Skype: de eco-telefoon

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Billie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 02/05/05, 08:42
Plaats: Villeneuve de Berg (07)




par Billie » 08/12/05, 11:29

0 x
"Wij erkennen geluk lawaai maakt als het verdwijnt." Jacques Prévert.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 08/12/05, 11:59

Hetzelfde in Oxford, het probleem van de gebruikte middelen moet grotendeels verantwoordelijk zijn, maar ook de beveiliging.

http://www.ict.ox.ac.uk/oxford/rules/p2p.xml

De andere boodschappers, als ze niet geautoriseerd zijn, zijn in ieder geval niet verboden?...

Zoals je Billie zegt, behalve als we ons creditcardnummer doorgeven, maakt het ons niet uit of er naar ons geluisterd wordt, een beetje meer of een beetje minder...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 08/12/05, 12:13

oke...ik zei niks...

Nou, het spijt me als luisteren nog steeds gemakkelijker is met Skype... Ik kan mijn account niet terugbetalen :( : Cry:

Anders wist ik niet dat Skype werkte onder een P2P-systeem...het is goed om te weten (aangezien ik quota heb met mijn verbinding...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Billie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 02/05/05, 08:42
Plaats: Villeneuve de Berg (07)




par Billie » 08/12/05, 13:58

Ik wilde iemand integendeel ontmoedigen... Peer-to-peer lijkt me interessant, veel verder dan het beetje piraterij van mp3's voor consumenten, het is juist dat het een beetje aan controle ontsnapt vanwege de hoeveelheid te controleren machines en de mobiliteitsstructuur, zoals internet impliceert (of zou kunnen impliceren) delen, wederzijdse hulp!
:)

De trend is naar libertide bepalingen onder valse voorwendsels (terrorisme, piraterij, rechten en patenten) alles zal worden gedaan om dit te voorkomen, zoveel steun deze beweging!
0 x
"Wij erkennen geluk lawaai maakt als het verdwijnt." Jacques Prévert.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 08/12/05, 14:03

Lol, in principe ben ik het ermee eens ... maar jij was het die de "controverse" op Skype begon ... dus je moet weten wat je wilt, mijn beste Billie ... :P
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 10/12/05, 19:28

Billie schreef:De trend is in de richting van liberticide bepalingen onder misleidende voorwendsels


Oh, je hebt niet eens excuses nodig. Zie bankpassen, supermarktkaarten etc. Je moet eraan wennen... zonder je voor de gek te laten houden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 11/12/05, 08:14

[quote="econology"]Nou, ik heb niets gezegd....

Nou, het spijt me als luisteren nog steeds gemakkelijker is met Skype... Ik kan mijn account niet terugbetalen :( : Cry:

welkom
Het belang van luisteren is wat (met een minimum aan subtiliteit) bruikbaar is voor de luisteraar om desinformatie te maken. :P
Als je wist hoe leuk het is om te weten dat er 2 proppen branden in het midden van een dodger in een busje om je een dutje te zien doen en een koud biertje te drinken : Lol:
Ik weet dat het niet leuk is, maar zo zijn we begonnen : Twisted:
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Billie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 02/05/05, 08:42
Plaats: Villeneuve de Berg (07)




par Billie » 02/01/06, 14:37

econology schreef:Lol, in principe ben ik het ermee eens ... maar jij was het die de "controverse" op Skype begon ... dus je moet weten wat je wilt, mijn beste Billie ... :P


Inderdaad ! Het was gewoon een waarschuwing omdat ik deze info had gezien, maar aangezien ik niet veel weet over voice over IP... : Oops:

Trouwens Econology, bevestigt u dat het na een paar weken goed werkt?
: Roll:
Ik ben van plan me te abonneren op de meest elementaire ADSL en daarna op Skype... France Telecom wordt echt een luxe aan het worden!
: Cry:
0 x
"Wij erkennen geluk lawaai maakt als het verdwijnt." Jacques Prévert.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 02/01/06, 16:13

Ja, het werkt nog steeds. Ik heb mijn account al gecrediteerd met 10€.

Daarentegen zijn de uitgaande tarieven op gsm's nogal variabel (van 0,14 tot 0,22 €/min) en enorm afhankelijk van de gebelde operator.

Ik merkte ook dat de kwaliteit beter was tussen skype<->skype en skype-landline<->mobiel dan met IP-telefonie van Free<->skype wat zou impliceren dat Skype-kwaliteit beter is dan IP-telefonie van free (maar het moet zei dat ik een gratis account op Corsica heb gebeld... waar de verbindingen blijkbaar nogal rot zijn...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 05/02/06, 12:09

met betrekking tot gratis telefonie heb ik het probleem van mijn weg die echoot in de DECT! :onheil:
Freenautes is het hetzelfde voor jou :?
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 89-gasten