PM230 Econometer: opmerkingen over de werking

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 23/11/08, 15:03

:pijl: Hoe dan ook, deze apparaten zijn niet bedoeld voor energiefacturering, dus ze zijn niet onderhevig aan de beperkingen van door de staat gecontroleerde meetapparatuur ...
Ik merkte ongelijkheden in metingen op tussen de PM230 en concurrerende apparaten in de orde van grootte van 5%.

Ik heb alleen een kleine klacht tegen mijn PM230; Het wordt niet gereset naar 0 als ik op de knop R druk. Ik moet de batterijen verwijderen, even wachten, op de knop R drukken en vervolgens de batterijen vervangen ...
Ik vind dit vrij beperkend en heb nog niet de tijd genomen om een ​​inter op de PM230 toe te voegen om de stroomtoevoer van de batterijen te onderbreken om te voorkomen dat ze worden verwijderd ...

Ben ik een op zichzelf staand geval of is het een algemeen kenmerk van dit apparaat.
0 x
Guyana
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 30/11/08, 18:42




par Guyana » 30/11/08, 18:49

Bonsoir

Ik kocht een PM 230 op deze site en ik verloor de dokter, als een liefdadige ziel het mij kon geven.

merci d'avance
hervé
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 30/11/08, 19:59

Ik denk dat we nog wat papieren mededelingen hebben, neem contact met ons op via de winkel ( https://www.econologie.com/shop/contactez-nous.html ) door uw naam of ordernummer op te geven en we sturen u een gratis.
0 x
Guyana
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 30/11/08, 18:42




par Guyana » 05/12/08, 10:40

Dag

dank u ik stuur een e-mail met de referentie van mijn bestelling.

a+
hervé
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 05/12/08, 10:42

Ik ontving het en vond de tijd om een ​​document te scannen.

Hier staat het in .pdf: https://www.econologie.info/share/partag ... vcQqB2.pdf
Dernière édition par Christophe de 05 / 12 / 08, 11: 13, 1 keer bewerkt.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 05/12/08, 11:04

Citro schreef:zijn ze daarom niet onderhevig aan de beperkingen van door de staat gecontroleerde meetinstrumenten

alle meetinstrumenten, inclusief een plastic meetlat
zijn onderworpen aan controle ...
niet met dezelfde precisie ... !!
0 x
Guyana
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 30/11/08, 18:42




par Guyana » 05/12/08, 11:43

Hallo hallo

bedankt voor je snelheid.

Ik laat deze stap over voor een reeks metingen en op jacht naar watt.

a+
Herve
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/10/09, 16:38

JIPII!

Ik heb mijn PM230 in de winkel besteld Beeld

Ik zal het op mijn nieuwe thermonucleaire splitsing plaatsen (lucht / lucht PAC aangesloten op de 220V) om de COP te controleren en het verbruik voor de verwarmingsperiode te cumuleren

zodat ik de besparing op mijn stookolieverbruik kon vergelijken

Dit apparaat staat inderdaad op de patio in het midden van het huis en bedient bijna alle kamers; alleen de radiatoren van de verre kamers zijn in werking (badkamers, WC, keuken of ongeveer 1/3 van de stroom) op dit moment, we hadden drie nachten bij -2 ° C en altijd 20 ° C overal met de Splitsen op lage snelheid :D.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 19/10/09, 17:59

Nou Maloche!

Ik kan niet wachten om te zien wat het geeft in kWh EP / DJU.m² :)

Alles is niet in de verleiding om het in de zomer als airconditioning te gebruiken ... : Cheesy:

Ook hier is het al goed bevroren (rond -5 ° C zou ik zeggen) ... Ik schoot bijna een van onze kumquat neer :( maar het lijkt erop dat ... pov ... Het was een bliksemgelei niet gepland ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 19/10/09, 21:01

Capt_Maloche schreef:JIPII!

Ik heb mijn PM230 in de winkel besteld Beeld
Nou, ik dacht dat de PM230 niet op voorraad was in afwachting van het nieuwe EM230-model. Ik zie dat de 2 modellen dus naast elkaar bestaan.

In Bordeaux is de temperatuur nog niet te laag gezakt en overdag opgelopen tot 18 °. Gelukkig, met mijn erkers in enkele beglazing vol op het zuiden, zit ik overdag vol calorieën en sluit ik 's avonds snel de luiken. Op dit moment heb ik geen verwarming, de nieuwe radiatoren en de ketel zijn nog niet af.
: Cry: :|
Ik hoop de koelende smileys te vermijden.
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten