De econologische winkel: nieuws en nieuws

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 26/06/06, 12:14

Nou ja, we hebben het geprobeerd! (jullie zullen allemaal begrepen hebben dat het niet Christophe is die thuis de was doet, maar Bobonne - ik - : Mrgreen: )

Natriumpercarbonaat: een zeer effectieve ecologische witmaker die de witheid van grijzend wasgoed herstelt. Mijn witte was is veel mooier sinds ik zeepnoten + percarbonaat gebruikte vergeleken met traditionele wasmiddelen.

Frisdrankkristallen: ontvetter op zichzelf en booster van de werking van noten. Voeg toe aan het wasvak om hardnekkige vlekken aan te pakken. Ideaal voor het opruimen van de vuile kleding van motormanipulatoren :D .

Voor meer informatie, zie onze pdf: https://www.econologie.com/shop/file/Not ... lavage.pdf
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 26/06/06, 12:16

Oups : Oops: : Oops: : Oops:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 26/06/06, 12:41

Econology schreef:ps: in de vaatwasser is het helemaal niet geweldig, maar we hebben het geprobeerd...


welkom
Voor de vaatwasser moet je ze niet zo plaatsen.

: Idee: Je moet je oude, bijna versleten noten meenemen : Cheesy: en week ze een week in water en gebruik het verkregen vocht (met de rabe kun je de bloemen behandelen tegen bladluizen)
@+

PS: Christophe, kun je mij Christine lenen voor de was; ik heb veel was te laat :onheil:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 26/06/06, 13:00

zac schreef: : Idee: Je moet je oude, bijna versleten noten meenemen : Cheesy: en week ze een week in water en gebruik het verkregen vocht (met de rabe kun je de bloemen behandelen tegen bladluizen)


Nou, dat hebben we gedaan en het resultaat was zeer gemiddeld... Misschien hebben we niet genoeg noten gebruikt voor het afkooksel?

zac schreef:PS: Christophe, kun je mij Christine lenen voor de was; ik heb veel was te laat :onheil:


Tegen een paar weken vakantie op Réunion...nou nee...je zou het hem moeten vragen :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 10/10/06, 12:17

Oktober 10 2006: het instellen van een voicemail voor het plaatsen van telefonische bestellingen of andere specifieke vragen, voor meer informatie klik hier: https://www.econologie.com/shop/contactez-nous.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 25/11/06, 12:40

25 november 2006 : een “zoekmachine” opzetten op prijsklasse (rechtsboven), snel de producten vinden die bij uw budget passen!

20 november 2006 : creatie van een rubriek “cadeau-ideeën voor de feestdagen” voor alle budgetten:
- Twee “pakketten” met assortimenten ambachtelijke zepen van 4 (€ 10) of 14 (€ 30) smaken,
- Een ambachtelijk zeepbakje (exclusief in de winkel) voor €15,

7 november 2006 : online bankbetaling beveiligd door de CIC. Meer informatie gebruiksaanwijzing.

6 november 2006 : we accepteren nu betalingen via administratief mandaat. Meer informatie gebruiksaanwijzing.

25 oktober 2006 : nieuw product beschikbaar, een ecologische WC GEL.

19 oktober 2006 : nieuw product beschikbaar, een ecologisch vaatwaspoeder

18 oktober 2006 : nieuwe producten beschikbaar 2 Edison LED-lampen

Verkrijgbaar in witte of amberkleurige versie.
16 oktober 2006 : nachtlampen met ultralaag verbruik zijn terug.

Oktober 13 2006: LED-lampen à € 12,50 inclusief BTW zijn er weer.

https://www.econologie.com/shop/actualites.html
0 x
saveplanet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 128
Inschrijving: 10/11/06, 19:05
Plaats: Parijs




par saveplanet » 25/11/06, 12:44

Bedankt voor deze telling en ik vind de zoekmachine per prijsklasse geweldig.
Zoveel innovatie op het gebied van de econologie!
0 x
Samen kunnen we het veranderen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten