LED-promotiecode zonder batterij

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/02/06, 13:13

Houthakker schreef:Voor de cranks denk ik dat dit een onnodige bron van mogelijk falen is. En als je daarnaast nog 2 minuten moet draaien om goed opgeladen te zijn, zie ik het nut er niet zo van in.


Nou, dat is zeker, het is geen ideale oplossing, het is altijd goedkoper en zuiniger dan zonnepanelen...ze zijn toch ook kwetsbaar? Het ideaal zou de 2 zijn geweest ... maar goed voor $ 100 moet niet te veel gevraagd zijn!
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 06/02/06, 14:48

Econology schreef:
Houthakker schreef:Voor de cranks denk ik dat dit een onnodige bron van mogelijk falen is. En als je daarnaast nog 2 minuten moet draaien om goed opgeladen te zijn, zie ik het nut er niet zo van in.

Nou, dat is zeker, het is geen ideale oplossing, het is altijd goedkoper en zuiniger dan zonnepanelen...ze zijn toch ook kwetsbaar? Het ideaal zou de 2 zijn geweest ... maar goed voor $ 100 moet niet te veel gevraagd zijn!
Ik was net de "crank" lampen aan het vergelijken met die van Zone Écolo... : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 06/02/06, 20:46

Je moet zwengellampen aanbieden aan degenen die als een gek spelen met slabakken en degenen in de groene zone aan alleenstaande mannen (het is oké, ik ga uit...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 06/02/06, 21:52

Wringers en Sponsers.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten