PM230 Econometer: opmerkingen over de werking

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 22/10/09, 19:35

Christophe, ik begrijp heel goed dat deze oneerlijke en illegale concurrentie je ergert.

Ik keur de acties van mijn verkoper niet goed, en ik raad niemand aan om ongeschikte apparatuur te bestellen waaraan dan moet worden gesleuteld om deze goed te laten werken, allemaal om een ​​paar euro te besparen.

Met een helder hoofd, als je mijn berichten in chronologische volgorde herleest, durf ik te hopen dat je met een minimum aan onderscheidingsvermogen zult beseffen dat ik op geen enkel moment voor iemand reclame heb willen maken, en ik heb niet aangekondigd dat ik het ergens anders had gekocht pas toen ik begreep dat dit de reden was dat het niet goed werkte.

Ik bedank iedereen die mij heeft geantwoord, waardoor ik ondanks alles eindelijk mijn PM230 kon bedienen.

Ik ben echt teleurgesteld dat ik ervan wordt verdacht illegale dingen te willen aanmoedigen of er reclame voor te maken, ik die aan het tellen was, en ik had het duidelijk gemaakt, om hier op een dag een kleine aankoop te doen, omdat ik deze site goed gedaan vind... Maar om ontvangen te worden zo, het koelt me ​​echt af... :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 22/10/09, 19:38

Mouéé trek een coltrui aan, dan heb je het minder koud! : Cheesy:

Voordat u hierheen kwam, had u er niet aan gedacht om contact op te nemen met de verkoper in kwestie om uitleg te vragen over zijn fout? Hier is het voorwerp van mijn twijfel over uw aanwezigheid hier... Is dat niet legitiem?

Het is al moeilijk genoeg zoals het is...
0 x
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 22/10/09, 19:55

Het is waar, het zou behoorlijk intelligent van mij zijn om reclame te maken door te beginnen met te zeggen: mijn product werkt niet of werkt niet goed omdat ik het ergens anders heb gekocht.... : Roll:

Om dit gekke verhaal te beëindigen:

AANDACHT ! LAAT U NIET ZOALS MIJ NEMEN, KOOP GEEN DUITSE PM230 OP AMAZON!!!!!!!!!

Is het goed zo? Zijn de twijfels opgelost? :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 22/10/09, 19:58

Ik had het erover om dit "privé" te doen tussen de verkoper en jou...

Voor de rest: het gaat circuleren! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 22/10/09, 20:02

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 22/10/09, 20:15

Roh als hij me bovendien op de gevoelens neemt!! Beeld

Hier cado:

Beeld
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten