Wasbare luiers en motorische ontwikkeling van kinderen

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/08/07, 22:32

Ik was bang dat we het hebben over het gebruik van de dubbelzijdige laag om dit verbruiksartikel te sparen. : Mrgreen:

Afrikaanse baby's zijn vaak sneller zindelijk dan
met ons. Mam trekt de laars van zijn rug en zet hem op zijn benen iets uit elkaar zodat hij kan optreden. De baby begrijpt het ritueel relatief snel en vraagt ​​aan zijn moeder wanneer hij het nodig heeft.

Laten we voor de hygiëne van de manipulatie zeggen dat we niet met dezelfde criteria werken, maar als hun billen bloedrood zijn, is dat niet omdat ze urenlang in hun uitwerpselen hebben gemarineerd in een luier. ...:|

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 31/08/07, 00:05

De meeste huidige wasbare luiers zijn niet wit zoals onze luiers 30 jaar geleden waren...

Ik denk dat je oppas, Yza, geen moeite wil doen met wasbare luiers... :?

Tegen allergieën, voor comfort, voor de planeet...
Ik moedig je aan om vol te houden. :D
0 x
yzzhhaa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 28/08/07, 20:50




par yzzhhaa » 31/08/07, 22:47

Persoonlijk denk ik dat het ons niets kan schelen als de luiers er niet wit uitkomen! en dan zijn ze eerst beige ... lol nee, het is niet belangrijk.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 04/09/07, 10:42

Voor de goede orde, het doet me denken aan de tijd dat een van mijn neven, Elzasser -havek a lick hackssan-, naar het zuiden was verhuisd. De leraar daar had zijn ouders geadviseerd om een ​​logopedist (logopedist) te raadplegen omdat de kleine een ontwikkelingsachterstand riskeerde, een risico dat blijkt uit... zijn abnormale spraak - avé l'assan-.
Het is fascinerend, dit onvermogen van mensen om zich voor te stellen dat er andere manieren van handelen en andere keuzes kunnen zijn dan de hunne... .
0 x
Avatar de l'utilisateur
arwenn
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 08/03/09, 20:04




par arwenn » 09/03/09, 08:44

Sorry dat ik een oud bericht ophaal, maar ik kan het niet laten om te reageren. : Mrgreen:

Goed om zo'n bericht te vinden. Ik moedig alle milieuvriendelijke moeders (of niet) aan om wasbare luiers te gebruiken die eerlijk gezegd niets te benijden hebben voor wegwerpartikelen omdat ze zo gemakkelijk te gebruiken zijn.

Ik gebruikte het voor mijn 2e dochter: borstvoeding, kattenbakvulling en wasbare luiers.

Je moet ook weten dat een luier voor wegwerpartikelen vele jaren nodig heeft om in de natuur af te breken, dus als je weet dat een baby in de eerste 4500 jaar bijna 3 luiers gebruikt, zet het je aan het denken en op budgetniveau is het ook erg winstgevend. Daarnaast kun je heel gemakkelijk je luiers doorverkopen.

Ik zou er ook aan willen toevoegen dat het de motorische ontwikkeling van het kind op geen enkele manier belemmert.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ZELFS
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 11/06/08, 10:25




par ZELFS » 09/03/09, 10:38

Dag

om de vraag naar motorische ontwikkeling te beantwoorden
mijn 9 maanden oude dochter draagt ​​wasbare luiers, ze draaft op handen en voeten, gaat zitten en staat op. Ik zou zelfs zeggen dat het de vallen op zijn achterste beter dempt dan de wegwerpbare. Wat de oppas betreft, we gaven er de voorkeur aan om wegwerpartikelen te hebben als er voor haar wordt gezorgd. Wat betreft het uiterlijk van de luiers, ze zijn inderdaad bevlekt en zo!
deze wordt gemodereerd door het gebruik van een sluier van reinheid. alstublieft 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/03/09, 11:00

Arwenn schrijft:Ik zou er ook aan willen toevoegen dat het de motorische ontwikkeling van het kind op geen enkele manier belemmert.


Dat vertraagt ​​natuurlijk niet!

Als dit het geval was: al onze opa's en oma's en andere voorouders zouden achterlijke motoren zijn geweest...was dit het geval?

Er zijn veel andere, veel serieuzere dingen aan onze ontwikkeling!

Zoals vervuiling binnenshuis die onze kinderen achterlijk kan maken...

Er zijn nog nooit zoveel miskramen geweest als nu (maar deze cijfers halen niet de krantenkoppen)

Het is een index van de huidige omgevingsvervuiling (chemisch, elektromagnetisch maar ook mentaal zoals stress): de "natuur" geeft er over het algemeen de voorkeur aan zich te ontdoen van een "te besmettelijk ding" in plaats van het te ontwikkelen, dat is een miskraam!
0 x
Avatar de l'utilisateur
arwenn
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 08/03/09, 20:04




par arwenn » 09/03/09, 11:02

ZELFS schreef:Dag

om de vraag naar motorische ontwikkeling te beantwoorden
mijn 9 maanden oude dochter draagt ​​wasbare luiers, ze draaft op handen en voeten, gaat zitten en staat op. Ik zou zelfs zeggen dat het de vallen op zijn achterste beter dempt dan de wegwerpbare. Wat de oppas betreft, we gaven er de voorkeur aan om wegwerpartikelen te hebben als er voor haar wordt gezorgd. Wat betreft het uiterlijk van de luiers, ze zijn inderdaad bevlekt en zo!
deze wordt gemodereerd door het gebruik van een sluier van reinheid. alstublieft 8)


Ben me Ik hou van de buit van baby's in wasbare luiers. : Mrgreen:

Ja voor de vlekken c niet erg serieus eerlijk gezegd, we zien ze niet door het beschermende slipje voor zover ik weet, noch door de kleding.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/03/09, 11:07

2 korte video's om mijn laatste bericht over vervuiling en gezondheid te illustreren:

https://www.econologie.com/la-pollution- ... -4044.html
https://www.econologie.com/pollution-can ... -4046.html
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/03/09, 12:29

:D Hallo,
Als ik met mijn kantoorcollega's over ecologie praat, lachen ze over het algemeen... dus luiers... het was compleet...
Hun belangrijkste motief was het schoonmaken van luiers; het lijkt makkelijker dan ze denken...
Ondertussen vond ik een leuk filmpje:
http://www.dailymotion.com/video/x4r8vr ... les_people
Dernière édition par lejustemilieu de 09 / 03 / 09, 12: 49, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 83-gasten