Consumentenspeelgoed en merken Bosch, Braun, Miele ..

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 17/10/08, 19:30

BRAVO!

Dat is een tirade, precies zoals ik ze leuk vind!
Ik ben het 500% met je eens, ik vind ook dat ouders die dit soort onzin kopen net zo "hersenspoeld" zijn als hun kinderen!
Maar nu ik zie hoe de crisis begint, vrees ik dat onze lievelingen zich binnenkort alleen nog maar de overvloed aan eten zullen herinneren die in de winkels lag...

Ze "werken" voor de grote distributie die hen bovendien probeert te vernietigen door hen "stront" -prijzen te laten toepassen om te laten zien dat de "kleintjes" stront zijn!


Ik zag deze documentaire, ik walgde ervan, deze arme mensen werden van hun eigen bezittingen beroofd (ze werden opgelicht) door de zeer ongevoelige "Meesters van het spel", die natuurlijk dezelfde zijn die de grote merken bezitten waar sommigen van ons kan alleen draaien bij gebrek aan concurrentie...al verdwenen (zoals het postkantoor verdwijnt).

Hé, was dat niet al een beroemd teken van ‘financiële decadentie’?

Ik ben bang, lieve mensen, dat als er iemand is die dom genoeg is om dit soort artikelen te kopen, hij of zij het niet zal verkopen!

Maar op het gebied van de econologie zijn er geen idioten, dus... 8)

Pas de soucis :D

Goedenavond namens Lietseu allemaal :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten