Het vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par Janic » 01/03/17, 13:55

Als de mensheid neigt naar kunstmatige, het is omdat de mate van kolonisatie hersenen worden aangedreven door technologism,bewijs dat er een kracht aan het werk en dat we zullen gebruiken om zijn komst te bereiken.
"Wee het land en de zee, want de duivel is tot u afgekomen, en heeft groten toorn wetende dat hij weinig tijd"Openbaring 12-12
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par sen-no-sen » 01/03/17, 16:23

Janic schreef:
Als de mensheid neigt naar kunstmatige, het is omdat de mate van kolonisatie hersenen worden aangedreven door technologism,bewijs dat er een kracht aan het werk en dat we zullen gebruiken om zijn komst te bereiken.
"Wee het land en de zee, want de duivel is tot u afgekomen, en heeft groten toorn wetende dat hij weinig tijd"Openbaring 12-12


symbolisch we konden eigenlijk zien van het werk van de duivel of het Beest ...
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par Janic » 01/03/17, 17:55

Symbolisch kunnen we eigenlijk zien van het werk van de duivel of het Beest ...
het zou vrij dicht bij een metafoor zonder echt sinds het vinden van de realisatie ervan door en dan ook in de menselijke geschiedenis.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par Ahmed » 01/03/17, 18:25

Het zou nuttig brengen de duivel entropie ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par sen-no-sen » 01/03/17, 19:26

Janic schreef:
Symbolisch kunnen we eigenlijk zien van het werk van de duivel of het Beest ...
het zou vrij dicht bij een metafoor zonder echt sinds het vinden van de realisatie ervan door en dan ook in de menselijke geschiedenis.


Satan is de engel die wil gelijk aan God te worden.
In zijn zoektocht naar de gelijke van zijn schepper geworden, is Satan onherroepelijk leidde tot de val.
Als dit toegepast op cyber blijkt deze goddelijke metafoor overeen met de onvermijdelijke finaliteit dat de systemen exponentiële trends (die meestal oneindig zo) instorten ... het derhalve LET OP!

Ahmed schreef u:
Het zou nuttig brengen de duivel entropie ...


Sterker nog, de verdeling van tegenspoed en confrontatie zijn een omzetting van de sociale entropie.
In de oosterse traditie dit begrip wordt echter meer subtiele wijze ontwikkeld, de God Shiva of de godin Kali is zowel destructief en bouwers is voorzien van de wereld, gaat men niet zonder het ander.
Dit is heel eerlijk, want vergeet niet dat een wereld zonder entropie is een universum dat niet kan genereren diversiteit laat staan ​​het leven.

De mogelijkheden generaties kan alleen werken in een oscillerend veld tussen een punt van équilibre.Si dit veld is te beperkt voorwaarden die nodig zijn voor het ontstaan ​​van het leven niet zijn vervuld, en omgekeerd, als ze te sterk, veroorzaakt een verdwijning van deze, de huidige mensheid nadert het tweede geval.
1 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par Janic » 01/03/17, 19:41

Het zou nuttig brengen de duivel entropie ...

In zekere zin ja! Maar met de nodige voorzichtigheid met betrekking tot de betekenis die deze entropie. Voor sommigen is het gekoppeld is aan meer of minder gevaarlijke kracht die zou leiden tot fouten van menselijk gedrag als dat kan beslissen of invloed hebben op de toekomst van deze planeet, en het optreden als een soort hoofdaannemer.
Maar op theologisch niveau, bijbels in dit geval, is de mensheid geen meester in het werk, maar alleen een arbeider die het werk doet dat haar is opgedragen, zoals mieren of bijen. Echter, en dit is waar begrippen als god of duivel tussenbeide komen, elk werkend naar een ander besef van de bestemming van de levenden die op deze aarde bestaan. Maar we zijn duidelijk aanwezig in de metafysica en niet langer in het momenteel dominante materialisme, vandaar metaforische indicatoren over het doel van deze "wedstrijd".
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par Ahmed » 01/03/17, 21:07

Janic, Materialisme geldt alleen voor de geclaimde subjectiviteit, andere bepalende factoren zijn op het werk onder de grond.

Sen-no-senJa, het zou dan sprake van overtollige entropie. Jouw reactie doet me denken aan een limiet van het kapitalisme, dat ik niet duidelijk was in mijn artikel (hoewel ik sprak ook soms): de markt in totaal, in dat het beoogt te bezetten tot nu toe non-profit sectoren fagocytose, maar daarbij het de neiging om de vernietiging, omdat een volledig commerciële wereld is onmogelijk. Het is in die zin dat de lokale valuta, het Verenigd Koninkrijk en coöperaties van werknemers of andere soortgelijke initiatieven, zijn niet tegen het systeem, maar het is noodzakelijk.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par Janic » 02/03/17, 08:41

ahmed hello
Janic, materialisme geldt alleen voor de geclaimde subjectiviteit, andere bepalende factoren zijn op het werk onder de grond.

Je hebt gelijk, ik gebruikte de verkeerde term, in tegenstelling tot de metafysica. Ik bedoelde de fysieke wereld, de wereld van de materie precies wat meten, wegen, aanrakingen, voelt als de limiet waarboven niets bestaat. Nu de genoemde transhumanisme is direct gerelateerd aan de wereld van de fysica uniquement et hangt volledig af van de menselijke creaties : Machines, meetinstrumenten, met een gewicht van alle soorten en geloven als echte wereld dan deze, ontkennen en verwerpen alles wat tot een nieuw instrument, een nieuwe machine maakt het mogelijk om te herstellen van deze transhumanisme / materialisme , wat hij moest weigeren en eerder te ontkennen.
Zo zien we wat zijn de effecten op als dat / die (volg mijn ogen!) Liever te geloven in meetinstrumenten ongeschikte plaats van miljoenen overeenstemmende ervaringen.

Sen no sen hello
Satan is de engel die wil gelijk aan God te worden.

Ik heb niet het gevoel in de studie van de teksten, dat satan de pretentie om de gelijke van God heeft gehad. Het vertegenwoordigt de figuur van de twijfel in een situatie (Job 1 en 2), die verdwijnt wanneer de werkelijkheid toont door in de ervaring, in dit geval door het absolute vertrouwen in de waarheid, rechtvaardigheid zelfs door de beproevingen van het leven . Daarom is hij de vader van de leugen wordt genoemd " want er is in hem geen waarheid .
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par Janic » 02/03/17, 09:15

Ik zou ook hebben gehad om deze toe te voegen:
In tegenstelling hiermee zegt Christus Jezus: "Ik ben de weg, de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij'wat een vertekening gaf in het begrip van de tekst door de kerkvaders die het geloof van het individu uitstelden (hem vergoddelijkend) in plaats van wat hij als doel aangaf volgens het model dat hij aanbood door Zijn leven.
Maar we kunnen stoppen glijden off topic!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Vlees in Frankrijk en in de wereld: productie, conso ...




par sen-no-sen » 02/03/17, 11:03

Janic schreef:Ik heb niet het gevoel in de studie van de teksten, dat satan de pretentie om de gelijke van God heeft gehad. Het vertegenwoordigt de figuur van de twijfel in een situatie (Job 1 en 2), die verdwijnt wanneer de werkelijkheid toont door in de ervaring, in dit geval door het absolute vertrouwen in de waarheid, rechtvaardigheid zelfs door de beproevingen van het leven . Daarom is hij de vader van de leugen wordt genoemd " want er is in hem geen waarheid .


In de traditie, Satan (of Lucifer *) wordt beschouwd als een trotse te willen gelijk aan God te zijn, is het waarschijnlijk van de Griekse tekst inspiratie (Prometheus mythe) herstellen daarna.
In het Oude Testament vinden we een passage verwijst naar deze notie van de herfst:"Hoe zijt gij uit de hemel gevallen, Star, de zoon van de ochtend! Zijt gij gekapt om de grond, die gezonden hebt verzwakking van de volkeren! U zei in uw hart: Ik zal ten hemel opklimmen, ik zal mijn troon boven de sterren Gods verhogen; Ik zal op de berg van samenkomst in de uitsparingen van het noorden zitten; Ik zal boven de hoogten der wolken klimmen, ik zal zijn als de Allerhoogste. Maar je was geworpen in het graf, naar de diepten van de afgrond
Jesaja 12, 13, 14, 15.

* In sommige tradities Lucifer (** het licht aan toonder) wordt beschouwd als een soort bevrijder bekend werd om de mensheid te brengen, in het andere geval wordt beschouwd als een kwaad dat een andere naam voor Satan.
Dit is belangrijk voor zover blijkt duidelijk dat er hier een antropomorfe conceptualisering op liberale stromingen (bevrijder Lucifer) of conservatieve (Lucifer demonische).
Het is niet moeilijk om zijn standpunten vandaag te identificeren door de altijd aanwezige stromingen die het transhumanisme is de laatste updates.
** Wie was ook een van de namen van Christus in de oertijd van het christendom, die het verstand niet vergemakkelijkt!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten