Een antiroest van onweer met groenten en fruit

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 20/10/07, 17:11

Super bedankt lv13r voor de link.
Dit zal meer dan één interesseren ...
Ik ben blij, want er werd ook getoond hoe je een pc-schakelende voeding bedient, door pinnen 3 en 4 vast te binden .. Ik was lang op zoek naar de info.

Vraag aan elektriciens:
Omdat de snelheid van ontroesten afhangt van de soda-concentratie en het aantal elektronen dat passeert.
In plaats van door een laagspanningstransformator te gaan, en op voorwaarde dat we maximale veiligheid garanderen, kunnen we voordeliger de 230v wisselend, gelijkgericht, met een bufferweerstand gebruiken (welke voor 500v?) :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 20/10/07, 18:04

gegyx schreef:Vraag aan elektriciens:
Omdat de snelheid van ontroesten afhangt van de soda-concentratie en het aantal elektronen dat passeert.
In plaats van door een laagspanningstransformator te gaan, en op voorwaarde dat we maximale veiligheid garanderen, kunnen we voordeliger de 230v wisselend, gelijkgericht, met een bufferweerstand gebruiken (welke voor 500v?) :?

Het gaat roken! Beeld

Het enige dat telt is de intensiteit: voor het verzinken gebruiken we "stroomgeneratoren" die honderden ampère continu kunnen leveren onder een paar volt.
Om nog maar te zwijgen van de beveiligingsproblemen :onheil: , het volstaat om een ​​energiebalans te maken:
- 230Vx10Ax2h = 4,6 kWh
- 10Vx10Ax2h = 0,2kWh

Bij afwezigheid van een startlader moet het mogelijk zijn om een ​​lasapparaat te gebruiken:
- ofwel een "klassiek" alternatief station gekoppeld aan een gelijkrichter (sterk!),
- ofwel een gelijkstroom "inverter" station (ongeveer honderd €)
De mijne (klein model) levert 40 tot 80A bij 22V.
Aan de andere kant kan het goed geventileerd zijn, ik weet niet of het 2 uur op 40A kan draaien?

Het lijkt mij minder riskant om een ​​conventioneel lastransformatorstation te tweaken. Een enkele voedingsdiode (met koellichaam!) Kan geschikt zijn, het is niet nodig om een ​​graetz-brug te gebruiken, kwetsbaarder ...
0 x
tadammm
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 12/02/08, 22:33




par tadammm » 17/03/08, 17:42

Ik vraag me af ? :onheil:
Er zijn doekjes die voorkomen dat de verkleuring van de stof zich over het wasgoed in de machine verspreidt.
Ik vraag me af waar deze doekjes van gemaakt zijn?
Kan iemand mij een voldoende specifiek antwoord geven?
Merci pour vos réponses.
0 x
Jeaneh2009
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 10/02/09, 17:06

Re: Een daverende roestverwijderaar met fruit en groenten




par Jeaneh2009 » 10/02/09, 17:20

Rulian schreef:Ik heb een oude fiets teruggevonden die buiten achter het huis van mijn eigenaar aan het rotten was. Ik heb toegezegd la volledig demonteren voor van herstel gezondheid en zo mogelijk een schoonheid.


Ik was op zoek naar een recept tegen roest 8), en nu leer ik dat iemand zijn eigenaar volledig heeft ontmanteld :onheil: om zijn gezondheid te herstellen en indien mogelijk (OUAH! :schok:) een schoonheid...
Ik wist niet dat cosmetische chirurgie goed was voor roest ... fietsen. Is de fiets daarna goed ontspoord? : Mrgreen: Hoe dan ook, mijn vrouw en ik hebben onze kaken uit de weg geruimd! : Lol:
Dat gezegd hebbende, ook bedankt voor het citroenrecept! :P [/ S]
0 x
Het lijkt erop dat het ongeveer 15 minuten gelach (en) kost om de mens tegen stress in te gaan: het is misschien handig om ook op dit gebied te sparen, in afwachting van een volgende crisis, toch? ... Daarnaast kunnen we allebei redden en besteden zonder te tellen, en "rab" nemen zonder bang te zijn voor een overdosis! ... Dus: laten we gaan!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 10/02/09, 17:38

Dag

Op oude Piper buisvormige vliegtuigen uit de jaren 1946
we lassen kurken en we introduceren gekookte lijnolie
om het interieur te beschermen tegen roest.

Andre
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten