Bestrijding van telefonische intimidatie

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Flytox » 13/02/17, 22:39

:) :) :) :)
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Oli 80 » 16/02/17, 18:36

Hallo, ik kreeg ook zo'n telefoontje rond de middag, terwijl de telefoniste mij vragen stelde, maakte ik kauwgeluiden met mijn mond
het soort geluid dat nogal onaangenaam is, toen de telefoniste, geïrriteerd door mijn geluiden, boos werd, vertelde ik hem dat het middag is en dat ik aan het eten ben
toen hing hij op

een collega had hetzelfde soort oproepen en na een bepaald aantal oproepen nog steeds dezelfde operator, zo vertelde hij haar botweg
dat ze geen goede opleiding heeft gehad, zoals toen papa of mama nee zeiden, het is nee en als we volhouden dat het de klappen zijn die verloren gaan

of zoiets als 'je bent stoer of zo'. Ik moet het langzamer herhalen of woord voor woord spellen, zodat ze begrijpen dat we niet geïnteresseerd zijn

of erger nog, het ging om obscene opmerkingen, hij ontving een brief waarin hij zogenaamd klaagde, een foutje kan iedereen overkomen
maar als er een klacht is van een organisatie, moet je rechtstreeks een beroep wegens intimidatie indienen bij de UFC die je kunt kiezen (60 miljoen consumenten)

Bonne soirée
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Ahmed » 16/02/17, 23:11

Een grappige buurman, benaderd door een begrafenisonderneming die hem een ​​uitvaartcontract probeerde te 'duwen', had zijn gesprekspartner even gevraagd en bij terugkomst aangekondigd dat hij haar in haar straat was gaan opzoeken en dat alle degenen die waren gestorven nadat ze waren ontvoerd, vond hij het niet nuttig om zijn voorstel te onderschrijven ...
Een andere keer, toen hij om een ​​andere reden werd benaderd, nam hij een meelijwekkende stem aan en legde uit dat hij zich in de terminale fase van kanker bevond, waardoor het gesprek werd afgebroken...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 213-gasten