Groene en eetbare zeewier op de skyline van Bangkok

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Groene en eetbare zeewier op de skyline van Bangkok




par jean.caissepas » 28/08/13, 14:13

Een gemakkelijke en snelle proteïne om te produceren in tropische landen, met een goede voedingswaarde.

Bangkok - Op een dak van Bangkok koken tientallen vaten gevuld met groene vloeistof onder de zon. Binnenin, spirulina. Deze alg is de nieuwste innovatie van stadslandbouw, maar ook volgens zijn aanhangers een alternatieve bron van eiwitten.


om hier te lezen: [url] Groene en eetbare algen op de daken van Bangkok [/ url]
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
fabio.gel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 282
Inschrijving: 06/03/08, 13:33
Plaats: 14 - Calvados
x 6

Re: Groene en eetbare algen op de daken van Bangko




par fabio.gel » 28/08/13, 18:57

jean.caissepas schreef:Een gemakkelijke en snelle proteïne om te produceren in tropische landen, met een goede voedingswaarde.

Bangkok - Op een dak van Bangkok koken tientallen vaten gevuld met groene vloeistof onder de zon. Binnenin, spirulina. Deze alg is de nieuwste innovatie van stadslandbouw, maar ook volgens zijn aanhangers een alternatieve bron van eiwitten.


om hier te lezen: [url] Groene en eetbare algen op de daken van Bangkok [/ url]


Hallo John

Ik sta mezelf toe een videolink te plaatsen

http://www.dailymotion.com/video/x13q8le_des-algues-comestibles-cultivees-sur-les-toits-de-bangkok_news
0 x
Ik doe mijn best om trash wereld niet overlaten aan mijn kinderen ....
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7

Re: Groene en eetbare algen op de daken van Bangko




par highfly-addict » 28/08/13, 19:54

jean.caissepas schreef:Een gemakkelijke en snelle proteïne om te produceren in tropische landen, met een goede voedingswaarde.


Niet alleen in de tropen: https://www.econologie.com/forums/aqua-culture-de-spiruline-a-la-maison-c-est-pas-complique-t10257.html

Er zijn steeds meer spirulina-boerderijen in Frankrijk.
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten