Bestrijding van telefonische intimidatie

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Flytox » 13/06/16, 23:07

Voor ‘onaangename’ en repetitieve telefoontjes, maar met een ‘mens’ aan het einde, is er ook de oplossing van het fluitje (zoals die van de politie). We laten de gesprekspartner komen, we antwoorden "normaal" maar door te reageren met een steeds lager volume zodat hij de hoorn aan zijn oor steekt (of het volume van zijn oortje verhoogt) om te horen. Dan pakken we het fluitje en slaan de grootst mogelijke klap in de microfoon van de handset. De fluitfrequenties gaan voorbij très goed in de telefoon en onaangenaam om de oren te ontkalken voor de dag. Meestal zijn er geen winst, hij hangt op zijn eigen. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79315
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Christophe » 13/06/16, 23:28

Ah de sala ** :) :)

lol toch :)
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Ahmed » 11/02/17, 20:06

Achteraf gezien wordt bevestigd dat de effectiviteit van het "bloctel" -apparaat meer dan bescheiden is, want ik erger me dagelijks aan deze telefoontjes. Dezelfde opmerking van "Que Choisir" in zijn laatste nummer, dat spreekt van "gemengd succes" en roept op tot het ondertekenen van een petitie ...
I heeft een van de formulesObamot: Ik weet niet wanneer Nee, ik heb geen antwoord, dat is minder vervelend voor mij, maar niet veel lijkt hen te ontmoedigen.

FlytoxIk vind twijfelachtige het proces dat ravotten gaat over mensen die in plaats van louter uitvoerders en niet verantwoordelijk is voor de praktijk van telefonische intimidatie.
Dernière édition par Ahmed de 11 / 02 / 17, 20: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Forhorse » 11/02/17, 20:30

Niet reageren is nutteloos, want zolang je niet hebt beantwoord, blijf je op de hoogte van telefoonnummers, en ik denk dat je zal vermoeien voor hen.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Ahmed » 11/02/17, 20:34

is niet niets zo vermoeiend doen! : Wink:
Wat heb je aanbevolen?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Flytox » 11/02/17, 23:07

FlytoxIk vind twijfelachtige het proces dat ravotten gaat over mensen die in plaats van louter uitvoerders en niet verantwoordelijk is voor de praktijk van telefonische intimidatie.


Wat vind ik twijfelachtig is ook vanaannemen in zijn ziel en geweten te doen als beroep "Openbare piss af" (telefoonmisbruiker). Is het minder gerechtvaardigd om jezelf te verdedigen wanneer je wordt aangevallen door een professionele aanval? Als iedereen ze gaat weggooien, verdwijnt het beroep dan in deze vorm tenminste? Nou, zelfs niet, ze zullen een robot plaatsen .....

[Half off topic Mode Aan]
We kunnen superpijnlijke advertenties (genre van hersenspoeling) "verdedigen", die bijvoorbeeld al jaren met dezelfde pijnlijke pin op de radio's zwaaien.
In principe, als ik moet een gelijkwaardig product te kopen, zal ik niet kopen onder alle omstandigheden die me oren badend naar je hart!
I vormt eigenlijk een zwarte lijst niet alleen het product, maar op de vlek.
[Half off topic Mode OFF]
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par sen-no-sen » 12/02/17, 00:07

Flytox schreef:
Wat vind ik twijfelachtig is ook vanaannemen in zijn ziel en geweten te doen als beroep "Openbare piss af" (telefoonmisbruiker). Is het minder gerechtvaardigd om jezelf te verdedigen wanneer je wordt aangevallen door een professionele aanval? Als iedereen ze gaat weggooien, verdwijnt het beroep dan in deze vorm tenminste? Nou, zelfs niet, ze zullen een robot plaatsen .....


De meeste van zijn "stalkers" treden op vanaf telefoonplatforms offshoreEn zijn opgebouwd uit zeer arme buitenlandse werknemers die vaak geen andere middelen van bestaan.
Omdat er in veel landen weinig keuze is tussen enerzijds uitputtend werk op de boerderij, fabrieken met zeer zware omstandigheden of banen van het type telefooncentrale die een "minder kwaad", zo niet een sociale vooruitgang vormen.
En in Frankrijk veel werkende armen helaas weinig andere keus dan om dergelijke banen en de zelfmoord die verder gaan met te aanvaarden ....
1 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Forhorse » 12/02/17, 13:05

Ahmed schreef:is niet niets zo vermoeiend doen! : Wink:
Wat heb je aanbevolen?


meerdere keren per week te worden genoemd, vaak wanneer het ons uitkomt tenminste, het is vermoeiend. Omdat het probleem is dat als je niet zal antwoorden, zullen zij aandringen (ik weet dat ik heb al getest) en dus moet elke keer op verschillende uren van de dag te doen.

De beste oplossing die ik heb gevonden, is een beroep te doen op de wet "Informatique et Liberté" uit 1978
Wanneer de operator begint zijn spiel, hem vragen wat bedrijf waar hij werkt, mogelijk zijn Siret nummer, dan weet je dat het gemaakt naar aanleiding van de beroemde wet, hebt u recht op toegang tot en rectificatie van de informatie die zij hebben over jou, en wat moet je respect vragen dat alles wat ze hebben op jou wordt gewist.
In principe heb je niet eens tijd om uw straf ze opgehangen eindigen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Forhorse » 12/02/17, 13:13

sen-no-sen schreef:De meeste van zijn "stalkers" treden op vanaf telefoonplatforms offshoreEn zijn opgebouwd uit zeer arme buitenlandse werknemers die vaak geen andere middelen van bestaan.


Ik heb een voormalige collega die waarschijnlijk alleen dat met zijn dagen te maken heeft, en zonder twijfel enkele gaven van 'mentalist' (hij weet de sympathie van bijna iedereen te wekken) had plezier met spelen met deze operators.
Hij vertelde me dat vaak hij erin slaagde om het gesprek af te buigen om deze exploitanten om hen te praten over hun land, ze sprak over het klimaat, toeristische plaatsen om te bezoeken, etc ... Zijn administratie zou dus hebben de been gehouden tijdens 1 tijd om dit soort operator (die natuurlijk niet in geslaagd in het plaatsen van het product)
En hij zei dat hij dat deed omdat "zolang hij met me praat, hij niemand anders kwaad maakt" : Mrgreen:

Ik deed de test eens voor de lol, ik weet niet zijn gave, maar de exploitant die me belde deed mijn telefoontje uit Marokko niet verbergen
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 587
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Peter » 13/02/17, 10:29

Ongevraagde gesprekken zijn een aanval, hij daarom overeen te verdedigen. Als ik in de stemming ik graag om ze te gek.
De eenvoudigste is om ja te antwoorden op alle vragen in een tijd zullen ze een vraag kunnen we geen antwoord Ja, maar ik heb het toch, dit is het magische moment :)

Soms speel ik idioot (het ideale doelwit voor hen) maar door ze in cirkels te laten rondgaan, slaagde ik erin een zogenaamde EFRO-vertegenwoordiger te kraken die een afspraak wilde maken met een "expert" om geld te besparen. elektriciteit. Ah, dat gevoel van goed werk als de operator zijn kalmte verliest en tegen je schreeuwt als je altijd beleefd bent geweest, het is geweldig : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten