LED-lamp zonder batterij

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

LED-lamp zonder batterij




par Christophe » 08/09/05, 13:06

Bekijk ons ​​assortiment: https://www.econologie.com/shop/
Dernière édition par Christophe de 07 / 10 / 10, 15: 08, 4 keer bewerkt.
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 08/09/05, 14:44

Kunt u een niet-destructieve autopsie op hem uitvoeren en ons de verschillende onderdelen laten zien?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/09/05, 22:33

Ik denk het niet... alles lijkt "gelijmd" of "gelast"...
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 08/09/05, 22:46

Stelt u zich eens een seconde voor toegepast op een voertuig: een superkrachtige spoel bevestigd aan elke ophanging van de auto met een Neodymium-magneet die eroverheen gaat, maar vastgemaakt aan het chassis: en hij laadt voldoende op om de koplampen aan te zetten zonder de dynamo!! Geweldig!! Naar mijn mening zouden we op die manier tot 5% brandstof kunnen besparen!! Maar hallo redactie...
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 09/09/05, 00:01

Stel je voor dat dit in de voet van een hotelbed wordt geplaatst! Wij zouden een dorp verlichten!
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
The Passing
x 17




par The Passing » 09/09/05, 09:05

Sterker nog, we gaan de kaken van de koeien uitrusten met spoel+magneetconstructies, zodat we de hele aarde kunnen verlichten! :ogen rollen:
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 09/09/05, 10:34

MobyleX schreef:Stelt u zich eens een seconde voor toegepast op een voertuig: een superkrachtige spoel bevestigd aan elke ophanging van de auto met een Neodymium-magneet die eroverheen gaat, maar vastgemaakt aan het chassis: en hij laadt voldoende op om de koplampen aan te zetten zonder de dynamo!! Geweldig!! Naar mijn mening zouden we op die manier tot 5% brandstof kunnen besparen!! Maar hallo redactie...

:P
Hallo,
Zelfs in de splitsing van een cyclo, als die in het noorden is, met de kasseien, :D
Het moet een maximum opleveren! lol
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/09/05, 12:27

Benoit- schreef:Sterker nog, we gaan de kaken van de koeien uitrusten met spoel+magneetconstructies, zodat we de hele aarde kunnen verlichten! :ogen rollen:

Perfect!! En als we een brander in hun kont stopten, zouden we de hele aarde verwarmen :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/09/05, 12:29

MobyleX schreef:Stelt u zich eens een seconde voor toegepast op een voertuig: een superkrachtige spoel bevestigd aan elke ophanging van de auto met een Neodymium-magneet die eroverheen gaat, maar vastgemaakt aan het chassis: en hij laadt voldoende op om de koplampen aan te zetten zonder de dynamo!! Geweldig!! Naar mijn mening zouden we op die manier tot 5% brandstof kunnen besparen!! Maar hallo redactie...

Ik denk eerder dat we, door dit systeem zoveel mogelijk te miniaturiseren, kunnen profiteren van alle ‘microvibraties’ van de activiteit van levende wezens en zelfs van seismische activiteit...

Dit vormde ook een eenvoudig systeem voor het genereren van golven, maar ik denk dat het al is gedaan...
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 09/09/05, 14:34

econology schreef:
MobyleX schreef:Stelt u zich eens een seconde voor toegepast op een voertuig: een superkrachtige spoel bevestigd aan elke ophanging van de auto met een Neodymium-magneet die eroverheen gaat, maar vastgemaakt aan het chassis: en hij laadt voldoende op om de koplampen aan te zetten zonder de dynamo!! Geweldig!! Naar mijn mening zouden we op die manier tot 5% brandstof kunnen besparen!! Maar hallo redactie...

Ik denk eerder dat we, door dit systeem zoveel mogelijk te miniaturiseren, kunnen profiteren van alle ‘microvibraties’ van de activiteit van levende wezens en zelfs van seismische activiteit...

Dit vormde ook een eenvoudig systeem voor het genereren van golven, maar ik denk dat het al is gedaan...

Hallo,
Hé!!!!!!, je hebt zojuist de MAG opnieuw uitgevonden! door Naudin en co :P :P :P
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten