Nieuwe econo-producten te komen?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...

Welke volgende econologische producten wilt u in de winkel zien?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 12/10/06, 13:56

Uh 5L zwaar? : Cheesy:

Nan eerlijk gezegd denk ik niet dat het erg "verkoopbaar" is van een afstand op een econologische manier... maar ik wil toch een kijkje nemen in meer detail...
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 12/10/06, 14:01

Voor zover ik weet, is de liter een eenheid van volume, niet van gewicht. : Cheesy:

vanavond kopieer ik het etiket en ik weeg de pot, ik zorg ervoor dat ik het morgen aan je doorgeef 8)
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 12/10/06, 15:11

ja, dank je paotop. Want ook al is 5 liter veel, meer weten kan nooit kwaad. En dan hebben ze misschien nog andere producten of verpakkingen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 12/10/06, 15:24

paotop schreef:Voor zover ik weet, is de liter een eenheid van volume, niet van gewicht. : Cheesy:


Ja, maar ik ken dit soort zeep, het is nogal vloeibaar, nietwaar?

paotop schreef:vanavond kopieer ik het etiket en ik weeg de pot, ik zorg ervoor dat ik het morgen aan je doorgeef 8)


ok merci :)
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 14/10/06, 09:45

sorry voor de vertraging..........ik heb het erg druk : Cheesy:

de pot van 5 liter weegt 2.5 kg (niet het nettogewicht, het gaat om de pot en de inhoud)

het is geen vloeibaar product, het is houtpoeder (schuurmiddel) gemengd met verschillende producten, waaronder: aqua, talloliezuur, natriumlaurethsulfaat, triethanolamine, cocamide dea, natriumhydroxide, parfum, prunus dulcis, DMDM ​​hydantoïne.

nou, dat is de chemische samenstelling op het etiket, maar concreet is het houtpoeder dat heel sterk naar lavendelessence ruikt, we maken een hand nat die we dan plat in de pot leggen en er zit genoeg poeder op je hand om ze te wassen.... ..........zelfs als je handen rot zijn van het vet.

Ik heb het een vriend laten proberen die ook in het donker is en die niet meer tegen zepen met "microkralen" kon, zelfs die voor de gevoelige huid, en het is geweldig, ze zweert er vandaag bij.
Ik heb verschillende potjes van verschillende merken die op elkaar lijken, waaronder degene waarvan de samenstelling op het etiket staat.

Als je een druppel wilt, kan ik die naar je opsturen.

voorheen gebruikte ik plantaardige olie ................ het heeft een zeer sterke waskracht : Mrgreen:

maar ach, dat ding in een potje is praktischer en het ruikt fris...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/07/08, 11:38

Hallo,
Er is een zeer praktische en goedkope "tool" waarmee u het maximale uit uw tubes tandpasta, of mayonaise, of andere tubes kunt halen of halen.
Het lijkt erop dat deze tool alleen in Duitsland te vinden is.
Het beste van deze tools bestaat uit twee delen.
Het herstel is ongeveer 15% als mijn geheugen...
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten