De econologische winkel: nieuws en nieuws

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79317
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

De econologische winkel: nieuws en nieuws




par Christophe » 23/06/06, 11:22

Na enkele maanden werken zijn we verheugd de opening aan te kondigen van een winkel die is aangesloten bij de site Econologie.com en zichtbaar is op dit adres: https://www.econologie.com/shop/

Daar vind je producten waarmee je kunt combineren economieën en ecologie (nou, het is geweldig :D )

Maak je overtuigingen waar!

Econologie.com heeft zojuist een “winkel”-sectie geopend om u eindelijk producten aan te bieden die overeenkomen met de “filosofie” van onze site. Dit is de logische voortzetting van onze aanpak: econologie.com heeft er drie jaar lang alles aan gedaan om informatie te verspreiden, debat op gang te brengen en goede ideeën uit te lokken over energiebesparing en de impact van onze levensstijl op het milieu. Het is nu tijd om deze alternatieve producten, die in onze maatschappij van overconsumptie te discreet blijven, voor iedereen toegankelijk te maken.

Uiteraard is ons aanbod op dit moment beperkt, maar we hopen het met uw hulp in de loop van de tijd uit te kunnen breiden. Aarzel niet om bij te dragen aan de verspreiding van deze alternatieve oplossingen door producten voor te stellen waarvan u overtuigd bent van de doeltreffendheid en die u graag verspreid zou willen zien.

Dit zijn de eerste producten die u in de “winkel” kunt vinden:
Praktisch:

U kunt de winkel hier bezoeken: https://www.econologie.com/shop/ en ga volledig geautomatiseerd verder met uw bestelling. Leveringen naar Frankrijk en België tegen nationale tarieven.

Tenslotte willen we graag de bètatesters (die zichzelf herkennen) en de vele mensen die ons al hebben geholpen met de ontwikkeling van deze winkel bedanken. Maar ondanks talloze tests en proefnemingen is het mogelijk dat de winkel nog steeds enkele kleine onvolkomenheden bevat. Eventuele verbeterpunten van u zijn dan ook welkom!


Bij voorbaat dank voor uw vertrouwen, uw eventuele toekomstige aankoop en uw interesse in econologie...
Dernière édition par Christophe de 03 / 02 / 15, 20: 57, 10 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79317
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 23/06/06, 17:08

Nou, er zijn niet veel mensen die zich bezighouden met dit onderwerp.... :schok:

Ik heb zojuist een link rechtsboven in de balk toegevoegd forum. Het blijft nog een paar dagen vetgedrukt zodat vaste klanten de winkel kunnen ontdekken...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 23/06/06, 17:32

welkom
Leuke post. M6 boutique econologue-versie... : Cheesy:
Heeft u geen interesse in het toevoegen van LED-dynamolampen?
Als de catalogus goed gevuld is, wordt het een ramp...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79317
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 23/06/06, 17:40

M6 boetiek....pffff :onheil: :onheil:
Als je militante T-shirts, zeepnoten en econometrie op M6 vindt, praten we er nog een keer over... Nee maar!!

Voor lampen; we hebben al een partnerschap met de lampen op ecozone ( https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=1662 ) dus uit loyaliteit we hebben er in eerste instantie (misschien ten onrechte) voor gekozen om een ​​dergelijk product niet aan te bieden...

Misschien komt het geleidelijk...we willen al een klein deel van de producten die momenteel worden aangeboden verkopen...dan zien we wel...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 23/06/06, 19:57

Nee, ik plaag je!!
Ik wist dat je boos zou worden : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79317
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 23/06/06, 20:32

PITMIX schreef:Nee, ik plaag je!!
Ik wist dat je boos zou worden : Cheesy: : Cheesy:


pffffff niet grappig!! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
BornToBeWild
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 11/06/06, 13:10
Plaats: Biskaje
x 8




par BornToBeWild » 25/06/06, 16:41

Ja Ja! Christoffel!

Ik bevestig het, mijn vriend Brad Pitmix is ​​erg grappig! : Lol: Haar grap was goed"M6 Milieuvriendelijke winkel", ook al weten we allemaal dat het zo is"Groene Winkel-TV"! : Lol: : Cheesy: :P :D : Mrgreen: : Lol:

Oké, ik zal stoppen met tieren! Vertel me eens over de zeepboom, de "sapindus mukorossi" (van zijn wetenschappelijke naam geloof ik). Zou je geen planten of zaden verkopen om te planten? Ik heb de ruimte, en het weer in het zuiden is net zo goed als in India of Nepal! : Cheesy:

Nee, ik ben niet van plan om mee te doen aan wedstrijden, maar ik ben dol op planten, vooral planten met exotische kenmerken! En als we zaken met plezier kunnen combineren... waarom niet?

Oh trouwens Pitmix ! Ik kreeg een telefoontje van je leraar Frans van de derde klas! Ze zei dat ik je dit moest sturen: "Kijk naar tonijnhortografe!!! Het is zowel een fee als een staartspel voor jullie layis!!!!" Maar als ik zie hoe ze alles opschrijft wat ze aan de telefoon tegen me zei, begrijp ik het beter! :P

(Dat is nog niet alles, maar nu moet ik op mijn spelling letten, want Brad PitMix staat op me te wachten als ik terugkom, en gisteren al de wiskunde, met de verhoudingen van aceton... : Oops: !)

Goede dag!
0 x
Noch onderdanig noch rebels ... Wild !!!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 25/06/06, 21:07

Maak je geen zorgen over de spelling of de wiskunde, ik ben niet degene die je gaat corrigeren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 25/06/06, 23:40

We hebben zeepnoten ontdekt tijdens de Horizon Vert-show afgelopen najaar, het is heel goed. We proberen het zelfs in de vaatwasser...

We beginnen aardig wat mensen te bekeren; familie, vrienden, collega's...
Om nieuwe volgers te converteren, bieden we ze kleine hoeveelheden (0.5 kg) die ze kunnen proberen. Het aanbod explodeert, maar ik zeg geen nee tegen het bestellen van de volgende keer op mijn forum favoriet... : Mrgreen:

Om de was lekker te laten ruiken kun je trouwens een paar druppels etherische olie toevoegen.

Heeft u suggesties voor de zouten van... iets dat we gebruiken met noten...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79317
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 26/06/06, 00:21

Citro schreef:Om de was lekker te laten ruiken kun je trouwens een paar druppels etherische olie toevoegen.

Heeft u suggesties voor de zouten van... iets dat we gebruiken met noten...


Denkt u aan sodakristallen of natriumpercabonaat? Het gebruik ervan is niet verplicht (we hebben ze nooit gebruikt met onze noten, die dezelfde zijn als die wij aanbieden), maar het maakt het gebruik van noten een beetje ingewikkeld, dus...nee, we bieden deze producten niet aan...(de de gemiddelde huisvrouw heeft al genoeg werk :D )

Maar net als sommige etherische oliën denken we er nog over na voor de toekomst... We zullen zien...

ps: in de vaatwasser is het helemaal niet geweldig, maar we hebben het geprobeerd...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten