Hoe om de muis vals plafond te zetten?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/10/09, 23:44

In ons vorige huis, bleek dat het muizen: een super vriendelijke beest, dat ongelooflijk springt wanneer geplaatst in een kooi, maar gaan om hen te doden als je kinderen 10-12 jaar hebben het huis.
Dus maakten we met de zoon de "Mickey 2000", de eerste elektronische muizenval.
Een oude wijn krat, een infrarood-detector, een elektromagneet uittreksel uit een oud relais naar de gate te activeren.
In feite, hoe moeilijker het wordt de overdracht van het beest in een transportkooi voor export naar 2 kilometer verderop (ik weet Stalin was het ding m ^ me kwaad communisten), maar dat was het geval Manu.
Aandacht jonge veldmuis door de mazen gaas 1 cm.

Bescherm kabels: in de eerste versie, had het beest hen gegeten (muizen houden van PVC-kabels alarm: als je wilt alarm kabels in een zeer souriceux plafond, het gebruik van rubber isolatie krijgen: het is yucky!)

Laatste detail: de Côte d'Or chocolade Black 86% is een uitstekend aas! (Gebruik geen Zwitsers of Frans chocolade)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

muizen en ratten




par Oli 80 » 16/10/09, 00:15

Goedenavond, ik weet dat chocolade is dodelijk voor muizen en ratten en andere knaagdieren, hoeft niet per se dood bij ratten, wat snoep, heel lief zoals de teddy naar de chocolade bedekt marshmallow zal ook het geval zijn
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 16/10/09, 01:21

elephant schreef:In ons vorige huis, bleek dat het muizen: een super vriendelijke beest, dat ongelooflijk springt wanneer geplaatst in een kooi, maar gaan om hen te doden als je kinderen 10-12 jaar hebben het huis.
Dus maakten we met de zoon de "Mickey 2000", de eerste elektronische muizenval.
Een oude wijn krat, een infrarood-detector, een elektromagneet uittreksel uit een oud relais naar de gate te activeren.
In feite, hoe moeilijker het wordt de overdracht van het beest in een transportkooi voor export naar 2 kilometer verderop (ik weet Stalin was het ding m ^ me kwaad communisten), maar dat was het geval Manu.
Aandacht jonge veldmuis door de mazen gaas 1 cm.

Bescherm kabels: in de eerste versie, had het beest hen gegeten (muizen houden van PVC-kabels alarm: als je wilt alarm kabels in een zeer souriceux plafond, het gebruik van rubber isolatie krijgen: het is yucky!)

Laatste detail: de Côte d'Or chocolade Black 86% is een uitstekend aas! (Gebruik geen Zwitsers of Frans chocolade)


Damn ik ben niet de enige die dit probleem!

Elephant je bijna het zelfde ding me, de mijne is 10cmx10cmx60cm met erker aan de bovenkant en automatische deur inox.LOL staal !!

Ik gebruik een sensor gebruikt Aromat met een mini relais met kunststof behuizing wordt verwijderd om de deur kloppen die balk met behulp van een aluminium staaf.

In het kort Ik heb een muis probleem in de afgelopen jaren, het eerste jaar dat hij had me verpesten alle pantry in één nacht + -80 DCN verspild voedsel is het geven van ruimte een pooch die een gegoten uit zijn zak en hij nam de tijd om een ​​nest te maken, nu is alles in plastic containers, het is dat ik tweak deze zaak met spoed.
:onheil:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/10/09, 08:24

Mickey 2000 is veel groter: Ik gebruikte een detector Visonic SRN2000 ontmanteld bij een klant als gevolg van vals alarm en de deur is een swingende houten deur (moeilijk uit te leggen: ze zag als een spil en een speciale vorm)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Peer Belle Helene
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 389
Inschrijving: 16/05/07, 09:21
Plaats: Het zuiden
x 1




par Peer Belle Helene » 16/10/09, 08:29

Dit is een mooie Zevenslaper, hem niet te doden.
Om dit te doen verlaten, als je weggaat, zet je haar hoofd doodt transistor op of je hoort het hardst. Hij zal gaan klagen bij de politie voor overdag lawaai. Dit is wanneer je hem te pakken, dan zijn oren te trekken voor het verstoren van de rust en je geeft hem te verlaten, heb ik eindelijk!


Maar op Fly en dan nam ik hem je adres : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Peer Belle Helene
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: muizen en ratten




par bham » 16/10/09, 09:50

Oli 80 schreef:Goedenavond, ik weet dat chocolade is dodelijk voor muizen en ratten en andere knaagdieren, hoeft niet per se dood bij ratten, wat snoep, heel lief zoals de teddy naar de chocolade bedekt marshmallow zal ook het geval zijn


Ah, je bent zeker dat dit is dodelijk? maar na hoe lang?
Omdat de mijne zij de voorkeur geven aan de kaas en ik heb niet het gevoel dat het vertraagt ​​hun activiteit. :onheil:
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Snoep en knaagdieren




par Oli 80 » 16/10/09, 10:36

hallo, toen ik een kind was ik 'd ooit had voor Pasen een teddy pakket marshmallow bedekt met chocolade, ik vond haar ook dat, om zo na een tijdje' was verouderd, hebben ze verhard met mijn vader we gebruikten hen als aas, terwijl de 2 3 dagen of teddy en hop, vond men kleine punctie ratten in het kader van het kabinet van de workshop of zetten we het aas
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 16/10/09, 10:53

Oh dank u voor uw antwoord, vond ik dit:
Dat is giftig voor ratten (hond en kat ook elders eh) in chocolade is theobromine.
In elk theobromine is niet echt giftig voor dieren, omdat we zelfs eten. Het is gewoon dat het lichaam van onze wezentjes de assimileren langzamer dan ons en daarom in grote hoeveelheden, wordt het giftig voor hen.

En blijkbaar vooral donkere chocolade, maar het moet nog steeds een goede deal.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Re: muizen en ratten




par olifant » 16/10/09, 10:54

Oli 80 schreef:Goedenavond, ik weet dat chocolade is dodelijk voor muizen en ratten en andere knaagdieren,


Onvermijdelijk, wanneer gemonteerd op een veer val .......

: Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 16/10/09, 11:48

We hebben hetzelfde probleem in ons huis. Het was een kat in een mok telkens anderen, maar ze zijn kwaadaardig dreef.

Het wordt gegeten me antennekabel en telefoon. Nestelen in de isolatie en tokkelen een lange nacht.

Karakter Ik koos voor het gif tegenzin nadat geprobeerd echografie, chocolade en kat in de zolder.

Omdat ik het gif ca eerlijk gezegd beperkt bevolking, maar het is de deal met hen als ik begin om af en toe te horen.
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 80-gasten