Fast Food bij Quick Bio

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
groen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 83
Inschrijving: 10/10/10, 18:44




par groen » 12/02/11, 10:41

Tien jaar geleden vertelde een vriend me dat zijn zoon iets in zijn tanden had geplakt nadat hij bij de clown was opgegeten.
Hij gaat naar zijn tandarts die een stuk bot weghaalt.
De tandarts, anti vraag fast food als het kan het bot te houden om het te hebben geanalyseerd.
De resultaten vallen: het was een been coon!
De zoon van mijn vriend de clown met het bot fragment en analyse zien en zonder te proberen te betwisten, de clown hem een ​​cheque van bewijs tegen 5000 en ...
Persoonlijk ben ik 1 keer ging in een fast food, was het Montreal geleden Meer 20 jaar en het was om de jongens die niet begrijpen dat ik er nooit en één van geweest te behagen ze zelfs vroeg me: Maar wat eet je dan ??????
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 12/02/11, 17:24

verdes schreef:De resultaten vallen: het was een been coon!


In bepaalde restaurant hebben nutria op de kaart. (Er zijn hoekjes waar we zijn binnengevallen) Maar in dit geval, ze niet proberen te laten doorgaan als rundvlees. : Mrgreen:

Zie ook:

http://www.achat-maraispoitevin.com/pro ... PAILLE.htm
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 12/02/11, 18:56

Mac do (b) levert "inspanningen" op het gebied van milieu, dus sommige restaurants gebruiken 100% hernieuwbare energie, bovendien hun logo om van kleur te veranderen ... blijft dat zelfs in een logica van inspanning in Wat het milieu betreft, blijft het concept van "fast-food" ecologische onzin: veel verpakkingen, oververpakkingen, verspilling van voedsel ... en het ergste: het concept van "rijden", of hoe je cholesterol kunt nemen zonder uit te gaan van zijn carrosserie, draaiende motor, dat spreekt voor zich.
Lang leve de "American way of life"!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 12/02/11, 19:01

Ja, het is Greenwashing puur en simpel toegepast ... behalve het "salade" menu, het is een echte verbetering van het voedingspatroon ...

Document om te beoordelen over deze "overdracht natuurlijk" van macdo: https://www.econologie.com/forums/macdo-une- ... 10305.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 12/02/11, 20:30

Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
manitou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 113
Inschrijving: 19/12/07, 22:37
Plaats: bretagne




par manitou22 » 12/02/11, 22:02

Hallo,
Een vriend van het werk maakte me aan het lachen: voor hem, de fast food is zelfs beter dan het klaar om te eten, het is klaar om chi ... st. : Cheesy:
Met dat, laten we eten helemaal niet,
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
swift2540
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 383
Inschrijving: 04/08/08, 00:48
Plaats: Leenheer
x 1




par swift2540 » 13/02/11, 22:34

Christophe schreef:ps: niets te zien op de VLEES mac do in dit artikel, jammer, ik had op een dag gelezen dat het erin zat maden gemengd om het zachter te maken ...

Dat ik denk niet te veel risico's met de controles. En valse reclame (100% rundvlees)
Integendeel:
-Volgens een tv-show een paar jaar geleden bevat de hamburger maximaal 20% vet. Het "spel" bestaat er daarom in dat de fabrikant zoveel mogelijk van de 20% toegestane benadert (omdat het vet niets kost) zonder het te overschrijden (anders riskeert het te worden gedowngraded)
- Men kan gemakkelijk afleiden dat de ossen werden gevoerd met meel dat evenveel behandelingen bevatte, plus antibiotica en andere "producten" die een snelle groei bevorderden.

Eet Smakelijk : Cheesy:
0 x
Soms is het beter om te stoppen, reflecteren, en de juiste vragen stellen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 14/02/11, 08:41

swift2540 schreef:Dat ik denk niet te veel risico's met de controles. En valse reclame (100% rundvlees)


Ben blijkbaar nutria, anecdode zie hierboven, overrode controles ... :schok:

Bovendien, als de maden als een additief en niet als vlees worden beschouwd, weet ik niet zeker of we het niet over 100% vlees van rundvlees kunnen hebben ...

Hebben om te zien wat mensen zeggen normen ...

Wat ik ben over is dat de% van maden laag was 1% max ...

Ik had dit gelezen in een S & Vie of S & Avenir het lijkt mij = geen website van twijfelachtige betrouwbaarheid ...


swift2540 schreef:- Men kan gemakkelijk afleiden dat de ossen werden gevoerd met meel dat evenveel behandelingen bevatte, plus antibiotica en andere "producten" die een snelle groei bevorderden.


CQDF: Nog deze residuen in vlees, geen vlees, dus verlaat de 100% rundvlees : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
swift2540
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 383
Inschrijving: 04/08/08, 00:48
Plaats: Leenheer
x 1




par swift2540 » 17/02/11, 22:55

1) Ik zoek niet te verdedigen
2) voor nutria zoals wormen, er zijn intriganten overal, zelfs tussen aanbieders MacDo
3) een additief om een ​​code E ..., anders is het een ingrediënt (maar soms niet in de gaten, zie https://www.econologie.com/forums/post194287.html#194287)
==> Ze "spelen" met de wetgeving, nu weten degenen die dit bericht lezen het, zodat iedereen het kan zien ...

Overigens is hier de bereiding van kipnuggets:
http://www.rtltvi.be/video/Les-nuggets-1-2-/21067.aspx
2 video's, elk ~ 10min
Volgens het rapport, dit is niet de nuggets Macedonië (snelle) Slechtste :schok:
0 x
Soms is het beter om te stoppen, reflecteren, en de juiste vragen stellen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/02/11, 00:32

In mijn deel, waar gebeurd verhaal: de melkkoe vlees wordt / werd aanvaard als "Beef"... en het hoofd van McDonalds Zwitserland zorgen te maken over de telefoon toen hij het bevel overgegaan:
- 'Smaakt het tenminste naar rundvlees?'
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten