Gisteren veranderde ik de batterij in mijn moederbord

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Gisteren veranderde ik de batterij in mijn moederbord




par Forhorse » 12/09/16, 19:28

Bonjour à tous,

Dit is de eerste keer in mijn leven dat het gebeurt, houd een PC lang genoeg om nodig om de batterij van het moederbord te veranderen!

Ik kocht deze PC 2007 (april precies, vond ik de factuur) het daarom 9 jaar is hij dienst doet, en sinds die tijd was ik elke dag bijna. En dat aan het einde van de eerste 90 2000 3 I veranderd PC jaar.

Hoe dan ook, al dat zeggen dat geplande veroudering, informatica, is niet in de hardware.
Na het "schandaal" van verrotte condensatoren op moederborden in het midden van de jaren 2000 (soms gingen sommige moederborden niet langer dan 6 maanden mee voordat ze faalden), gingen fabrikanten goed in.

Goede kleine flat in ieder geval, in 9 jaar 1 ik moest beide grafische kaart veranderen omdat degene die ik oorspronkelijk had gezet was echt low-end (en ik ben niet praten in termen van prestaties, maar van kwaliteit). En de vervanging videokaart fan snel overleed, dus ik vervangen door een grotere betere kwaliteit en stiller.
Ik heb ook een harde schijf te laten gaan, maar waarschijnlijk vanwege de hitte, was hij in een verwijderbaar rek slecht geventileerd.

Aanvankelijk onder Windows XP, passeerde ik onder Windows 7 aan het einde van de officiële ondersteuning voor XP en bood hem de manier waarop een kleine SSD die hem hersteld goede facelift.
Kortom, afgezien van deze weinig incidenten, geen grote uitgaven boven, en ik denk dat hij zal me nog steeds serveren een goed moment, want het is op grote schaal krachtig genoeg voor wat ik vraag.
In het ergste geval heb ik een elektronische simulatie software dat veel zet op zijn knieën met complexe patronen, maar ik zeer zelden gebruikt, dus het kopen van een nieuwe, meer krachtige pc is niet gerechtvaardigd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Vandaag heb ik veranderde de batterij in mijn moederbord




par Flytox » 12/09/16, 23:12

Forhorse schreef:Bonjour à tous,

Dit is de eerste keer in mijn leven dat het gebeurt, houd een PC lang genoeg om nodig om de batterij van het moederbord te veranderen!

Ik kocht deze PC 2007 (april precies, vond ik de factuur) het daarom 9 jaar is hij dienst doet, en sinds die tijd was ik elke dag bijna. En dat aan het einde van de eerste 90 2000 3 I veranderd PC jaar.

Hoe dan ook, al dat zeggen dat geplande veroudering, informatica, is niet in de hardware.
Na het "schandaal" van verrotte condensatoren op moederborden in het midden van de jaren 2000 (soms gingen sommige moederborden niet langer dan 6 maanden mee voordat ze faalden), gingen fabrikanten goed in.

Goede kleine flat in ieder geval, in 9 jaar 1 ik moest beide grafische kaart veranderen omdat degene die ik oorspronkelijk had gezet was echt low-end (en ik ben niet praten in termen van prestaties, maar van kwaliteit). En de vervanging videokaart fan snel overleed, dus ik vervangen door een grotere betere kwaliteit en stiller.
Ik heb ook een harde schijf te laten gaan, maar waarschijnlijk vanwege de hitte, was hij in een verwijderbaar rek slecht geventileerd.

Aanvankelijk onder Windows XP, passeerde ik onder Windows 7 aan het einde van de officiële ondersteuning voor XP en bood hem de manier waarop een kleine SSD die hem hersteld goede facelift.
Kortom, afgezien van deze weinig incidenten, geen grote uitgaven boven, en ik denk dat hij zal me nog steeds serveren een goed moment, want het is op grote schaal krachtig genoeg voor wat ik vraag.
In het ergste geval heb ik een elektronische simulatie software dat veel zet op zijn knieën met complexe patronen, maar ik zeer zelden gebruikt, dus het kopen van een nieuwe, meer krachtige pc is niet gerechtvaardigd.


Ja, niets betaalt u te verwachten, vroeg of laat, zal uw internet service provider te beheren om u een uitkering die niet compatibel zal zijn met XP en Seven, alleen maar om u te dwingen om uw hardware of software en wanneer veranderen zelfde. Gewoon een paar jaar maakten ze me meteen thuis gratis, bij de registratie, of het vertellen van hen werkte perfect onder 98 Box (zegt de hete lijn). Sterker nog, het was een grote leugen dat werkte niet dat onder XP. Het "oude" spul kon XP niet draaien, dus moesten we de fiets vervangen ... chui bleef niet lang bij Free ....
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Vandaag heb ik veranderde de batterij in mijn moederbord




par Forhorse » 13/09/16, 20:10

Internet en andere modemboxen zijn lange tijd volledig onafhankelijk geweest van het besturingssysteem dat wordt gebruikt door de computers die er verbinding mee maken.
Dergelijke problemen gebeurde op het moment dat modems zijn verbonden via USB.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 223-gasten