De commerciële zwendel van milieuactivisme [vandaag golven en CMO MF05]

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par izentrop » 24/01/20, 17:08

GuyGadebois schreef:heb je de producten getest? Zijn uw resultaten wetenschappelijk overtuigend?
Voor degenen die enig idee hebben van elektromagnetisme is het duidelijk. Het is alsof je om bewijs vroeg dat water nat is. : Wink:

Het is altijd tijd om lessen te nemen http://www.physagreg.fr/electromagnetisme1.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par GuyGadebois » 24/01/20, 17:39

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef:heb je de producten getest? Zijn uw resultaten wetenschappelijk overtuigend?
Voor degenen die enig idee hebben van elektromagnetisme is het duidelijk. Het is alsof je om bewijs vroeg dat water nat is. : Wink:

Ik merk alleen dat Tryphon en u voortdurend vragen om onze informatie, onze antwoorden, links, bewijzen, referenties, betrouwbare studies te rechtvaardigen en dat hij daar (of elders meestal) niets geeft. Ik weet dat shit oplichting is, maar het heeft niets te maken met ecologie, maar eerder met vertrouwensbreuk, marketing voor het gebruik van goedgelovige en onwetende gogo's, en regelrechte leugens. Kortom, Tryphon maakt hier weer gebruik van forum niet om het product aan de kaak te stellen (want "het ligt voor de hand"), maar om zijn anti-ecologische proza ​​te verspreiden. Ik zou de moderator zijn, ik zou dit bericht hebben verwijderd, wat gewoon weer een steriele provocatie is.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par Exnihiloest » 24/01/20, 20:37

GuyGadebois schreef:...
Ik merk alleen dat Tryphon en u voortdurend vragen om onze informatie, onze antwoorden, links, bewijzen, referenties, betrouwbare studies te rechtvaardigen en dat hij daar (of elders meestal) niets geeft. Ik weet dat deze shit oplichterij is, maar het heeft niets te maken met ecologie, maar eerder met vertrouwensbreuk, marketing voor het gebruik van goedgelovige en onwetende gogos, en schaamteloos liegen...

Natuurlijk is het een vertrouwensbreuk, marketing voor het gebruik van goedgelovige en onwetende gogo's. Maar waarom zou je mensen dan voorbereiden om naar hen te luisteren en niet-bestaande gevaren suggereren, zoals je deed voor 5G-radiogolven?
Door middel van alarmisme opent milieubewustzijn snelwegen voor charlatans en andere handelaars in veiligheid die even nep als gevaarlijk zijn.

Dus voordat we het geringste gezondheidsprobleem met radiogolven insinueren, bieden we de wetenschappelijke en epidemiologische studies die ze aantonen, de rest is verkeerde informatie en het gepraat over barpilaren. We zijn overweldigd door al deze domheden van de doordrenkte wetenschap van onwetenden en samenzweerders die hun films maken, dus het is het minimum dat we vragen om "informatie, links, bewijs, referenties"!

Ik zou de moderator zijn, ik zou dit bericht hebben verwijderd, wat gewoon weer een steriele provocatie is.

"Ik ben geen stalinist", vertelde hij ons! : Lol: : Lol: : Lol: Duw niet te veel om het masker te laten vallen.
Dernière édition par Exnihiloest de 24 / 01 / 20, 20: 42, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par GuyGadebois » 24/01/20, 20:40

Exnihiloest schreef:Natuurlijk is het een vertrouwensbreuk, marketing voor het gebruik van goedgelovige en onwetende gogo's. Maar waarom zou je mensen dan voorbereiden om naar hen te luisteren en niet-bestaande gevaren suggereren, zoals je deed voor 5G-radiogolven?

Omdat je (objectief gezien) NIETS weet dat het veilig is. Noch jij, noch ik. Het verschil is dat JIJ zegt dat er geen risico is en MIJ om een ​​grondige studie vraagt ​​voordat operators zichzelf volproppen met miljarden, alleen maar voor de winst.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par Exnihiloest » 24/01/20, 20:52

GuyGadebois schreef:...Het verschil is dat JIJ zegt dat er geen risico is en MIJ om een ​​grondige studie vraagt ​​voordat operators zichzelf volproppen met miljarden alleen maar voor de winst.

Als u de wetenschappelijke methode of de kwestie van de bewijslast niet begrijpt, is dat uw probleem, niet het mijne.

Het enige doel van de wetenschap is om te verklaren of te modelleren wat we waarnemen. Als er niets te observeren valt, behoort het niet langer tot het domein van de wetenschap. De bewijslast ligt bij de persoon die de positieve bewering van het bestaan ​​van iets doet. Het bewijzen van het niet-bestaan ​​is onmogelijk aangezien het bewijs bestaat uit het aantonen van het bestaan ​​van het te bewijzen ding.
Jouw houding is dezelfde als die van de gelovige die om bewijs vraagt ​​dat god niet bestaat, de bewijslast omdraaiend. Er kan ook worden gezegd dat elfen bestaan, dat ze 's nachts tevoorschijn komen als ze weten dat ze niet in de gaten worden gehouden. En aan degenen die het ontkennen, vraag hen "bewijs dat ik ongelijk heb". Het is zinloos. Vervang "pixies" door "golfgevaren" en je zou het moeten begrijpen.
Dernière édition par Exnihiloest de 24 / 01 / 20, 20: 56, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par GuyGadebois » 24/01/20, 20:54

Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:...Het verschil is dat JIJ zegt dat er geen risico is en MIJ om een ​​grondige studie vraagt ​​voordat operators zichzelf volproppen met miljarden alleen maar voor de winst.

Als u de wetenschappelijke methode niet begrijpt, is dat uw probleem, niet het mijne.

Welke wetenschappelijke methode??? Wat betreft 5G is er niets. Rot op, je bent saai.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par Exnihiloest » 24/01/20, 21:01

GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:...Het verschil is dat JIJ zegt dat er geen risico is en MIJ om een ​​grondige studie vraagt ​​voordat operators zichzelf volproppen met miljarden alleen maar voor de winst.

Als u de wetenschappelijke methode niet begrijpt, is dat uw probleem, niet het mijne.

Welke wetenschappelijke methode??? Wat betreft 5G is er niets. Rot op, je bent saai.


Want verdomme, jij begrijpt de wetenschappelijke methode niet. Of het nu 5G is, of 4G, of etc, het zijn golven en het effect van golven op weefsels is bekend.
Dus als je wordt verteld "laat een knikker vallen, hij valt op de grond, het is het effect van de zwaartekracht", zul je vragen "ah ja maar mijn knikker heeft een nieuwe kleur die ik in het verleden nog nooit heb gezien, dus wat bewijst mij dat hij niet naar boven zal vallen?" Dit is waar we zijn met 5G!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par GuyGadebois » 24/01/20, 21:11

Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef:Als u de wetenschappelijke methode niet begrijpt, is dat uw probleem, niet het mijne.

Welke wetenschappelijke methode??? Wat betreft 5G is er niets. Rot op, je bent saai.


Want verdomme, jij begrijpt de wetenschappelijke methode niet. Of het nu 5G is, of 4G, of etc, het zijn golven en het effect van golven op weefsels is bekend.

Ja, het is bekend, het is zelfs met het schadelijke effect van radargolven dat magnetrons werden gemaakt, ik ken het verhaal. "Maar het is veilig", is het niet?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par plasmanu » 24/01/20, 21:21

Elektrogevoeligheid is een eeuwig debat
deligne-electrosensibles-2_4337795.jpeg
deligne-electrosensibles-2_4337795.jpeg (96.77 KiB) 3771 keer bekeken
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De commerciële oplichting van het milieuisme [vandaag golven en CMO MF05]




par Exnihiloest » 24/01/20, 21:43

plasmanu schreef:Elektrogevoeligheid is een eeuwig debat...

Meer voor de wetenschap omdat we wilden verifiëren.
"Elektrosensitieve" geplaatst in een echovrije kamer moest zeggen wanneer ze golven voelden.
Na het experiment werd geconstateerd dat er geen correlatie was tussen wat ze hadden aangegeven en de tijdstippen waarop de zenders aanstonden.

De pers heeft al geamuseerd herhaald dat deze mensen klagen over hoofdpijn of slecht slapen sinds er antennes voor mobiele telefoons in de buurt van hun huizen waren geplaatst. Behalve dat... de zenders waren nog niet geïnstalleerd! Deze mensen zijn echt ziek, maar hun ziekte is niet gerelateerd aan elektromagnetisme, maar aan de psychiatrie, de enige die iets kan doen tegen psychosomatische ziekten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten