Toetsenbord en muis Solar

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Tiboshadow06
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 48
Inschrijving: 18/08/06, 12:15

Toetsenbord en muis Solar




par Tiboshadow06 » 10/02/07, 10:44

Hier vond ik een link voor een pakket met daarin een toetsenbord en een zonnemuis, geen batterijen meer nodig, ze zijn draadloos, en de lasermuis, de must, daarnaast heeft het toetsenbord toetsen voor internetten en alles en nog wat, de prijs als het betaalbaar is, is het de prijs van een klassiek draadloos toetsenbord-muispakket!

Code: kiezen

http://ekoolos.boutiblog.com/Idees-cadeaux-p3035002-Ensemble-clavier-solaire-et-souris-optique-sans-fil.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 10/02/07, 10:53

Uw bericht staat op het punt van spam...deze winkel biedt producten aan die concurrerend zijn met die van econology...

Voor het toetsenbord is het niet slecht ... maar voor nachtelijke pc-enthousiastelingen weet ik niet of het genoeg zal zijn ... (pc's worden zelden blootgesteld aan de zon ... dus voldoende opgeladen?)

Persoonlijk heb ik draadloze muizen definitief uit mijn leven verbannen...Gebrek aan betrouwbaarheid en precisie...

Hoe wordt de muis opgeladen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 10/02/07, 12:20

Christophe schreef:Uw bericht staat op het punt van spam...deze winkel biedt producten aan die concurrerend zijn met die van econology...


: Oops: Ik ben degene die meneer heeft aangemoedigd erover te praten! Ik dacht dat het misschien een econolo-product was... 8)

dan denk ik dat het net als de klassieke draadloze toetsenbordmuis is, je moet de muis op een basis laten staan ​​om hem op te laden!

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 10/02/07, 16:00

Ik vind het idee uitstekend, ik heb nooit draadloos gewild vanwege het feit dat je de batterijen moest opladen of vervangen, maar als het zichzelf oplaadt, is dat klote. De kwaliteit moet nog blijken.

Chris van alles, je verkoopt geen draadloze toetsenbordmuis dus geen pb.
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 10/02/07, 16:52

nonoLeRobot schreef:
Chris van alles, je verkoopt geen draadloze toetsenbordmuis dus geen pb.


Bovendien is het blijkbaar geen winkel, maar een prijsvergelijkingssite die de adressen geeft van de winkels waar deze materialen te vinden zijn.
Als hij dat van de econologiewinkel zou geven, zou het dan beter zijn? :D
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
Tiboshadow06
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 48
Inschrijving: 18/08/06, 12:15




par Tiboshadow06 » 11/02/07, 17:39

Voor het toetsenbord is het niet slecht ... maar voor nachtelijke pc-enthousiastelingen weet ik niet of het genoeg zal zijn ... (pc's worden zelden blootgesteld aan de zon ... dus voldoende opgeladen?)


Terwijl de pc niet draait, belet niets om het toetsenbord en de muis onder een raam te plaatsen, dan is er 's nachts kunstlicht, persoonlijk maak ik vaak typefouten als mijn toetsenbord niet verlicht is, dus ik verlicht de kamer (die door de manier is uitgerust met spaarlampen ^^)!

Maar verder denk ik niet dat het verbruik van draadloze muis en toetsenbord enorm is, persoonlijk heeft mijn draadloze muis die werkt met 2 batterijen een autonomie van anderhalf jaar, en ik specificeer dat de pc elke dag draait, 1 uur minimaal! Wat betreft mijn toetsenbord, ik vervang nooit de batterijen, het is 5 jaar geleden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 11/02/07, 19:13

Ik heb ook nooit draadloos gewild, maar dat is om een ​​andere reden...
Ik wil mijn gezicht niet bestralen, zelfs niet met 10mW...

dit product ziet er niet slecht uit, maar het is een gadget, gemaakt van vervuilende materialen en verbruikt meer energie dan een stom toetsenbord aangesloten op een pc-voeding...

voor mij is het niet interessant.
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 11/02/07, 20:42

nonoLeRobot schreef:Chris van alles, je verkoopt geen draadloze toetsenbordmuis dus geen pb.


Ben kijk eens naar de andere producten van deze ekoolos shop...

Anders +1 met Pollux al is het beter 1 zonnetoetsenbord dan een batterijtoetsenbord...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 11/02/07, 21:08

delnoram schreef:Bovendien is het blijkbaar geen winkel, maar een prijsvergelijkingssite die de adressen geeft van de winkels waar deze materialen te vinden zijn.
Als hij dat van de econologiewinkel zou geven, zou het dan beter zijn? :D


Ja maar onmogelijk omdat het systeem dat ze beheert (zlio.com) niet compatibel is met onze winkel... jammer...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 11/02/07, 21:31

lio74 schreef:dan denk ik dat het net als de klassieke draadloze toetsenbordmuis is, je moet de muis op een basis laten staan ​​om hem op te laden!


Ik heb net de link bezocht (spam : Lol:) ...
Laadt de batterijen continu op dankzij de zonnesensor die de autonomie van het toetsenbord garandeert, zelfs bij slechte verlichting: de batterijen hoeven niet constant te worden vervangen.


de calvier heeft een mini-zonnepaneel zoals een rekenmachine zonder batterij... maar de muis, ik vraag me af hoe die oplaadt... vooral als je hand erop blijft steken!?!? :?

wat is het stroomverbruik een toetsenbord.. en een muis :?

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten