Sticker Econology

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY

Sticker Econology




par Verwonder TITI » 10/07/06, 08:09

Hallo,
Ik wil mijn voertuig versieren met een sticker met de afbeelding van "econology".
Zijn er?

Zo nee, kan ik dan toestemming geven om het logo te reproduceren?

dank u
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 10/07/06, 12:29

Toen we de T-shirts maakten, dachten we ook aan het maken van stickers. Maar dit is nog niet bereikt (sticker = plastic + chemische lijm ... we ontvangen al afwijkende opmerkingen over ons T-shirt in oneerlijk katoen ...).

Ja, u kunt het econologie-logo naar eigen inzicht gebruiken, op voorwaarde dat "Econologie.com" daar duidelijk zichtbaar is.

Maar het beste is om in de tussentijd 1 of 2 T-shirts in de winkel te bestellen, toch?

Ecolos T-shirt

8)
Dernière édition par Christophe de 23 / 06 / 08, 17: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 12/07/06, 06:57

Bedankt Christophe.

Dit logo wordt gebruikt om een ​​oude 4X4 te versieren die ik herstel en wijzig zodat deze minder dan 1 sedanstroom polijst.
Als het me lukt, zou ik op de carrosserie van dit voertuig enkele sites en wat info opnemen. Al deze displays zullen worden gebruikt tijdens 4x4 demonstraties en concentraties.
Mensen die alle terreinen oefenen, zijn vaak bekwame klusjesmannen die de boodschap kunnen overbrengen.

De 4x4 polute, het is waar; en ik heb geen achting voor hen die ze in de stad gebruiken! maar er zal altijd een gevoel van veiligheid en superioriteit zijn dat dit type voertuig met zich meebrengt.
Persoonlijk werk ik hard, zodat mijn passie voor TT in lijn is met mijn ecologische overtuigingen. Het mengsel is niet erg misbaar, het is waar, ik zal je de reacties laten weten als ik klaar ben.

En als mijn oude kussen niet meer gepolijst was, dan zou ik trots mijn T-shirt laten zien !!!

Weldra
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 23/06/08, 17:31

Sticker idee:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 23/06/08, 18:39

: Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 23/06/08, 19:41

lol!!

Anders is econology op een 4x4 een beetje een antipub, het is misschien niet urgent om stickers te hebben :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 23/06/08, 19:53

:D :D :D :D :D 8)

geweldige strippagina !!! :D
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 23/06/08, 21:22

: Roll:

Dezelfde toespelingen kunnen worden gemaakt op motorrijders of bodybuilding-exposanten.
: Mrgreen:

Moraliteit / Is beter een kleine lul dan een hoofd van ..

8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 23/06/08, 21:53

Een keerzijde: veel 'urban 4x4's' :onheil: worden geleid door vrouwen, ongevoelig voor dit soort argumenten ...

In het verleden zag ik een grafisch ontwerperproject van hetzelfde vat: "Ook ik als ik me oud, lelijk en onbeduidend voel, zal ik een grote auto veroorloven" ...

Voor zover ik weet durfde hij het niet uit te zenden : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 24/06/08, 15:40

Pssst ...

De vrouwen waar je het over hebt, hebben misschien meer C .... e dan de mannen in kwestie :D

Hallo uit België, 21 ° C onbewolkte lucht, zee? Ik ben er niet!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten