De absoluut beste energie!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 29/12/11, 19:10

Dit alles weten we al, we zijn alarmisten, pessimistisch maar ook realistisch.
veel woorden die veel verspilde energie vertegenwoordigen, minder dan een drastische verandering in onze energiebehoefte, van consumptie tot hoe we het produceren, maar de god 'geld en macht' zorgt ervoor dat het gebeurt niet, alleen om deze langzame uittocht misschien te vertragen ...
laten we individueel handelen, zelfs als we maar een druppel in de oceaan zijn, om zoveel mogelijk deze D-systemen van alle soorten te produceren, ontwerpen en gebruiken om minder afhankelijk te zijn van deze god. Ik denk in het bijzonder aan selectieve sortering, zijn ook een middel om te vechten, en dit is niet onbelangrijk, eenheid is kracht, na verloop van tijd, als we er allemaal toe komen, in plaats van in de wind te discussiëren met mooie woorden, om iets concreets te doen en het te delen, dan kunnen we anders spreken en onze afdruk die ons erfgoed zal vertegenwoordigen voor degenen die volgen.
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 29/12/11, 19:36

sen-no-sen schreef:
dedeleco schreef:
het is niet de geconcentreerde zonne-energie die de meeste oplossing biedt, gezien de beperkte zonneschijn op onze breedtegraden,

nogal een vals idee in de zomer, warmte wordt tegenwoordig totaal verspild !!!
Vooral in het zuiden van Frankrijk, en ook in het noorden !!


Het zuiden van Europa is het meest veelbelovend: Spanje, Portugal, Calabrië, Sicilië, Griekenland.

Op het vasteland van Frankrijk moeten zonne-eilanden worden gebruikt (heel goed mogelijk).
De meest efficiënte oplossing qua energieomzetting met een lage thermische gradiënt blijft echter de vortextoren, met warmteopslag ondergronds / in een kas in de zomer en recuperatie in de winter door middel van warmtegeleidende vloeistofcollectoren.


Dit alles zal nooit het daglicht zien, dat verzeker ik je!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/12/11, 20:20

Dit alles zal nooit het daglicht zien, dat verzeker ik je!


We wedden met geld ???

Dit bestaat al op ww.dlsc.ca functioneel al bij 60 ° C

Dus weddenschap vandaag meteen verloren !!

Voor de sterkere hitte zijn er de ideale vulkanische lava's om te verwarmen tot 300 ° C, met de zon terwijl ze een paar duizend jaar geleden op 1000 ° C en meer waren !!
Er zijn geconcentreerde zonne-energiecentrales met opslag in gesmolten zouten, die goed werken !!

Niets belet dus om het technologisch te doen !!!

Terwijl het DreamWheel de komende 1000 jaar geen enkele kans heeft om echt te worden !!

Inderdaad, sindsdien bestaat er geen echt fysiek experimenteel feit dat de realisatie van het DreamWheel mogelijk maakt de schending van de gelijkheidsactie is essentieel voor de werking ervan, identiek in de natuurkunde om te beweren dat een 4-jarig kind met actie van 1,5 kg kan een sumoworstelaar verslaan 150 kg (COP van 100) door te ondergaan een reactie van 150 kg , fenomeen dat eeuwenlang nooit in werkelijkheid is waargenomen !!!

Dus weddenschap door mij voor altijd gewonnen !!
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 29/12/11, 21:28

dedeleco schreef:
Dit alles zal nooit het daglicht zien, dat verzeker ik je!


We wedden met geld ???

Dit bestaat al op ww.dlsc.ca functioneel al bij 60 ° C

Dus weddenschap vandaag meteen verloren !!

Voor de sterkere hitte zijn er de ideale vulkanische lava's om te verwarmen tot 300 ° C, met de zon terwijl ze een paar duizend jaar geleden op 1000 ° C en meer waren !!
Er zijn geconcentreerde zonne-energiecentrales met opslag in gesmolten zouten, die goed werken !!

Niets belet dus om het technologisch te doen !!!

Terwijl het DreamWheel de komende 1000 jaar geen enkele kans heeft om echt te worden !!

Inderdaad, sindsdien bestaat er geen echt fysiek experimenteel feit dat de realisatie van het DreamWheel mogelijk maakt de schending van de gelijkheidsactie is essentieel voor de werking ervan, identiek in de natuurkunde om te beweren dat een 4-jarig kind met actie van 1,5 kg kan een sumoworstelaar verslaan 150 kg (COP van 100) door te ondergaan een reactie van 150 kg , fenomeen dat eeuwenlang nooit in werkelijkheid is waargenomen !!!

Dus weddenschap door mij voor altijd gewonnen !!


De kans dat ik in de loop van 2012 een functionele superunit engine ga bouwen is 100%!

Wat Sumo betreft, ik weet het niet. Aan de andere kant is er in Judo een eenvoudige manier om je aanvankelijke energie te vermenigvuldigen door je tegenstander te laten draaien. Wanneer beweging wordt geïnitieerd, is de voortstuwingskracht veel groter dan de trekkracht die werd gebruikt om de rotatie te starten. Dit is het algemene geval in alle vechtsporten. Deze vechters zijn formidabel als ze hun techniek perfect beheersen.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/12/11, 22:10

Probeer deze traagheidskracht met een dwerg die een sumoworstelaar of -worstelaar van 150 kg ronddraait:
Wanneer beweging wordt geïnitieerd, is de voortstuwingskracht veel groter dan de trekkracht die werd gebruikt om de rotatie op gang te brengen. Dit is het algemene geval in alle vechtsporten. Deze vechters zijn formidabel als ze hun techniek perfect beheersen.


DreamWheel lijkt geen judo te hebben gedaan, in zwarte band, met veel zwaarder dan hij, (twee keer zo zwaar), zelfs een beginneling in judo, hij zou volledig van gedachten veranderen, want het starten van de rotatie vereist enorme kracht op iemand. 'iemand die zich niet laat gaan door de beweging uit vriendelijkheid te versterken.

Eindelijk gaan we in 2012 plezier hebben met deze verklaring die de berenhuid verkoopt voordat deze wordt aangeboden:

De kans dat ik in de loop van 2012 een functionele superunit engine ga bouwen is 100%!

om prachtige crashes te zien zodra we goocheltrucs zoeken !!!

Eindelijk kunnen we weddenschappen plaatsen, met de zekerheid dat we winnen op zijn DreamWheel dat nooit een RealWheel zal zijn, zoals in de afgelopen 1200 jaar voor hem !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 30/12/11, 09:00

De weddenschappen worden daarom gelanceerd : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 30/12/11, 11:19

Kijk goed op econology, in 2010, zo lijkt het mij, had hij een weddenschap van hetzelfde type voor 2011 !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 03/01/12, 20:38

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen : Mrgreen:

Ik kom de post sluiten omdat deze nu wordt verwaarloosd omdat we het onderwerp naar mijn mening goed hebben besproken
mijn persoonlijke mening na het lezen van de berichten en het raadplegen van vele anderen, en mijn conclusie die ik mezelf toesta te brengen is deze: met juist de veelheid aan studies en economische projecten kunnen we duidelijk begrijpen dat de oplossingen van de toekomst met de specificaties vermeld in mijn eerste bericht, hebben voornamelijk betrekking op zonne-energie, onuitputtelijk en absoluut, hetzij in Sterling motor (met zonneschotel), ondergrondse opslag van calorieën, zonne-energiecentrales, tot aan het wiel " Bento "....
DE oplossing is er, om fossiele energieën te vervangen, die al op grote schaal worden gebruikt en bestudeerd in veel systemen, waarvan sommige op deze site worden bestudeerd, we kunnen alleen al diegenen groeten die eraan bijdragen op welk sociaal niveau dan ook. (van hobbyist tot expert)
Ik geloof sterk in deze toekomst, en vooral in de ontwikkeling ervan, waarvan ik hoop dat die de bevolkingsgroepen zal bereiken die het het meest nodig hebben en die al over deze onuitputtelijke bron beschikken, bijvoorbeeld de bevolking van Afrika, alles hangt natuurlijk af van de sociale context hierboven, nog een debat ...

Dankjewel
Beeld
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/01/12, 23:53

RealWheel heeft op 30 juni 2010 een paar parels uitgebracht:

https://www.econologie.com/forums/post172175.html#172175
Ik had vanmiddag het plan gegeven voor een werkende motor. Zo niet, Ik eet mijn ingenieursdiploma !


https://www.econologie.com/forums/post172172.html#172172

https://www.econologie.com/forums/post172148.html#172148

Oké, dit is het laatste bericht dat ik hierover post forum.


Dus gezien zijn zekerheden in juni 2010 dat zijn machine werkt, dan anderhalf jaar later, DreamWheel heeft zijn weddenschap volledig verloren !!!


kleine grappige herinneringen:
https://www.econologie.com/forums/post171673.html#171673
https://www.econologie.com/forums/post171691.html#171691
https://www.econologie.com/forums/post171802.html#171802
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 79-gasten