Ecologie mag geen overbodige luxe

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 17/03/08, 11:35

Bizard de tirade van een kerel die zijn gedeeltelijk bisness ....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/03/08, 11:53

Ik weet niet hoe ik die opmerking zou moeten nemen, maar het spijt me, maar in tegenstelling tot andere winkel, we fix onze prijzen alleen in vergelijking met leverancier prijs, zonder enige andere overweging van "return on investment" of wat dan ook escrologie...

Het bewijs is dat we in hetzelfde prijsniveau als retail ... beter te zien op bepaalde producten, zoals: https://www.econologie.com/shop/lampe-5- ... p-138.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 17/03/08, 12:11

Ik denk dat het milieu is geen luxe, maar een noodzaak : Idee:

Voor "beledigende" prijzen en tarieven is het elke consument vrij om te kopen of niet, en elke verkoper is vrij om zijn prijzen vast te stellen. : Cheesy:

Dan is de wet van vraag en aanbod, in combinatie met die van de domheid en entourloupe, zijn marktprijzen. :P

Maar laten we niet paranoïde, gebeurt dat veel transacties op de zaak en de verkoper de koper ...

@+
Dernière édition par Remundo de 17 / 03 / 08, 14: 10, 1 keer bewerkt.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/03/08, 12:15

Ben-verkopers die hun prijs bepalen in verhouding tot wat het "groene" object van de verkoop zal opleveren of geld zal besparen voor de koper (of nog erger in vergelijking met de premies en subsidies) Afschuw me een beetje verontwaardigd, en vooral de mensen van de ecologie door een "ecolo = duur" beeld over te brengen ...

Na het hangt af van wat je wilt: maak het deeg (écolopportuniste) of dingen te laten gebeuren ... op de bodem ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten