Open source of gratis software om te downloaden

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 15/03/08, 09:59

Ah, ik vind het leuk hoe we erin slagen om oude onderwerpen hierover weer tot leven te brengen forum :)

Superform schreef:Ik zal Daemon-tools toevoegen http://deamontools.cc voor virtuele schijven (iso-images)


Het is pouuuuur quouaaaaaaa faaaaaaaaaire? : Lol: : Oops:

Het is aan mij om er een paar toe te voegen:

Voor FTP-verbindingen: Filezilla http://www.filezilla.fr/
Voor msn / aim / icq / yahoo / irc chat: Trillian http://www.ceruleanstudios.com/
Onbeperkt gratis thuisbioscoop: Emule ... http ... Oeps, ik had het mis forum : Oops: : Mrgreen:

ps: ik heb mijn afdrukprobleem nog steeds niet opgelost ...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 15/03/08, 12:53

Christophe schreef:
Superform schreef:Ik zal Daemon-tools toevoegen http://deamontools.cc voor virtuele schijven (iso-images)


Het is pouuuuur quouaaaaaaa faaaaaaaaaire? : Lol: : Oops:


Het is software die een virtueel cd / dvd-station maakt.
Je opent er een ".iso" -bestand (schijfkopie) mee en het creëert een extra cd / dvd-station op je computer alsof je de cd waarvan je de afbeelding hebt geopend in een echte schijf hebt geplaatst.
Dit vermijdt in feite de stap van het graveren van afbeeldingen.

Aan de andere kant is sommige software (vooral games) niet compatibel met dit type tool en weigert te starten zolang deamonTool (of alcohol 120 - een equivalent tool maar voor een beperkte tijd) op de computer aanwezig is.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 15/03/08, 14:25

Naast Targol is het schandalig als je voor een mooi bedrag een spel koopt, dat het weigert te functioneren vanwege de bescherming tegen de kopie.

Idem, toen je een vrij duur spel kocht en het zit vol met bugs.

Moraal, een goede overgang naar Linux (met veel gratis games terloops) en voor games zijn er consoles.



Bovendien kunnen we voor geïnteresseerden het tegenovergestelde doen: vertel ons wat u wilt doen met een gratis programma of het programma dat u wilt vervangen, en we zullen proberen te antwoorden !!!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 17/03/08, 09:40

Arthur_64 schreef:Naast Targol is het schandalig als je voor een mooi bedrag een spel koopt, dat het weigert te functioneren vanwege de bescherming tegen de kopie.


Helemaal mee eens, maar het wordt erger: sommige Disney-tekenfilms weigeren te starten op een pc als deze niet is uitgerust met een videokaart met s-video-uitgang en de kaart niet is geconfigureerd om uit te gaan op dit stopcontact.
Met andere woorden, iemand die geen dvd-speler heeft en zijn computer als speler wil gebruiken, koopt legaal een dvd en kan deze niet zien (wat daarentegen geen probleem is met dezelfde film in versie gehackt ... :? ).

Wanneer bescherming kopiëren aanmoedigt ...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 17/03/08, 09:42

Het was humor die ik dacht :D

Het wordt nog steeds voor 95% gebruikt om games te kraken ... : Roll:

Over originele games gesproken: Supreme Commander, onmogelijk om het onder 2000 te lanceren zonder een patch te vinden die niet eens officieel is.

Ik was een beetje "hallucineerde" ...

Arthur_64 schreef:Bovendien kunnen we voor geïnteresseerden het tegenovergestelde doen: vertel ons wat u wilt doen met een gratis programma of het programma dat u wilt vervangen, en we zullen proberen te antwoorden !!!


Leuk als voorstel, wat betreft mijn probleem op dit moment, dit is het: https://www.econologie.com/forums/imprimer-q ... t5010.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 17/03/08, 13:17

Ik had dit probleem gezien, maar ik geef toe dat ik aan het drogen ben !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 17/03/08, 13:27

Nou, ik heb het gevonden, maar het is een zooitje: breng de kleurencartridge over ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 17/03/08, 14:11

Of heb 2 printers:

Op kantoor heb ik een oude genetwerkte HP laserjet 1100, die ik 50 jaar geleden voor € 4 kocht, wat onverwoestbaar is en waarvan de toners niet duur zijn.
Ik print 100% van mijn prints (vrij zeldzaam, maar als ik bereken over het jaar moet ik 0.75 vel per dag hebben).
Mijn collega gebruikt het ook vaak voor al zijn indrukken.

En we hebben een 2e printer, een kleureninkjet voor alles wat in kleur geprint moet worden. Maar ruwweg meer dan 95% van onze prints wordt gemaakt op de zwart-wit laserjet.
0 x
Gwenved
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 16/10/07, 11:07
Plaats: noordelijke Finistère




par Gwenved » 19/03/08, 10:43

0 x
Langzaam maar zeker
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 31/12/08, 01:50

Het is beter om te voorkomen dat de nieuwe versie van open office.org3.0 voor Windows wordt geïnstalleerd, het opent alleen bestanden in de modus Alleen-lezen zonder ze te wijzigen.
(het vakje "alleen lezen" is niet aangevinkt).
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten