Nutella: binnenkort de afscheidsborrel? (pas op voor fijnproevers)

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 29/06/10, 16:40

re

parallel aan mijn vorige bericht zijn er op mac 3 all-you-can-eat Aziatische buffetrestaurants in dezelfde stad, voor een prijs variërend tussen €12 en €15. sommige met wokken voor de klant, met de rauwe ingrediënten die hij uit de gekoelde vitrine heeft gekozen.

Ik kan u verzekeren dat u zelfs 2 uur later zonder honger het restaurant verlaat.

jeff
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 29/06/10, 16:43

Nou ja hallo!

Restaurants waar je honger van krijgt (fastfood) en drankjes waar je dorst van krijgt (frisdrank) = complete oplichterij voor de consument, maar het is een wonder voor degenen die ze uitbuiten en in het algemeen voor het kapitalisme...

Zo slaag je erin om over 50 jaar de wereld te veroveren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 29/06/10, 16:53

re

ja en het begint met de kinderen, alles wordt gedaan om jonge mensen aan te trekken die de toekomstige zwaarlijvige mensen zullen worden die hongerig zijn naar junkfood... die hun nakomelingen daarheen zullen brengen, enz...

Als we zouden beginnen door onze kinderen daar niet heen te brengen, zou dat een goed begin zijn.

naast de noot is er een product dat we alleen in Spanje vinden, amandelcrème 60% amandel en 40% suiker, het is uitstekend, per theelepel voor de tv (niet te verwarren met de amandelspijs die in de handel verkrijgbaar is (in Frankrijk en elders): 33% amandel en 66% suiker (ongeveer)

jeff

ps: een kleine tip voor het bereiden van taarten, om ze op een natuurlijke manier de smaak van amandelen te geven: verwerk bittere amandelpoeder in de taartbereiding, 2 of 3 niet meer, gegarandeerd resultaat, taarten met amandelgeur.
0 x
Econosaurus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 149
Inschrijving: 04/05/10, 11:14
Plaats: Segny




par Econosaurus » 29/06/10, 17:04

Ik heb veel vrienden die bij McDonald's werkten toen ze nog wat jonger waren. Volgens hun informatie hebben anti-braakmiddelen de vorm van zeer kleine tabletten die bij het verwarmen van het brood onder de boterham worden geplaatst.
De volgende keer dat je naar McDonald's gaat, vergeet dan niet om onder je Fat Mac of Royal Shit te kijken : Mrgreen:

Snel, ik weet een stuk minder, maar volgens mij moet het niet ver zijn, al hebben de salades, tomaten en broden een betere "kraag" dan bij DOMAC! Hoe dan ook, als je er alleen al over praat, krijg je honger... Nietwaar?
0 x
"Het is niet als je in bed schijt dat je in je kont knijpt ..."
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 29/06/10, 17:08

Christophe schreef:
carburologue schreef:Hallo,

uh... we moeten de paranoia stoppen, het zou me echt verbazen als alles waar je het over hebt in het eten van McDonald's zat!!! Ik geef toe dat ik het niet eet, maar van daaruit kan ik zeggen dat er wormen met toevoegingen in de steaks zitten, daar moet je al heen...


Heb je gisteravond France3 niet gezien? Ik ben fout? : Cheesy:

Om je op de hoogte te houden is er een onderwerp: https://www.econologie.com/forums/assiette-t ... t9779.html

ps: voor de wormen (het zijn al pure eiwitten, toch?) Ik had dit gezien of gelezen in een "betrouwbare" bron, zo lijkt het mij, en jaren geleden vraag ik me af of het niet in S&V of S&Avenir stond... in welke vorm dan ook als het niet op een website stond...

Nog een verrassend additief: in de bommen van Haribo en Co. zit een geleermiddel gemaakt van varkenshoeven...lees op een etiket...

herhalingen: onderwerp verplaatst naar https://www.econologie.com/forums/consommati ... -vf51.html


Nee inderdaad, ik heb een kleine opfriscursus nodig... : Cheesy: Ik ga de link doornemen die je hebt gegeven... aan de andere kant, de Haribo- en Gekifier-snoepjes gemaakt van varkenshoeven, dus dat is echt vies... dus we leren hier veel
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Econosaurus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 149
Inschrijving: 04/05/10, 11:14
Plaats: Segny




par Econosaurus » 29/06/10, 17:19

In de meeste Yoghurts (of Yoghurts voor Yogurtisten) zit varkenshuid!!!
Kind in danettes, Liègois chocoladedesserts, gevuld met varkensvlees om te maken: GELATINE :P
0 x
"Het is niet als je in bed schijt dat je in je kont knijpt ..."
Avatar de l'utilisateur
Napo dwerg
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 180
Inschrijving: 04/03/10, 10:43
Plaats: Somewhere over the rainbow




par Napo dwerg » 29/06/10, 17:33

dat aan de andere kant de danette : Oops:

of zo, de kleine Zwitser, je kent een theelepel en er zit niets meer in de pot : Cheesy:

Een maaltijd die de buik vult:

een marquereaufilet met tomatensaus die goed past bij het brood met een vleugje rood

een goede droge worst een stokbrood een scheutje boter een glas rode wijn

een goede, enigszins vloeibare clacosse en een glas rode wijn

het is goed : Oops:

krijg je daar geen honger van? : Cheesy:
0 x
Van al diegenen die niets te zeggen hebben, de mooiste zijn degenen die zwijgen
Econosaurus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 149
Inschrijving: 04/05/10, 11:14
Plaats: Segny




par Econosaurus » 29/06/10, 18:22

Dit menu is de bijbel van de man die zichzelf graag pleziert :)

Je vergeet gewoon het glaasje Absint na het dessert : Cheesy: (op een suikerpot).
0 x
"Het is niet als je in bed schijt dat je in je kont knijpt ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 29/06/10, 18:49

Napo dwerg schreef:krijg je daar geen honger van? : Cheesy:


Nee, je krijgt er dorst van! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/06/10, 19:07

http://www.forum-auto.com/les-clubs/sec ... t12787.htm

: Mrgreen: : Mrgreen:

Terug naar Nutela. Het beste is om a groot lepel met fromage blanc (zoals Gervita), het is om voor te sterven, het is zo lekker... en dieet, dieet!!! : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 84-gasten