shampoos huis

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 25/02/13, 02:07

Dank je wel culbuto gevonden;), hier is wat we nodig hebben:

http://www.my-microsite.com/Plan-a/Aqua ... 0756/6758/

http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll ... 0792334618

http://www.befr.ebay.be/itm/50-Seeds-Sa ... 3f0528b38b

Ik ga dit kopen als ik niet de leiding heb genomen;) ... en bord;) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/02/13, 02:48

bidouille23 schreef:maar naar mijn mening de snelheid van suiker in vergelijking met de winst, en bekijk de kleine hoeveelheid munt die er is ... perso ik neem geen homeopathie dus munt;) ... Ik hou van dit effect vers ....

Dat niet helemaal. Een lid van de familie (niet dichtbij) die tandarts is, gaf me de fooi. In feite worden de bacteriën die tandplak maken (en de weg openen naar gaatjes) niet alleen in de mond gevonden! Dus zodra er nieuws komt (via de sinussen, regurgitatie of wat dan ook ...), worden ze direct aangetrokken door onze tanden (hun "natuurlijke" omgeving). Omdat deze kleine dingen microscopisch klein zijn, hebben ze echt heel weinig nodig om zich te vermenigvuldigen! En daarna valt de tanden aan! Dus iedereen doet wat ze willen ... Maar geen munt of een andere plant meer hier in de buurt ...

bidouille23 schreef:Ionische tandenborstel Ik wist het niet, ik hou van de oude eenvoudige methode en vereist geen oorlogsindustrie om geïmplementeerd te worden en niet-consument bij het gebruik van ...;)

Oh dat ... je moet proberen het te geloven! Op de dag dat je het probeert, krijg je de indruk dat je nog nooit schone tanden hebt gehad (behalve misschien de dag van je geboorte : Cheesy: ), heb je het gevoel dat je "nieuwe" tanden hebt, een gevoel van welzijn hoe te zeggen ... helemaal onverklaarbaar! Als je poetst (je beweegt amper, behalve het dento-gingivale gebied zijwaarts en omhoog ...), kriebelt het, maar daarna is het alsof je al je tanden hebt schoongemaakt bij de Karcher! (Terwijl het zoeter is dan het klassieke penseel) En daarna heb je een TOTAAL neutrale smaak in de mond, hier was ik op zoek naar het woord, het is bijna verslavende welzijnsvraag! (Om te proberen is er 18 € in de harde korting die Teuton 3ans garandeert, anders zijn het de grote merken, het is tot tien keer deze prijs en ze bieden niets meer.).

Oké, gezien voor de klei, het staat! ;) Maar het is zoals Clay Toothpaste waar we domme groene klei nemen?
0 x
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1




par culbuto » 25/02/13, 09:27

bidouille23 schreef:Culbuto bedankt voor de links en laat het terugkomen op het onderwerp :) ...

Ik begin van je te houden, je praat over onderwerpen die ik niet de tijd heb genomen om echt te ontdekken, maar die in mijn idee zitten, zoals de douchegel :) ...

hoe gaat het met je :) ?

Ik weet dat ik het zoeken door het net zal vinden, maar ik heb een echte gebruiker bij de hand, dus ik profiteer :) ...

douchegel en shampoo samenvoegen: op een neutrale wasbasis (om jezelf of de handel te doen: verkocht op het net of in de biologische winkel) kan worden toegevoegd etherische oliën, plant afkooksel etc.

deze neutrale wasbasis: met geraspte zelfgemaakte zeep, plantaardige boter, plantaardige glycerine, gedemineraliseerd water guargom en grapefruitzaad extract.
het past me perfect in douchegel, ik geef de voorkeur aan de neutrale basis van het lokale bedrijf (ik neem het dan promo) voor de shampoo. prijsniveau is gelijk
etherische oliën: theeboom, ceder, citroen, enz., afhankelijk van het gewenste effect.
de afkooksels:
matricaire of Duitse kamille voor blond haar (de Romein is te kalmeren)
witte brandnetel om talgproductie te reguleren
thee voor donker haar
en voor leuke afkookmunt muntcacao om na acht ultra vers en mooi een douchegel shampoo te krijgen.
etc

Wat leuk is, is dat we ons op een solide basis, zacht, goed gecontroleerd, perfect kunnen aanpassen aan de persoon. wil een kind een goed geel product zoals marsu? maceraat met uienschillen! Ik herstel alles ........
0 x
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1

Re: zelfgemaakte shampoos




par culbuto » 25/02/13, 09:40

http://cosmessencebio.blogspot.fr/2011/ ... es-et.html
een lijst met saponineplanten
de gele ei-shampoo cider azijn: het werkt. maar niet erg groen gezien het feit dat het ei anders kan dienen.
het hout van panana: idem!
thuis, het is het kortste: ik vind overal klimop.
Dernière édition par culbuto de 25 / 02 / 13, 10: 10, 1 keer bewerkt.
0 x
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1

Re: zelfgemaakte shampoos




par culbuto » 25/02/13, 09:47

waarschuwing voor al diegenen die dit slopen met sulfaat willen uitgeven, vraag je je af waarom, (misschien om de verkochte producten te vermenigvuldigen? : Cheesy: ) naar een "normale" wasbeurt. Er komt een overgangsfase van ongeveer een maand. Helemaal in het begin de eerste positieve effecten: het jeukt niet meer, het haar valt niet meer en het prikt niet meer in de ogen. MAAR de talgproductie kost tijd om te reguleren, je zult het gevoel hebben dat je haar de hele tijd plakkerig is. en je moet elke dag je hoofd wassen. Wacht even, weersta de neiging om je garagestripshampoo weer te nemen ... was ze elke dag, na een maand kun je je shampoos verdelen.

een andere manier om saponine te verkrijgen: de saponaire
http://www.terrevivante.org/793-le-reto ... onaire.htm

Er zit meer saponine in deze plant dan in wortels van klimop of yucca.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 25/02/13, 11:56

slet,


nogmaals bedankt Culbuto cool de uitleg van de douchegel;) ...

Wat betreft de saponaire maakte ik er gewoon een deel van uit, want ik 'voel me overal om me heen deze kleine plant;) ... klimop die ja ik weet het zeker: p, het is de klimopoorlog op de stenen muren;) ...



Ben en Obamot hebben de links niet gelezen;) ...

in de terresvivante link zegt hij:

Adsorberende producten:

* Zacht schuurmiddel, klei adsorbeert (trekt aan) bacteriën en verschillende brokstukken.
* Geactiveerde houtskool, gereduceerd tot een fijn poeder, werkt op dezelfde manier, maar vereist een zorgvuldige spoeling!


dat moet ook jouw vraag beantwoorden;) ...

En bedankt voor de kleine uitleg voor de munt, dit zei ik heb moeite mezelf te vertellen dat met een beetje munt in geplette bladeren (er zit heel weinig in het totale mengsel) het suikerniveau hoog genoeg is om te vermenigvuldigen, tussen heel weinig en heel heel weinig, er is een "heel" bovendien;) ... en verrassend genoeg legde mijn toekomstige ex-tandarts me ook uit dat amalgamen op kwikbasis niet langer giftig zijn omdat ze goed gedoseerd zijn :) ... want dat is mijn ex-tandarts eigenlijk ..

Ik hoorde zijn logica die is gebaseerd beheerd winst risico en de advertenties herhaling van de studie die uitgevoerd zijn massaal als geluk vanaf het moment dat zijn begonnen om te praten over dit probleem ... Dus ik weet ook andere tandarts (een helaas gepensioneerde die anders gewerkt en sla de tanden van het tijdperk van een vriend aangevallen door ik weet niet wat voor zootje zijn tanden stervende was, de andere tandarts vertelde haar over kunstgebit, niet hem, hem met een van zijn collega's om een ​​allergie voor sommige metalen vinden, het is behandeld en in het bijzonder te verwijderen stukken;), omdat zijn tanden zijn er allemaal en niet in beweging :) ...)

Mijn oude tandarts mij (toen ik Mino) u een operatie en hebben me verwijderd 8 tanden plotseling onder narcose op de leeftijd van 8 jaar geen tandarts heeft het kruis, e tquand vertel ik ze in de acht daar waren wortels van verstandskiezen geloofden mij ook niet :) behalve dat ik de wortels heb :) met tanden in een doos sinds de tijd.
En uiteindelijk begon een vriend die in de leeftijd van 16 al jaren rugklachten had, behoorlijk gehandicapt te raken en hij kreeg drie of vier jaar geleden een kiespijn.
Hij werd bij toeval geadviseerd door een tandarts omdat hij niet tevreden was met de verzorging van zijn. Ik ga, eerste afspraak, zelfs niet zittend op de stoel, de tandarts kijkt naar mijn vriend en vertelt hem (hij vertelde me dat met een glimlach die veel zei :) ), je zou geen probleem hebben terug niet kans (mijn maatje kromde niet), niet tegen haar kaak was ze een beetje, de achterkant doet hetzelfde a priori, dus rugklachten ...
Maar waar komt het probleem terug ???

Ben het antwoord van de tandarts: het is amalgaam kwikbasis, er is een opslag bij een cluster tussen twee wervels bij iedereen (altijd hetzelfde wat ik hem precies kan vragen), plotseling blokkerend ...

De tandarts heeft daarom hem om een ​​protocol dat 1 en een half jaar geduurd ontwikkelen ave te trekken van tanden loodhoudende pouries, implantaat etc ... evenwicht 8000 euro, nieuwe tanden en omdat hij golf speelt met geen bijzondere zorgen terug; ) ...

dan zijn de tandartsen net als de artsen, het is niet omdat ze een diploma hebben dat ze alles weten en dat hun woord evangeliewoorden is;) ... zonder gebrek aan respect voor je zwager zeker ...

Dus ik ga kijken of ik er iets over zie (hij heeft je niet verteld waar hij een mening had gelezen of dat had geleerd?)
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 100-gasten