Snelheid genomen door een magnetische rotor in de ruimte

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
opgnb14
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 28/12/09, 20:18

Snelheid genomen door een magnetische rotor in de ruimte




par opgnb14 » 30/12/09, 14:26

hallo iedereen, nieuw :D

Ik ben op zoek naar de snelheidsverhouding die een magnetische rotor van een motor (bijvoorbeeld minato) in de ruimte kan nemen?

en ook om te weten door welk dicht gas we je kunnen vervangen om erin te slagen het vacuüm van de ruimte te naderen?

hier is mijn eerste vraag
wachtend op uw antwoorden

met vriendelijke groet
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: snelheid genomen door een magnetische rotor in de ruimte




par Cuicui » 30/12/09, 14:48

opgnb14 schrijft: motor (minato bijvoorbeeld)

Is er enig bewijs dat deze motor daadwerkelijk draait?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/12/09, 19:17

opgnb14 (wat we van harte verwelkomen, maar wie had er goed aan gedaan om een ​​gemakkelijkere bijnaam te nemen :D ) schrijft:

en ook om te weten door welk dicht gas we je kunnen vervangen om erin te slagen het vacuüm van de ruimte te naderen?


???? het belang van het vacuüm is om geen wrijving te veroorzaken: ik begrijp de vraag niet.

Wat betreft de Minato-engine, ik vroeg de vriendin van mijn zoon iets meer dan een jaar geleden om een ​​zoekopdracht in het Japans te doen (met een computer uitgerust met een Japans raam). Het was nauwelijks overtuigend: we vonden het adres van de werkplaats van de man, maar niemand stelde de machine te koop voor of vertelde over zijn ervaring.
Verder gaan in het onderzoek is onmogelijk: het meisje werkt nu in Tsjechië en heeft het uitgemaakt met mijn zoon.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
opgnb14
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 28/12/09, 20:18




par opgnb14 » 01/01/10, 16:51

Gelukkig nieuwjaar en zo en zorg ervoor dat je hersenen niet te warm worden

antwoord om zelf te zien

http://www.google.com/search?hl=fr&source=hp&q=moteur+magnetique&btnG=Recherche+Google&lr=&cts=1262360534448&aq=&oq=
http://www.google.com/search?hl=fr&q=moteur+magnetique+lineaire&btnG=Rechercher&lr=&cts=1262360673997&aq=f&oq=

etc

het belang van een zeer dicht gas is dat een object zonder beweging het een snelheid van 1 geeft en dankzij deze omgeving van zichzelf 2 see 5 max neemt afhankelijk van het gas

als je links ideeën, uitleg of video vindt ...
Ik neem het

met vriendelijke groet :D
0 x
opgnb14
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 28/12/09, 20:18




par opgnb14 » 01/01/10, 16:54

0 x
opgnb14
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 28/12/09, 20:18




par opgnb14 » 01/01/10, 20:48

Johnson's patentdoc toont de weg naar het succesvol patenteren van een dergelijk concept en prototype :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 01/01/10, 22:10

De dag dat ik een bocht zie zonder te faken, zal ik het geloven. Velen hebben dit geprobeerd forum, zonder succes. Specifieke plannen alstublieft, in plaats van niet-verifieerbare claims.
0 x
opgnb14
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 28/12/09, 20:18




par opgnb14 » 04/01/10, 10:01

0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 04/01/10, 11:50

Hallo,

Magnetische levitatie heeft geen ander belang dan het weergave-effect: de rails zijn niet de beperkende factor van treinen.

De 2 beperkende factoren die ik ken zijn:
- wrijving van de lucht: het zou veel interessanter zijn om tunnels te bouwen bij depressie, om aërodynamische verliezen te verminderen;
- de overdracht van energie door de bovenleidingen: het is de "geluidsbarrière" van de bovenleiding die de snelheidsrecords blokkeert ... Het zou beter zijn om door de rails te zenden, maar het zijn de veiligheidsproblemen die dit verhinderen , volgens mij.

Het hebben van een tunnel gesloten onder aanzienlijke depressie en elektrische transmissie door de wielen zou de 2 problemen oplossen ...
0 x
Tot ziens!

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 101 gasten