige plan om mij te beschuldigen en te proberen me te laten ontslaan, is weer een fiasco. Je hebt geluk dat ik in een goede bui ben.

Anders dan dat, wat nog meer? Ah... Heb je iets te maken met "Toulouse...?"

Poef poef poef... Laten we dan "Parijs" zeggen : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Laten we het even samenvatten... Je gaat naar FS waar je daar verschillende bijnamen hebt gehad, dan kom je hier waar je weerzinwekkend gedrag vertoont, tot het punt dat je 14 dagen in de koelkast bent gezet. Dan moesten anderen de prijs betalen vanwege jou. Je zendt (naar het schijnt) persoonlijke informatie uit, dan herken je jezelf er achteraf in... En je wordt paranoïde.

En je praat over "persoonlijke informatie" maar jij bent het die deze "persoonlijke relaties" zoekt door mensen aan te pakken. En niet zomaar een beetje : Arrowd:
ABC2019 schreef:Wel stuur Valérie Lemercier naar obamot dan zal hij blij zijn : Mrgreen:

ABC2019 schreef:[als je absoluut over mij wilt praten, maak er dan een specifieke thread over, er was er een op Obamot

ABC2019 schreef:Omdat je altijd argumenten nodig hebt voor de verdediging, zoek ik een zaak waarin Obamot zou relevante opmerkingen hebben geplaatst, zou cijfers hebben gecorrigeerd om de juiste te geven, zou duidelijk gelijk hebben gehad tegen zijn gesprekspartner... kan iemand (anders dan hij) mij een onderwerp vertellen waar het is gebeurd?

ABC2019 schreef:
aerialcastor schreef:Ik merk dat het niet beter wordt. De drift gaat steeds mooier door.
Nu Obamot legt ons uit, youtube-video ter ondersteuning, dat de Covid-cijfers zijn opgetuigd, om een ​​angstwekkend klimaat te creëren, dat de bevolking ertoe zou aanzetten zich te laten vaccineren. Op dat moment zouden we worden geïnjecteerd met een product dat ons transformeert in een 5G-apparaat.

nog een duidelijk voorbeeld van de diepe verbanden tussen samenzwering, extreemrechts, en het in twijfel trekken van democratische instellingen. Soms voelt het alsof je 100 jaar teruggaat
Daar was je sterk... Maar je bent goed genoeg om jezelf achteraf als slachtoffer op te werpen :!: Nee, jij bent het niet... het slachtoffer mijn vriend : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Zoals we kunnen zien, post je veel in de threads waarvan het doel is om mij neer te halen... Wat denk je dat een rechter zou zeggen met deze voorbeelden van je "onberispelijke" gedrag eh... :?

Als we het goed begrijpen, heb je, zodra we over medicijnen praten, de wetenschap aan jouw kant, val je anderen aan en heb je gerechtigheid aan jouw kant...?
Zo zit de wereld niet in elkaar.

Als je stopte mensen voor idioten te houden of je te gedragen als een arrogante klootzak, denk je niet dat het beter zou zijn?
Ik ben 100% voor de wetenschap, net als: Adrien, Ahmed, Christophe, Gegyx, Guy, Janic, Reinoso, Remundo, Robob, VetusLignum ook, en zoveel anderen, zij zijn waardevolle gesprekspartners. Zelfs als u het niet vaak eens bent, zou een correcte inbreng van uw kant passend en gewaardeerd worden. Hoe kun je geloven dat iemand hier je kwaad wil doen? Het is absurd. Je hebt geldige opmerkingen, maar ik kan ze zelden steunen, op grond van al het andere.
Het is niet aan u om de formule te construeren waarmee u de dialoog wilt construeren. Maar de tijd dat je dacht dat je onaantastbaar was met het vermogen tot overlast waar je bekend om staat, lijkt voorbij. En ik ben niet bang voor jou.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten