[Speciale aanbieding] Een T-shirt aangeboden aan stamgasten

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 04/07/06, 16:19

Nou, ik ben nog ver verwijderd van het gratis T-shirt : Cry: maar ik zal toch mijn mening geven.
In plaats van een groot logo midden op de voorkant, zou ik een T-shirt vinden met
    - een kleine "econologie.com" ter hoogte van het hart, ervoor
    - het grote "handle with care" logo op de achterkant.


Als je er zo een maakt (voor dezelfde prijs), beloof ik je er 2 te kopen: een voor mij, een voor Madame (ik kan er geen nemen voor mijn kinderen, je past niet 2 en 8 als maat).
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
BornToBeWild
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 11/06/06, 13:10
Plaats: Biskaje
x 8

T-shirt, je bent "korte broek" !!!




par BornToBeWild » 04/07/06, 18:57

: Mrgreen: Maten S, M et L ! En de XL et XXL dus ?

:schok: Oeps! Bedrogen! Goed oké! Ik doe mijn dieet, (door mijn 300 posts, dat laat tijd over! :P ) Maar ik begrijp de boodschap die door deze maten wordt veroorzaakt: zijn XL ou XXL (of XXXL :? !), het is niet economisch!!! We verbruiken meer brandstof als we overbelast zijn! Dat is het toch? :frons: : Lol: : Cheesy: : Mrgreen: :P En dan gebruiken we te veel katoen voor onze T-shirts. Boehoe! En ik die dacht dat ik maar een beetje ingepakt was! Nu is het een vast idee : Ik ben dik! : Cry:

Nou, ik begin vandaag, op dieet, om toegang te krijgen tot de L, we moeten toch niet overdrijven! : Lol:



Trouwens over het logo "Breekbaar!", waarom wordt de aarde gezien vanaf de Afro-Aziatische kant?

1) is dit de oorsprong van de productie van het T-shirt?

2) is dit bericht in de eerste plaats aan hen gericht (zelfs geen Australiërs!) ?

3) je doet... BornToBeWild met je vragen aan de c...! je had niet gewild dat het hele T-shirt dubbelzijdig bedrukt was, maat XXL, zodat het met jouw fysionomie toch de vorm aanneemt van een aardbol!!! :onheil:

:schok: :schok: :schok: OKE OKE OKE!!!
0 x
Noch onderdanig noch rebels ... Wild !!!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 04/07/06, 23:58

Ik plaats GEBOREN NAAR
Tja, wanneer slaag je voor het motorrijbewijs en experimenteer je met een echte motor? Omdat Pantone op Lego of Playmobil echt niet meer van jouw leeftijd is!!!



KIKI kijk naar de tweede pagina van mijn site en je zult zien dat ik niet alleen Pantone doe op MAJORETTES : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
BornToBeWild
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 11/06/06, 13:10
Plaats: Biskaje
x 8




par BornToBeWild » 05/07/06, 09:24

Hallo mijn liefste Pitmix !!

Nou, het is wanneer je de (vervuilde) Parijse regio verlaat en je komt vestigen in ons prachtige Zuidwesten (waar de motorfietsen van normaal formaat zijn : Lol: !)? : Wink:

Goed OK Ik keek naar pagina 2: die van je "Matchbox" (nou ja, je zei me dat het geen "Majorette" was!) die verbruikt 10L / 100km !! :schok: Hé, wil je mijn mening? Neen ? Maar u krijgt het hoe dan ook: verander de motor als u wilt starten door het brandstofverbruik te verlagen! Een Super5 Diesel bijvoorbeeld! :P Heb je de verbruiksberekeningen gedaan met de Pantone? Ga me niet vertellen dat de 10L/100km mee is!!!! :schok: En je waterverbruik (eindelijk dat van je auto, niet dat van jou in je met Pantone gedoopte Pastis!)?

Als het niet over je "mini-chop" gaat: je zegt dat je de koolhydraten hebt afgevuurd als ik het goed heb begrepen? Uh het gaspedaal, werd het de rode kraan? En voor de kicker, heb je ruimte om te kicken met de transplantatie van het mini "Pompe-idou-centrum"? En hoek winnen in bochten naar rechts? : Lol: Nee, ik plaag je liefdevol, maar serieuzer, ik wil graag je voorbeeld volgen op een 650 of 750 of zelfs 1000 cm3. Maar om echt te rijden, op de weg! In ieder geval bedankt voor het delen van uw ervaring, beste vriend econolo!

Trouwens, waar brengt een "Parigo" zoals jij zijn vakantie door? Want als je naar het zuidwesten gaat, ben je bij mij welkom!

: Mrgreen: Goede dag!

Welk T-shirt heb je genomen? :D
0 x
Noch onderdanig noch rebels ... Wild !!!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 05/07/06, 21:40

Hallo, ik heb het t-shirt met het kleine rode logo meegenomen.
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten