gratis wasserette wassen bal

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/06/08, 10:51

Citro schreef:Ten slotte hebben "mijn" ballen de neiging om te verslijten. : Lol:


Mijn arme oude man! :D

Ik weet niet wat ik van deze producten moet vinden, ben je er blij mee?
(je zou eigenlijk mijn vrouw moeten zien...)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 19/06/08, 10:54

Ik doe !
Een vriend gaf me de truc!
geen was meer, we kunnen de uitgang gebruiken om de tuin water te geven ;-)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/06/08, 10:54

jonule schreef:30€ HT met 2 mengballen (om strijken te voorkomen)


De video is echt zielig...de bal genereert INFRAROOD maar natuurlijk...Het is echt mensen voor CONS-ummers
0 x
TATAMI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 30/05/08, 19:18
Plaats: hol




par TATAMI » 19/06/08, 14:49

Welnu, is er uiteindelijk een ecologisch wasmiddel dat werkt bij koud wassen????
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 20/06/08, 10:26

hoe deden de vrouwen het in de was als het vroor?

ecologisch wasmiddel = elleboog vet!

verbrand anders de kleding in de kachel om warmte terug te winnen : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 07/12/08, 17:31

In het kielzog van nlc dat uit de postnoten komt, maak ik deze wakker, na mijn bezoek aan NATURISSIMA gisteren.

Ik zag daar minstens 3 of 4 verkopers van "wasballen" die, als ze volgens hetzelfde principe zouden moeten werken (keramische ballens in de holle bal doorboord met gaten) zouden ook heel anders zijn, aangezien de verkopers elk een zeer goed onderbouwd argument hebben dat uitlegt hoe ze de "echte" wasballen (van hen) kunnen onderscheiden van de neppe (die van anderen, natuurlijk)....

Bovendien schrikken bepaalde delen van bepaalde velden (zoals het af en toe plaatsen van de bal "om op te laden" in het daglicht) me af!

Heeft iemand dit soort "gadgets" getest? (voor mij is het gewoon weer een kwakzalverij, maar ik vraag alleen om te luisteren naar verhalen van overtuigde gebruikers...)
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/12/08, 18:17

Houthakker schreef:Bovendien schrikken bepaalde delen van bepaalde velden (zoals het af en toe plaatsen van de bal "om op te laden" in het daglicht) me af!


Het is dit soort 'ecologische parasiet'-verhandeling dat een enorme schade aan de ecologie (in brede zin) en ze hebben de neiging me erg te irriteren, aangezien het (voor de anderen) iedereen passeert die een groen geweten heeft (dat wil zeggen wij allemaal op dit punt forum) voor rednecks... :onheil:

Het ergste is dat hun auteurs vaak overtuigd zijn van wat ze zeggen... Beeld

We moeten er nog steeds aan denken om dit allemaal op een dag te karcheriseren... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 07/12/08, 18:28

Ik, de ballen van de was, ik geloof er niet echt in. vooral voor de magneten.
Nu zijn er verschillende soorten ballen:
- de "magnetische": het is wind.
- degenen die op het linnen "typen", mechanisch. Waarom niet, maar het moet beperkt zijn en de trommel mag er niet van houden tijdens het centrifugeren.
- tot slot de bolletjes die vrije radicalen produceren (oxidant) die als witmaker werken.Het lijkt mij dat ze daarvoor een enzym of bacterie bevatten. Ze mogen dus niet op hoge temperatuur worden gebracht. En het patent op deze technologie verklaart hun prijs...
- degenen die infrarood doen, nog nooit van gehoord, maar warm water zou net zo goed moeten werken als infrarood.

Is daar een niemand hier die ooit de was heeft gedaan zonder de was? Het is mij een keer overkomen, mijn was was niet zo walgelijk, dus met ballen die het een beetje kneden, zou dat het "beste" kunnen verklaren. Dit is zeker de enige rol van de "magnetische" ballen.
0 x
Geit
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 07/12/08, 18:36
Plaats: Praag, RT




par Geit » 07/12/08, 18:39

Hallo,

Ik heb afgelopen zomer een wasbal gekregen. Voordat ik mijn beslissing nam, had ik er verschillende geraadpleegd forums vrouwen die erover spraken, de gebruikers leken over het algemeen tevreden en sommigen van hen deden zelfs tests en plaatsten foto's van de resultaten, mijn geloof, veelbelovend.

Advertenties zien er intussen niet serieus uit en leggen pseudo-wetenschappelijke theorieën bloot die door kenners worden afgekeurd. Ik heb nog steeds een "eco-bal" gekocht om tot een besluit te komen.

Op het eerste gezicht werkte het vrij goed, maar ik vond een dag op forums de berichten van een persoon die waarschuwde voor het potentiële gevaar voor de gezondheid van deze beroemde wasballen omdat ze zilveren nanodeeltjes zouden bevatten. Verschillende mensen hebben deze gevaren geminimaliseerd of weerlegd, maar toch gaf ik er de voorkeur aan mijn bal opzij te leggen in afwachting van een beter zicht...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 07/12/08, 19:37

abyssin3 schreef:Ik, de ballen van de was, ik geloof er niet echt in. vooral voor de magneten.
Nu zijn er verschillende soorten ballen: [...]
Je kunt een ander type toevoegen: degene die ik gisteren zag, met een mengsel van keramische ballen (3) erin...

Voor het centrifugeren hoeft u zich geen zorgen te maken: de zware elementen zijn gecentrifugeerd en daarom onbeweeglijk ten opzichte van de wand van de trommel.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten