De absoluut beste energie!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 21/12/11, 19:59

Nog een vrije energie: magnetisch:

Klein experiment met twee magneten

om te begrijpen wat vrije energie is



Laten we even deze foto bekijken van twee ferrietringmagneten, elk met een gewicht van 120 gram, over elkaar heen geplaatst door tegenover dezelfde magnetische pool te staan, Noord tegen Noord, dus in afstoting.

Een glazen buis voorkomt zij-uitworp. De bovenste magneet zweeft dus verstandig op een afstand van 40 mm van de onderste magneet en staat al 4 jaar op een plank...

Dit is een heel eenvoudig experiment dat iedereen kan doen met twee luidsprekermagneten.

Als we een gewicht van 120 gram (of 1,18 Newton) 4 cm boven het rustpunt in onze hand zouden houden, zou dat ons een spierarbeid van 0,0472 Joule of Watt per seconde kosten.



In één uur: 170 W, in 24 uur: 4078 W, in 1 jaar: 1488 kW, in 4 jaar: 5954 kW, enz...

Laten we aannemen dat de energie die wordt geleverd om de magnetisatie van onze twee ferrietmagneten tijdens de fabricage te veroorzaken ongeveer 5 kW bedraagt. Dit moet worden geverifieerd, maar de hypothese is redelijk.

Waar komt de 5949 kW die deze magneten de afgelopen 4 jaar hebben geleverd vandaan? En over 100 jaar?

Welke onuitputtelijke energie overwint hier de zwaartekracht? De magnetische velden van permanente magneten! (Nee, nee, dat zijn niet de Escher-vissen op de kartonnen kubus, ook al zien ze er een beetje gecomprimeerd uit).

Het overwinnen van de zwaartekracht is geen gemakkelijke taak... Denk eens aan het opstaan ​​in de ochtend... Maar hier zijn we dan, vertelt de klassieke natuurkunde ons: er wordt geen werk verricht als er een kracht wordt uitgeoefend zonder dat er beweging is. Een helikopter die zweeft (d.w.z. onbeweeglijk), binnen het kader van de huidige natuurkunde, voert daarom geen werkzaamheden uit om zichzelf in stand te houden...

Het is duidelijk dat ze allebei werk verrichten, maar met een klein verschil: de helikopter verbruikt liters fossiele brandstof terwijl het magnetische veld van de magneten ons rechtstreeks verbindt met Zero Point Energy, gratis en gratis voor de mensheid en dit, zonder vervuiling en voor de eeuwigheid.

genoteerd op http://www.magnetosynergie.com/Pages-Fr ... mes-04.htm

en: http://www.freedomservice.ws/electricite

Het volstaat te zeggen dat de bronnen onuitputtelijk en binnen handbereik lijken, wie volgt dit soort experimenten? kunnen we volgens dit principe warmte produceren...
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/12/11, 02:41

het is duidelijk dat bleusideral geen precies en duidelijk idee heeft van de eenheden van energie en kracht, gezien de salade die hij maakt.
watt = vermogen of 1 joule/s energie die per seconde wordt verbruikt en 1 joule is 1 watt x 1s (vermenigvuldigd) en niet watt/s, wat geen fysieke betekenis heeft.

Daarna mengt hij kW-vermogen met energie, wat zijn overwegingen moeilijk te begrijpen maakt.

Een stationaire magneet die wordt afgestoten door een andere magneet die hem stationair houdt, verbruikt geen energie, potentiële energie, vergelijkbaar met die van water in een gesloten dam op grote hoogte.

Er is dus geen vrije energie of onuitputtelijke energiebronnen in stationaire magneten, alleen eindige en beperkte potentiële energie die kan worden teruggewonnen door een magneet te verwijderen, dezelfde energie die wordt geleverd door de vingers om de magneet aan te brengen.

Het is hetzelfde als een satelliet die rond de aarde draait en een constante zwaartekracht (in plaats van magnetische) en kinetische potentiële energie heeft die kan worden teruggewonnen door hem op de aarde te laten vallen, identiek aan de energie die wordt besteed om hem te lanceren.

De genoemde sites zijn volledig ontspoord, met een onaanvaardbare salade die vals is en mensen misleidt.

Stationaire magneten verbruiken geen nulpuntsenergie, wat niets te maken heeft met magnetische velden, dit zijn zeer grote aantallen fotonen die zich allemaal in dezelfde magnetische veldtoestand bevinden.

Al deze sites zijn bedrieglijk en schrijven alles wat totaal onsamenhangend en vals is, en geven in werkelijkheid geen energie, vanwege de onmogelijkheid om een ​​systeem te hebben dat echt werkt.

Lees natuurkundelessen gebaseerd op nauwkeurige experimenten die overeenkomen met bewezen realiteiten die werken, in plaats van deze gekke sites.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 22/12/11, 07:21

dedeleco schreef:het is duidelijk dat bleusideral geen precies en duidelijk idee heeft van de eenheden van energie en kracht, gezien de salade die hij maakt.
watt = vermogen of 1 joule/s energie die per seconde wordt verbruikt en 1 joule is 1 watt x 1s (vermenigvuldigd) en niet watt/s, wat geen fysieke betekenis heeft.

Daarna mengt hij kW-vermogen met energie, wat zijn overwegingen moeilijk te begrijpen maakt.

.
:schok:

Zoals ik net voor de links zei: dit is informatie verhoogd op de sites in kwestie beweer ik niet dat ik een expert op dit gebied ben, maar gewoon iemand die geïnteresseerd is in mogelijke energieën die op een dag fossiele energie zouden kunnen vervangen : Cheesy:
en het debat aanwakkeren...
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 22/12/11, 19:10

Uw aanpak is lovenswaardig, Blauwsiderisch, maar de beste gevoelens vervangen niet een minimum aan technische kennis en, aan de andere kant, een kritische vraagstelling over het basispostulaat: zijn er "mogelijke energieën (om er op een dag in te slagen fossiele energieën te vervangen"?)

Zonder het eerste veroordeel je jezelf tot rondjes draaien op de sites van onwetende enthousiastelingen die hun verlangens voor de werkelijkheid nemen en zonder het tweede mis je volledig het feit dat energieovervloed een probleem is en niet het tegenovergestelde.

De achteruitgang van conventionele energiebronnen moet een kans zijn om een ​​stap terug te doen en de enorme omvang te beseffen van de schade die het onachtzaam gebruik ervan heeft veroorzaakt. Als dit het geval blijkt te zijn (?), zou dat ons een grote dienst zijn!

“Gratis”, vrije en onbeperkte energie zou de ergste catastrofe zijn die zou kunnen gebeuren, omdat het een vernietiging die al ver gevorderd is dramatisch zou versnellen! :frons:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/12/11, 19:21

“Gratis”, gratis en onbeperkte energie

zonder vervuiling, rampspoed of CO2, bestaat met de zon die het naar ons stuurt met een vermogen van 1 kW/m2, gedurende 4 miljard jaar en nog eens 4 miljard jaar!!!

En het is geen ramp om het eenvoudig en intelligent thermisch ondergronds op te slaan, tussen seizoenen en tussen dagen, om het continu te maken in plaats van intermitterend.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 22/12/11, 19:32

Niet alle vormen van energiegebruik resulteren in een catastrofe, maar het is wel een zeer waarschijnlijke mogelijkheid die tot nu toe is bewezen.

Ondergrondse opslag van zonnewarmte is een bijzonder gebruik, noodzakelijkerwijs lokaal, en zal daarom waarschijnlijk geen schadelijke excessen veroorzaken.

Een goed ontworpen isolatie van gebouwen beperkt de behoefte aan energie drastisch en elimineert complexe en calorie-intensieve systemen.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
belphegor
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/05/06, 00:35
Plaats: centrum




par belphegor » 22/12/11, 22:33

Bonsoir,

Helemaal mee eens!
Zeker is dat het het beste is om ervoor te zorgen dat je maar een klein beetje nodig hebt voor een gelijkwaardig resultaat. . .
0 x
Laat evolutie echte vooruitgang zijn!
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 27/12/11, 20:54

Is er geen moderator om van de blusidereal-onzin af te komen?
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 27/12/11, 22:06

Vragen stellen, op welk niveau je ook zit, is niet slecht.
Veel vooruitgang in kennis komt voort uit ogenschijnlijk absurde vragen die zijn opgekomen in de hoofden van mensen zonder vooroordelen...

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een naïeve vraag boven een dwingende verklaring!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 28/12/11, 09:42

moinsdewatt schreef:Is er geen moderator om van de blusidereal-onzin af te komen?


Bedankt Ahmed, dit is wat ik zou hebben gereageerd op dit soort opmerkingen die het onderwerp onachtzaam verstoren

Ik ben geen HEinstein, ik ben meer een Geo findtou, die in alles geïnteresseerd is, die met meer of minder succes aan veel dingen sleutelt, ik kom de kennis en de ideeën uit deze prachtige site halen, en Wie weet, zal op een dag iets ontwerpen of vinden dat de meest achtergestelde op het gebied van energie zal helpen. Ik heb geen andere pretenties, dus dank aan degenen die zich sterker voelen, omdat ze hun kennis liever in een onderwerp hebben gebracht waar ik (en zeker andere enthousiastelingen) zijn op zoek naar antwoorden en een bijzondere interesse in plaats van onattente kritiek!
Ik heb een vriend in klimaattechniek die mij veel kennis brengt op een gebied waar ik op de kar spring, en er zijn nog veel dingen te leren en te ontwerpen. De toekomst moet en zal gebeuren, wenden tot andere technologieën, zij zijn in uitvoering en verdienen het echt dat we geïnteresseerd zijn, dus net als ik...
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten