BEST LOCK, ersazt LEGO. Ik testte!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/09/15, 10:33

Er is geen wonder.

Het kopiëren van Lego (wat 'goed speelgoed' betekent in het Deens) kan niet worden geïmproviseerd.

Om een ​​goed Legosteentje te maken (dus eentje dat vasthoudt) heb je nodig:

een mal gesneden tot een kwart microhaar
zorgvuldig gedoseerde injectieadditieven.
een relatief langzame injectiesnelheid
strikte kwaliteitscontrole

dus als het door Denen is gemaakt, is het duur. Maar nogmaals: kwaliteit loont! Voor "echte" Tupperware is het een beetje hetzelfde: gemakkelijke levensduur van 30 jaar!

Hieraan komen de kosten van ontwikkeling – creativiteit en marketing die kopieerapparaten niet hebben
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 18/09/15, 10:41

elephant schreef:Het kopiëren van Lego (wat 'goed speelgoed' betekent in het Deens) kan niet worden geïmproviseerd.


Het is waar? Ik wist het niet! :)

En “Best Lock” betekent “Best fit” (zo vertaal ik het tenminste het beste)!
Een beetje een leugen destijds!

Of misschien is het een woordspeling Best (B)lock, in welk geval de leugen nog groter is : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 18/09/15, 11:05

Christophe schreef:
elephant schreef:Het kopiëren van Lego (wat 'goed speelgoed' betekent in het Deens) kan niet worden geïmproviseerd.


Het is waar? Ik wist het niet! :)
In werkelijkheid is ‘goed spelen’ ‘leg godt’ in het Deens, wat de maker van het merk Lego feitelijk inspireerde.

Ook blijkt dat ‘lego’ in het Latijn ook ‘ik assembleer’ betekent, maar het lijkt erop dat de uitvinder dit niet wist.
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten