2019 resolutie: (probeer te) koop niets nieuws! Boycot van het nieuwe?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: resolutie 2019: (probeer) niets nieuws te kopen! Boycot van nieuw?




par GuyGadebois » 03/02/20, 23:05

plasmanu schreef:Maak je geen zorgen, alleen mama gebruikt het. Het is een pot- en staafmixer voor ons.
En dat is goed voor 2 je toestel. Voor 5 of 6 doe je het twee keer.
En rijst het eiwit?

Ik verzeker je dat het heel goed gaat voor 4 of 5, anders klopt het eiwit. Maar ik maak ze met de hand, zoals mayonaise. De robot, die hebben we gekregen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: resolutie 2019: (probeer) niets nieuws te kopen! Boycot van nieuw?




par plasmanu » 03/02/20, 23:10

Goede recyclage.
Maar het laat je niet weten wanneer het klaar is. Het weegt ook niet. Geen van beide ...
Het Mallorca-recept wordt ook met de hand gemaakt gezien de kleine hoeveelheden, maar het lukt me om het te missen en na rust zet ik het weer in elkaar
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: resolutie 2019: (probeer) niets nieuws te kopen! Boycot van nieuw?




par plasmanu » 07/02/20, 10:53

Exnihiloest schreef:Mijn koffiemolen: https://www.vorwerk.fr/thermomix/robot/multifonction/ , met stopcontact, wifi en sleutel maar geen usb-sleutel.
(wie meer kan doen, kan minder doen).

Pas op voor de zeepachtige helling. Na de molen die met de hand moet worden gedraaid, zijn het de vaat die met de hand moet worden gewassen, en dat eindigt voor de was, in de was. "Ik zou het pad niet achteruit willen doen", zoals de ander zei.


Verdomd! Ik las "mijn koffiemolen" verkeerd

Het is waar dat het kan roosteren en vervolgens malen tot de juiste fijnheid.
Ik begrijp beter de toespraak van Guy tegen deze machine en dat hij daarentegen de vezelafzuiger verkoopt
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: resolutie 2019: (probeer) niets nieuws te kopen! Boycot van nieuw?




par thibr » 10/03/20, 21:19

0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: resolutie 2019: (probeer) niets nieuws te kopen! Boycot van nieuw?




par phil59 » 11/03/20, 11:30

Christophe schreef:
Christophe schreef:De oproep voor een algemene boycot verbieden is erger dan het recht om te staken verbieden!


En het is een formeel obstakel (in zowel nominale als algemene gevallen) voor de vrijheid van meningsuiting ...


Late reactie, maar forum fotovoltaïsche werd een paar maanden gesloten .... door de''inrechtvaardigheid.

Le forum pelletkachels is meerdere keren "gehackt"....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten