PM230 Econometer: opmerkingen over de werking

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 21/10/09, 21:25

Bedankt voor het controleren, ik kan niet wachten om morgen te testen om te zien of de PM knoeit of dat mijn elektrische installatie een puinhoop is ... word ik in dat geval overladen door EDF? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 21/10/09, 23:43

emmman schreef:Bedankt voor het controleren, ik kan niet wachten om morgen te testen om te zien of de PM knoeit of dat mijn elektrische installatie een puinhoop is ... word ik in dat geval overladen door EDF? :schok:
Een landprobleem. :?
Ik bevestig, mijn PM230 aangesloten op onze laatste vriezer geeft 0.00W weer (thermostaat open) en het geeft ongeveer 95W weer wanneer de compressor start.
8)
Vandaag is de maandelijkse dag van de meteruitlezing, ofwel + 24 kW op de PM230, of € 3.34 voor de vriezer (A +) deze maand. 8)
0 x
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 21/10/09, 23:57

Aarde probleem?

Goed gedaan! Dat was het dan! In feite heb ik mijn PM230 besteld op -------, en, onaangename verrassing, de stekker is niet Frans ... Duits denk ik ... plotseling gebruikte ik een universele adapter om te kunnen sluit het aan, het werkte, maar zonder aarde ... Door een schroef in het gat van de universele adapter, die de metalen groef van de aarde van de PM230 raakt, toe te voegen, gaat de stroom voorbij en ben ik goed op 0,0 W bij het nemen van niets :)

Ik zal mijn metingen hervatten, bedankt voor het op de rails zetten!

Laten we gaan voor een 24-uurs meting van de koel-vriescombinatie ... 0,0 W compressor uit, 20 W wanneer we de deur openen en het lampje gaat branden. En 106 wanneer de compressor draait.

[edict of Christine] verwijdering van de naam van de handelaar, zelfs als het bewijs is geleverd dat het beter was om het van ons te kopen : Cheesy: [/ Bewerken]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 22/10/09, 09:37

Welnu, en hoeveel heb je dit ongeschikte apparaat gekocht?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 22/10/09, 09:47

Ik herinner me dat het zo is onwettig en gevaarlijk voor het gebruik van verkoopproducten die niet geschikt zijn voor het elektriciteitsnetwerk van het land van verkoop !!! :onheil:

In Duitsland is er een nieuwe PM230 Duitse versie voor 15-20 € (vanaf het begin en het verbaasde me echt maar het is zo) !!! Er is een groot prijsverschil tussen de FR / BE en de Duitse versie van Brennenstuhl zelf ... Ik weet niet waarom, misschien de volumes en het feit dat Brennenstuhl Duits is?

Naar mijn mening moet "uw verkoper" zich goed invetten ... als het niet de gelegenheid is kunt u direct om ruiling vragen ... als het de gelegenheid is dat u opgezwollen bent ... moest bij ons kopen ... : Cheesy:
0 x
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 22/10/09, 12:59

Euuuhhh ... Ondertussen werkt het met mijn kleine aanpassing en mijn universele verbindingsset, die ik al had, zodat ik niet hoefde te kopen ...

Ja, ik moet gezwollen zijn geweest, maar ik zal niet om een ​​uitwisseling vragen, nu ik het heb en het werkt. Vooral dat het mijn schuld is, op de foto zien we dat het geen Franse versie is ...

En ik vergelijk meestal prijzen op internet voordat ik het koop, ik had mijn PM230 voor 32 euro colissimo-expertverzending inbegrepen.
0 x
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 22/10/09, 13:05

Christophe schreef:In Duitsland zijn er nieuwe PM230 Duitse versies voor 15-20 €


Ik legde mijn hand op de factuur, 22 euro inclusief belasting ... Ik was gezwollen met 2 euro ........

Dat gezegd hebbende, ter ondersteuning van de site en de forum waarop ik goed advies heb gevonden, zal ik de volgende keer dat ik iets nodig heb een kleine aankoop in de winkel doen;)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 22/10/09, 13:50

emmman schreef:verzendkosten door expert colissimo inbegrepen.


Ter informatie, de Colissimo Expert is precies dezelfde service als de Colissimo Classic Tracking ... behalve dat het voor Franse bedrijven is ...

Er is dus een bedrijf dat zijn Franse klanten oplicht door Duitse PM230's door te geven ... en dat tegelijkertijd illegale en oneerlijke concurrentie vormt voor degenen die de FR-versie verkopen.

Hey kalmos !!!

Na controle is het een tweedehands PM230 en de nieuwe is voor dezelfde prijs als bij ons! Je bent niet erg eerlijk op dit punt emmman !! :onheil:
0 x
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 22/10/09, 14:09

Mijn PM230 is erg nieuw, verkocht in de gesloten doos, met de nieuwe stickers erop met inscripties in het Duits, en verkocht als nieuw object op de Amazon-markt ... er is occaz beschikbaar of nieuw, het hangt af van de dagen ...

Ik ben absoluut niet oneerlijk :schok:

En voor de colissimo-expert wordt er een colissimo gevolgd met levering tegen handtekening.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 22/10/09, 14:17

Moué het hangt af van de dag: of het wordt aangegeven voor Franse btw of niet ... is dat het? Het is duidelijk oneerlijk ... zoals op ebay ... pro die als individuen verkopen, dus zwart zonder btw of winst aan te geven ... in dit geval gemakkelijk "prijzen te verlagen" ... :onheil:

Ik weet niet wat je wilt, maar het lijkt een baan voor de competitie ... competitie die je niet echt heeft geholpen om je probleem op te lossen, denk ik ... dus een beetje gezwollen denk je niet?

Ik zie niet eens pkoi. Ik laat al deze berichten achter, om prijzen te vergelijken, daar zijn prijsvergelijkers voor! Begrijp dat onze forum het is geen plek om directe concurrenten te adverteren, vooral als ze niet eerlijk zijn ...
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 81-gasten